Fijn he, thuisbezorgen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:26 schreef Charmian het volgende:
moest ff kijken hoe laat mijn boodschapjes komen
quote:
Beste uitvinding van de afgelopen jaren want ik heb er ook een hekel aan, vooral het sjouwen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:30 schreef Charmian het volgende:
[..]zo echt wel, heb zo'n hekel aan boodschappen doen.
in winkelwagentje uit winkelwagentje in winkelwagentje/tas, sjouwen, vervelende mensen, jankkinderen, dingen uitverkocht (ja dat kan online ook : P ) geen parkeerplek, portemonnee vergeten etc.quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:34 schreef Charmian het volgende:
[..]
in winkelwagentje uit winkelwagentje in winkelwagentje/tas, sjouwen, vervelende mensen, jankkinderen, dingen uitverkocht (ja dat kan online ook : P ) geen parkeerplek, portemonnee vergeten etc.
Noodzakelijk kwaad.quote:
helaas wel ja, mensen die van braderieën zo houden...ik snap dat ook niet.quote:
voor dat winkelwagentje in en uit heb je gelukkige soms nog wel een zelfscan hier en daar, maar ook niet overal.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ook niet. Dingen moeten passen of zo en dat andere wat je allemaal schreef.
Nou, de hamburgertenten wel.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:39 schreef Charmian het volgende:
[..]
helaas wel ja, mensen die van braderieën zo houden...ik snap dat ook niet.
Een kerstmarktquote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:39 schreef Charmian het volgende:
[..]
helaas wel ja, mensen die van braderieën zo houden...ik snap dat ook niet.
Dat is wel handig.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kleding haal ik meestal meteen voor het hele jaar ineens.
en daarvoor helemaal naar dusseldorf gaan...quote:
Ik ga alleen naar een winkel met zelfscan. Gelukkig hebben we er 2 hier. Maar sinds ik online bestel hoef ik er godzijdank minder heen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
voor dat winkelwagentje in en uit heb je gelukkige soms nog wel een zelfscan hier en daar, maar ook niet overal.
Omg. ja.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
en daarvoor helemaal naar dusseldorf gaan...
Ik heb er hier aan de overkant van het water ook 1, ik ben nog nooit geweest.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze gaan er massaal voor naar Duitsland hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |