WTF moet ik in Disneyland?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We gaan met de bus, Mo mag aan de microfoon zitten.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:36 schreef sacha het volgende:
eerst douchen met mijn kleine zeemeermin doucheschuim
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
Inmiddels lukt eten weer een beetje..
Dadelijk flatcomplex treffen, 'ze' hebben een gezellig samenkomen georganiseerd achter op het parkeerterrein, heb drankbonnen gekregen dus ga toch maar even kijken.is dit n.a.v. de verbouwing die nu bezig is ? Of is het een jaarlijks iets ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dadelijk flatcomplex treffen, 'ze' hebben een gezellig samenkomen georganiseerd achter op het parkeerterrein, heb drankbonnen gekregen dus ga toch maar even kijken.Mooi mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En wie weet is het wel gezellig en blijf je toch wat langer, het weer is in ieder geval goed.
fijn om te horenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
Onder andere, en sws onderdeel van het hele plan om het complex in een beter daglicht te krijgen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:41 schreef chufi het volgende:
[..]
is dit n.a.v. de verbouwing die nu bezig is ? Of is het een jaarlijks iets ?
quote:
Thx, moeite voor gedaan, ben begonnen met yoghurt en opkikkers.quote:
Er wonen haast net zoveel lui als op 'jouw' hele eiland.quote:
Nu je het zo zegtquote:
Mo is back.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Thx, moeite voor gedaan, ben begonnen met yoghurt en opkikkers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |