Dat kan maar het kan ook aan de temperatuur liggen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat is een mooie![]()
Zou het met het deksel te maken kunnen hebben, dat die er niet helemaal goed op zat of zo?
Naja..ik laat het nog even gisten. Nu weet ik nog niet of ik zal overhevelen of niet.
die is perfect! Heb er zelfs een temperatuurmeter op de buitenkant van de emmer geplakt. En de emmer staat op een gereguleerde heatpad.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat kan maar het kan ook aan de temperatuur liggen.
Je hebt niet echt veel uitzicht vanaf je balkon, hè?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:48 schreef FANN het volgende:
Ik had gisteren het balkon schoongemaakt, plantenbakken weer aan de schutting zat er al
een heel nest ik een halve vuilniszak met takkieskloteduiffies
![]()
maar opgelost met vlindertjesvan de Action
![]()
[ afbeelding ]
Is dat een balkonquote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:48 schreef FANN het volgende:
Ik had gisteren het balkon schoongemaakt, plantenbakken weer aan de schutting zat er al
een heel nest ik een halve vuilniszak met takkieskloteduiffies
![]()
maar opgelost met vlindertjesvan de Action
![]()
[ afbeelding ]
wat dan?leek me zo makkelijkquote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:06 schreef Prisha het volgende:
pffff...op aanraden een Chromecast ding gekocht maar dikke doei. Ben het nu al beu. Die gaat terug. Hier heb ik écht geen zin in, dat gepruts
is ingewikkeld jaquote:
Ik wil met mijn laptop kunnen sturen. Moet het met je telefoon. Ik wil op grote knoppen kunnen rammen. Op een telefoon is het enkel gepruts. Had ik netflix opgestart, via mijn laptop nog wel, maar vervolgens neemt die Chromecast het op de tv over en kan ik niet vooruit of achterut spoelen etc.quote:
Ik las parkietjequote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:56 schreef Superbadeendje het volgende:
Mijn pakketje ligt nog op het afgiftepunt en wordt voor 18.00 uur bezorgt.
ah zo, ik wilde er ook één maar lamaar denk ikquote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik wil met mijn laptop kunnen sturen. Moet het met je telefoon. Ik wil op grote knoppen kunnen rammen. Op een telefoon is het enkel gepruts. Had ik netflix opgestart, via mijn laptop nog wel, maar vervolgens neemt die Chromecast het op de tv over en kan ik niet vooruit of achterut spoelen etc.
Blijkt dat het wel kan....via de Netflix app...op je verdomde telefoon!!!
Ik zit het liefs zo min mogelijk aan mijn telefoon. Ik gedoog ze omdat je ze nu eenmaal tegenwoordig nodig heb...maar gebruik ze het liefst zo min mogelijk. Dat gefriemel en gepruts.
Heb hem al teruggemeld bij Bol. Gewoon kabeltje in de laptop en lekker op de toesten rammen. Zo. [ben wat obstinaat vandaag...excuses]
quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik wil met mijn laptop kunnen sturen. Moet het met je telefoon. Ik wil op grote knoppen kunnen rammen. Op een telefoon is het enkel gepruts. Had ik netflix opgestart, via mijn laptop nog wel, maar vervolgens neemt die Chromecast het op de tv over en kan ik niet vooruit of achterut spoelen etc.
Blijkt dat het wel kan....via de Netflix app...op je verdomde telefoon!!!
Ik zit het liefs zo min mogelijk aan mijn telefoon. Ik gedoog ze omdat je ze nu eenmaal tegenwoordig nodig heb...maar gebruik ze het liefst zo min mogelijk. Dat gefriemel en gepruts.
Heb hem al teruggemeld bij Bol. Gewoon kabeltje in de laptop en lekker op de toesten rammen. Zo. [ben wat obstinaat vandaag...excuses]
dus je hebt alweer gegeten en het binnen gehouden...men maakte zich zorgenquote:
beter wel. Komt nog zooi uit m'n neus, maar met honing is de keel te harden en de hele dag power napjes gedaan. Zou vanaaf uit gaan maar ik blijf gewoon lekker thuis.quote:
Nee, dat valt wel mee, maar ik hou het weer binnen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
dus je hebt alweer gegeten en het binnen gehouden...men maakte zich zorgen
Ik maakte me geen zorgen. Een volwassen man kan behoorlijk wat dagen zonder eten. No probleMo.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
dus je hebt alweer gegeten en het binnen gehouden...men maakte zich zorgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |