Fijn he, thuisbezorgen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:26 schreef Charmian het volgende:
moest ff kijken hoe laat mijn boodschapjes komen
quote:
Beste uitvinding van de afgelopen jaren want ik heb er ook een hekel aan, vooral het sjouwen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:30 schreef Charmian het volgende:
[..]zo echt wel, heb zo'n hekel aan boodschappen doen.
in winkelwagentje uit winkelwagentje in winkelwagentje/tas, sjouwen, vervelende mensen, jankkinderen, dingen uitverkocht (ja dat kan online ook : P ) geen parkeerplek, portemonnee vergeten etc.quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:34 schreef Charmian het volgende:
[..]
in winkelwagentje uit winkelwagentje in winkelwagentje/tas, sjouwen, vervelende mensen, jankkinderen, dingen uitverkocht (ja dat kan online ook : P ) geen parkeerplek, portemonnee vergeten etc.
Noodzakelijk kwaad.quote:
helaas wel ja, mensen die van braderieën zo houden...ik snap dat ook niet.quote:
voor dat winkelwagentje in en uit heb je gelukkige soms nog wel een zelfscan hier en daar, maar ook niet overal.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ook niet. Dingen moeten passen of zo en dat andere wat je allemaal schreef.
Nou, de hamburgertenten wel.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:39 schreef Charmian het volgende:
[..]
helaas wel ja, mensen die van braderieën zo houden...ik snap dat ook niet.
Een kerstmarktquote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:39 schreef Charmian het volgende:
[..]
helaas wel ja, mensen die van braderieën zo houden...ik snap dat ook niet.
Dat is wel handig.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kleding haal ik meestal meteen voor het hele jaar ineens.
en daarvoor helemaal naar dusseldorf gaan...quote:
Ik ga alleen naar een winkel met zelfscan. Gelukkig hebben we er 2 hier. Maar sinds ik online bestel hoef ik er godzijdank minder heen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
voor dat winkelwagentje in en uit heb je gelukkige soms nog wel een zelfscan hier en daar, maar ook niet overal.
Omg. ja.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
en daarvoor helemaal naar dusseldorf gaan...
Ik heb er hier aan de overkant van het water ook 1, ik ben nog nooit geweest.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze gaan er massaal voor naar Duitsland hier.
maar dan staat er weer zo'n rij en dan hoeft het voor mij al niet meer. het hele verse spul mis ik dan wel eens. De bakker en slager en zo...maar daar wil ik dan nog wel een uitstapje voor doen.quote:
niet alleen daar hoor, hele bustochten vanuit het westen. 1 keer meegegaan want dat is zo gezellig zeiden ze. Zit je 3 uur in een bus, word je ergens gedropt, je weet niet eens waar je heen moet, maar je moet binnen 2 uur weer terug bij de bus zijn. Geen kerstmarkt gezien en uiteindelijk maar ergens bij een v&d achtig iets een bakkie gaan doenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze gaan er massaal voor naar Duitsland hier.
OMG dat klinkt verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:45 schreef Charmian het volgende:
[..]
niet alleen daar hoor, hele bustochten vanuit het westen. 1 keer meegegaan want dat is zo gezellig zeiden ze. Zit je 3 uur in een bus, word je ergens gedropt, je weet niet eens waar je heen moet, maar je moet binnen 2 uur weer terug bij de bus zijn. Geen kerstmarkt gezien en uiteindelijk maar ergens bij een v&d achtig iets een bakkie gaan doen
Snap echt niet wat ze er leuk aan vinden. Die warme glühwein ook.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb er hier aan de overkant van het water ook 1, ik ben nog nooit geweest.
Met een beetje 'geluk' zit er nog iemand bij de chauffeur met een kekke microfoon.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:45 schreef Charmian het volgende:
[..]
niet alleen daar hoor, hele bustochten vanuit het westen. 1 keer meegegaan want dat is zo gezellig zeiden ze. Zit je 3 uur in een bus, word je ergens gedropt, je weet niet eens waar je heen moet, maar je moet binnen 2 uur weer terug bij de bus zijn. Geen kerstmarkt gezien en uiteindelijk maar ergens bij een v&d achtig iets een bakkie gaan doen
Ik ook niet, behalve de gluhwein, maar die drink ik wel thuis.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Snap echt niet wat ze er leuk aan vinden. Die warme glühwein ook.
ow ja dat...dat kan ik me gelukkig niet herinneren. Zo ff boodschappen gedaan, opruimen nuquote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Met een beetje 'geluk' zit er nog iemand bij de chauffeur met een kekke microfoon.
Zo makkelijk, opruimse.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
ow ja dat...dat kan ik me gelukkig niet herinneren. Zo ff boodschappen gedaan, opruimen nu
Ik ook 1x, heeeeel lang geleden en ik weet er bijna niets meer van.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
1x met zo'n cheap ass busreis mee naar Parijs gegaan. Nou, wat een feest.![]()
Net wat Charmian zegt, je moet binnen een bepaalde tijd weer terug zijn bij die stinkbus en dan moet je wachten op een paar muppets die steengoed zijn in verdwalen. Die hele stad vol met figuren die je iets aan willen smeren.
Nooit meer.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Er is ook níets rosmantisch aan dat hele stink Parijs. Lichtstad.Die 3 peertjes die boven het water hangen.
Het meeste licht heb je van de auto's die in brand staan.
Oooh, dát is wel de ergste plek ooit om heen te gaan. Iedereen is er dol op, op 1 na.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ook 1x, heeeeel lang geleden en ik weet er bijna niets meer van.Naar disney parijs was dat.
Ik vond het wel geinig, oh wacht, nee dus, ik ging met mijn vriendje maar het was net uit en we gingen toch.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oooh, dát is wel de ergste plek ooit om heen te gaan. Iedereen is er dol op, op 1 na.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Er is ook níets rosmantisch aan dat hele stink Parijs. Lichtstad.Die 3 peertjes die boven het water hangen.
Het meeste licht heb je van de auto's die in brand staan.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vond het wel geinig, oh wacht, nee dus, ik ging met mijn vriendje maar het was net uit en we gingen toch.Das dus niet zo handig, het park was toen net open dus hoe lang bestaat het, zolang is het geleden voor mij.
![]()
Oh en die ene ben jij?
Ik snap ook niet waarom mensen daar naartoe gaan, tenzij 6 jaar of jonger.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat zal een feest geweest zijn, Choco.
Ja, die ene ben ik.
Ja was fantastisch, ik voelde me heel de tijd ruk en ik had het uitgemaakt en ging heel erg twijfelen toen maar hij zei uit is uit. Hoop traantjes weet ik nog.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat zal een feest geweest zijn, Choco.
Ja, die ene ben ik.
Ik was 17 of net 18. Ik ben later nog 1 keer geweest, met mijn kleine kinderen. Nu hoeft dat van mij niet meer, 20 jaar geleden vond ik dat wel geinig, pretparken en zo. Nu niet meer.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:08 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom mensen daar naartoe gaan, tenzij 6 jaar of jonger.
We gaan met de bus, Mo mag aan de microfoon zitten.quote:
Dan rijd ik liever meteen door naar dat zelfmoordbosquote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We gaan met de bus, Mo mag aan de microfoon zitten.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:12 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dan rijd ik liever meteen door naar dat zelfmoordbos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |