Probeer het even.quote:
Reken daar maar op ja.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:26 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik er redelijk opgefokt! van word.
Dit helpt dus niet,en bedankt.quote:
Ik ga dat nooit waarderen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee joh, ze had laatst duidelijk gezegd dat ze hardcore niet trekt.
Alles is te leren.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze toch rustig trekken geen idee over wie dit gaatquote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb je nog leuke Valencia plaatjes die je wilt delen ?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:31 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik ga dat nooit waarderen.![]()
Hoewel ik met FF veel muziek deel.
quote:
Hoe is het met je ratje met epilepsie?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ze toch rustig trekken geen idee over wie dit gaat
Die heb ik met 1 druk op de knop gewist.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je nog leuke Valencia plaatjes die je wilt delen ?
Nou hij heeft al 30 uur geen aanval gehad, dus ik hoop hem nog een poosje te houdenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:33 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Hoe is het met je ratje met epilepsie?
Wat een ellende, ik ken het van een kat.
Ai,de herinnering blijft.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:34 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Die heb ik met 1 druk op de knop gewist.![]()
500 foto's, allemaal weg.
wtf serieus ... wel heel veel.. Nu moet je nodig nog een keer terug natuurlijkquote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:34 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Die heb ik met 1 druk op de knop gewist.![]()
500 foto's, allemaal weg.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:36 schreef chufi het volgende:
[..]
wtf serieus ... wel heel veel.. Nu moet je nodig nog een keer terug natuurlijk
Het is niet te vergelijken omdat ratjes veel korter leven.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Even afkloppen voordat hij de tent uit flipt
Mooi nummer.quote:
OK dan ... maar doe dan t/m woensdag want dan is pas het echte einde .. (dinsdag op woensdag nacht)quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:37 schreef Gooddeal het volgende:
[..]Volgend jaar, en dan het laatste weekend van de Fallas.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:39 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dan ... maar doe dan t/m woensdag want dan is pas het echte einde .. (dinsdag op woensdag nacht)
Jij krijgt binnenkort bericht over je oog operatie?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:39 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dan ... maar doe dan t/m woensdag want dan is pas het echte einde .. (dinsdag op woensdag nacht)
De week ervoor was het al groot feest.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het zelf nog nooit live meegemaakt , maar wel gezien op YT en tv
Zoeken naar wormpjes.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Goed hehe hele dagen buiten de grond aan het omspitten
Het was ook wel mooi weer.. 1 dag je iets minder meen ik me te herinneren ..quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:44 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
De week ervoor was het al groot feest.![]()
En zo gezellig in de stad. Alle terrasjes vol, zo'n sfeer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Het was ook wel mooi weer.. 1 dag je iets minder meen ik me te herinneren ..Ik heb 3 dagen prachtig weer gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe maar foto's hoor, tis toch rustig hier.![]()
Oh shit ... moet ik ff weer zoekenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:49 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik heb 3 dagen prachtig weer gehad.![]()
Doe maar foto's hoor, tis toch rustig hier.
Is ook zo je moet daar wel nuchter in zijn, hou ik mezelf wel voor ookquote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:38 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Het is niet te vergelijken omdat ratjes veel korter leven.
De impact is hetzelfde denk ik. Heel naar om mee te maken. Sterkte.
Ik vind het zo erg dat mijn kat dan helemaal van de wap is. Aanhalig, hongerig, zoekerig, laat alles lopen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Is ook zo je moet daar wel nuchter in zijn, hou ik mezelf wel voor ook
Wel jammer, Valencia is zo'n mooie stad.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:53 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Doe maar rustig hoor.Snap dat het niet meevalt nu met die ogen . Komt later wel joh.
Ik baal ook wel dat ik die foto's kwijt ben.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel jammer, Valencia is zo'n mooie stad.
Volgende week hoop ik ja ..quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:41 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Jij krijgt binnenkort bericht over je oog operatie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgende week hoop ik ja ..Prachtig Chuf. Paella negra heb ik me niet aan gewaagd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgende week hoop ik ja ..Die laatste zat ook in de paëlla?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die laatste zat ook in de paëlla?
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Is wel met seafood .. maar wel heel lekker hoor ..quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:06 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Prachtig Chuf. Paella negra heb ik me niet aan gewaagd.
Ja, geloof dat. Smúllen!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Is wel met seafood .. maar wel heel lekker hoor ..
Niet dat ik weet, zal eens vragen hoe het met dr gaat.. mn dochter heeft dr aan iemand anders gegeven .. ivm met dr levenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Sas ging toch bakzeil halen op volle kracht voor de boeg?quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Sas ging toch bakzeil halen op volle kracht voor de boeg?
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
Even een SO naar GB en Scrut,ik heb de sake maki ook gehaald.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
Even een SO naar GB en Scrut,ik heb de sake maki ook gehaald.
Ik ga morgen gewoon nog eentje halen.Hoe lang moeten ze eigenlijk in de magnetron? Dat staat niet op de verpakking.quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik ga morgen gewoon nog eentje halen.Hoe lang moeten ze eigenlijk in de magnetron? Dat staat niet op de verpakking.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik ga morgen gewoon nog eentje halen.Hoe lang moeten ze eigenlijk in de magnetron? Dat staat niet op de verpakking.
quote:
Wat heb ik gemist ?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:24 schreef Ghostbuster het volgende:
Je weet het nooit met die gekke Friezen
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:24 schreef Ghostbuster het volgende:
Je weet het nooit met die gekke Friezen
Flomke.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:31 schreef Gooddeal het volgende:
Weet iemand nog een naam? Ik ga Zondag een lammetje adopteren, kost 25 euro en dan mag je hem zelf een naam geven.
Inspiratieloos.
Spring of Lotje.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:31 schreef Gooddeal het volgende:
Weet iemand nog een naam? Ik ga Zondag een lammetje adopteren, kost 25 euro en dan mag je hem zelf een naam geven.
Inspiratieloos.
quote:
Ik zou zeggen doe maar 1 uurquote:
Sssst,ik leg het zo wel uit.quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:34 schreef chufi het volgende:
Ok ja duidelijk.. gekke Friezen .. Slokje erbij ?
Nee dankquote:
Lammie.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:31 schreef Gooddeal het volgende:
Inspiratieloos.
Spring en Lotje, waren voorstellen van mijn vrouw. Ik vroeg het voor je.quote:
Annechien die gedronken heeft.quote:
Ik waardeer je moeite.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:36 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Spring en Lotje, waren voorstellen van mijn vrouw. Ik vroeg het voor je.
Och, dat was het niet.quote:
Nee,ik ken die drankjes wel een beetje.Jij bedenkt een naam en zij maken het voor je.quote:
Ik wip af en toe even binnen hier, best leuk soms. Dank.quote:
Daarvoor zijn we elke dag 24/7 open ...quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:39 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik wip af en toe even binnen hier, best leuk soms. Dank.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarvoor zijn we elke dag 24/7 open ...
Dat is stukken beter dan Flomkequote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
Even serieus,GD;Ik vind Mary wel een mooie naam.
Macyquote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:31 schreef Gooddeal het volgende:
Inspiratieloos.
Meteen een leuk nummer erbij ook.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
She had a little lamb.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Meteen een leuk nummer erbij ook.
quote:
quote:
Kleine huis op de.....quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:48 schreef chufi het volgende:
[..]
klinkt bekend, maar als Laura Ingals ...
quote:
Je maakt je weer wel populair.quote:
Oh, dat was dus juist niet de bedoeling.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Je maakt je weer wel populair.
O, in dat geval.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:51 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Oh, dat was dus juist niet de bedoeling.
quote:
Laura, the bitch.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zij was toch echt de beste.
Ik keek deze serie vaak met mijn moeder.
We bellen Treehut ff .. die vind dat soort dingen wel geil ...quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:56 schreef Gooddeal het volgende:
Ik krijg me een shit over me heen.![]()
Alle " vogelvrienden" trekken naar Dordrecht.
Daar zit een papegaaiduiker die normaal op Ijsland thuishoort.
Dat hij er vreselijk uitziet boeit dan minder.
Alles om maar een bijzondere soort te scoren.
Mensen, wat een weirde tijd leven we toch in.
Daar kan je weinig aan doen doen GD,alles voor het plaatje.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:56 schreef Gooddeal het volgende:
De wereld is zot aan het worden.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:56 schreef Gooddeal het volgende:
Geen idee welke serie het wasquote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zij was toch echt de beste.
Ik keek deze serie vaak met mijn moeder.
Klopt,maar dit is Nellie skeet.quote:
Hier hebben we de groene terror parkietquote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Daar kan je weinig aan doen doen GD,alles voor het plaatje.
Moeten we ook maar mee zien te leven.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier hebben we de groene terror parkiet
Ohhhh,my bad.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Klopt,maar dit is Nellie skeet.
Ja echt hoor ...quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Moeten we ook maar mee zien te leven.
kleine huis op de prairie.quote:
De vader van Laura speelde in Bonanza. Hoe weet ik datquote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:02 schreef Gooddeal het volgende:
Doe mij een plezier, en luister deze. Zo geweldig.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:02 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
De vader van Laura speelde in Bonanza. Hoe weet ik dat
Done,en een mooie vrouw.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:02 schreef Gooddeal het volgende:
Doe mij een plezier, en luister deze. Zo geweldig.
Ik kijk muziek en post het ook maar niet hier .. te weinig kijkers...quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:10 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik hoop dat Scrut het ook goed naar zijn zin heeft vanavond. Nu wij toch met muziek bezig zijn.
Deze is mooi.quote:
Dat denk ik hier aan..quote:
quote:
Hey, wie geht's?quote:
Ik hoor: Yo habieto a la chambre tresscientoscuinqo...quote:
Hoezo is de wijn op?quote:
We gooien er wel wel wat vino tinto inquote:
Ik u ook.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:40 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik wens jullie allen een fijne nacht.
Als je jezelf ermee op je kop slaat, zeker?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:48 schreef Ghostbuster het volgende:
1 fles wijn is net zo slecht als 10 sigaretten las ik gisteren
Ben je nu al terug?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je jezelf ermee op je kop slaat, zeker?
Nee qua kanker geloof ikquote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je jezelf ermee op je kop slaat, zeker?
sassen of zoquote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De mensen die tot na twaalfen slapen.
Ach, het is een loterij. Ik hoop dat ik geen kanker krijg. Maar ja, wie weet krijg je het ook van Lonka. Ik ben wel gestopt met roken met roken, want dat is toch wel heel slecht en leidt ook wel tot een heel vervelend einde.quote:
Ja, ik schrijf het altijd met een f. Met een v mag dus ook, begrijp ik?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:52 schreef Ghostbuster het volgende:
Dacht je te pakken te hebben maar twaalven met een F mag ook
Is ook zo, ja ik ook dat COPD is sowieso al een verschrikkingquote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ach, het is een loterij. Ik hoop dat ik geen kanker krijg. Maar ja, wie weet krijg je het ook van Lonka. Ik ben wel gestopt met roken met roken, want dat is toch wel heel slecht en leidt ook wel tot een heel vervelend einde.
Dat doe ik de hele week man, dramaqueen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik moet 2 x vroeg op volgende week om half 7 nou dat word lachen
Heb je dan ook dat je de hele nacht niet kan slapen?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Daar zou ik niet vrolijk van worden.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:56 schreef Ghostbuster het volgende:
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:57 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat doe ik de hele week man, dramaqueen.
Dat verklaart veelquote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:57 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat doe ik de hele week man, dramaqueen.
Ik ook niet denk ik, maar ik ga s'middags mooi tukkenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar zou ik niet vrolijk van worden.
Altijd.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Wiv dat jij nog mee zat te loeren
Make up,haartjes goed etc.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat verklaart veel![]()
Heb je zoveel tijd nodig, 's ochtends?
Wat verklaart dat dan, zoal?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat verklaart veel![]()
Heb je zoveel tijd nodig, 's ochtends?
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Qua eetgedrag lopen ze nogal uiteen.
Je mag een eitje uitzoekenquote:
Alleen lurkers?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Een lurker zou denken nu goh wat een luie vent
Grapje mopquote:
Maar waarom begin je zo belachelijk vroeg?quote:En nee, ik heb niet veel tijd nodig.
Screw themquote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Een lurker zou denken nu goh wat een luie vent
Ik begin tussen half 8 en 8 uur, da's toch niet belachelijk vroeg?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Grapje mop
[..]
Maar waarom begin je zo belachelijk vroeg?
Dat is midden in de nacht.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:01 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik begin tussen half 8 en 8 uur, da's toch niet belachelijk vroeg?
Jawel. Dat slaat nergens op.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:01 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik begin tussen half 8 en 8 uur, da's toch niet belachelijk vroeg?
127 hangen er hier nog rond... best veel ...quote:
Ja, toch nog even Kvyat genomen. Ik was bang dat deze keer Norris stil zou komen te staan. Zou een beetje zonde van de punten zijn.quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:04 schreef chufi het volgende:
[..]
127 hangen er hier nog rond... best veel ...
Lick my balls..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Je mag een eitje uitzoekenom mee te gooien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Hoi Haags,alles wel?quote:
Maar zelfs dan is het vroeg. De kantoren waar ik wel eens doorheen liep op weg naar mijn werk, begonnen meestal om half negen of negen uur.quote:
Ja, ik heb ook niet op McLaren gegokt. Heb er nog geen vertrouwen in.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, toch nog even Kvyat genomen. Ik was bang dat deze keer Norris stil zou komen te staan. Zou een beetje zonde van de punten zijn.
Ja, maar dan ben ik tenminste nog een bietje op tijd thuis ook, als het mee zit.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar zelfs dan is het vroeg. De kantoren waar ik wel eens doorheen liep op weg naar mijn werk, begonnen meestal om half negen of negen uur.
Dat vind ik dan weer een kutargument. Dat weegt nooit op tegen het midden in de nacht opstaan.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:08 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja, maar dan ben ik tenminste nog een bietje op tijd thuis ook, als het mee zit.
Vorig seizoen ging het ook alleen maar achteruit vanaf het begin, geloof ik.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook niet op McLaren gegokt. Heb er nog geen vertrouwen in.
Alsof dat ene uurtje later opstaan zo vreselijk veel uitmaakt.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer een kutargument. Dat weegt nooit op tegen het midden in de nacht opstaan.
Dan heb je lekker nog wat aan je dag zeker. Je bent dan toch brak door het vroege opstaan.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:08 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja, maar dan ben ik tenminste nog een bietje op tijd thuis ook, als het mee zit.
Dat klopt. Half acht opstaan is net zo kut.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:10 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Alsof dat ene uurtje later opstaan zo vreselijk veel uitmaakt.
Dat ene uurtje vroeger thuis, als dat al lukt, maakt de avond inderdaad net iets relaxter.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan heb je lekker nog wat aan je dag zeker. Je bent dan toch brak door het vroege opstaan.
5 uur de wekkerquote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:01 schreef Ghostbuster het volgende:
Till die begint ook belachelijk vroeg volgens mij
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is weer een puntje voor z'n award, toch?
Helemaal goed.Ik heb vrij weekend,de dame is op stap.quote:
Oh, dus vaak lukt dat eerder thuis zijn ook niet eens. Wat een ellende.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:14 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat ene uurtje vroeger thuis, als dat al lukt, maakt de avond inderdaad net iets relaxter.
Precies ik zal het ff relativeren voor zequote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:15 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat is pas midden in de nacht. Mijn tijden zijn doodnormaal.
Ho wacht, ik ben hier de enige normale.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:15 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat is pas midden in de nacht. Mijn tijden zijn doodnormaal.
Ja hoef half 7 pas de deur uitquote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar jij hebt wel veel tijd nodig
Periodes wel, en periodes niet. 't Is niet anders.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, dus vaak lukt dat eerder thuis zijn ook niet eens. Wat een ellende.
Misschien moet je "Office Space" maar eens kijken om inspiratie op te doen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:17 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Periodes wel, en periodes niet. 't Is niet anders.
Ik heb het ook alleen maar over mijn tijden.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ho wacht, ik ben hier de enige normale.
Het is ook wel lekker om niet te hoeven haasten. Ik heb ook wel tijd nodig, maar hoefde niet vaak vroeg te beginnen. Ik werkte vaak tot aan het begin van de nacht of later.quote:
In je Mini Cooperquote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:19 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik heb het ook alleen maar over mijn tijden.
Verder ben ik natuurlijk een spontane gekkerd![]()
Een film geloof ik?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moet je "Office Space" maar eens kijken om inspiratie op te doen.
WAT? Anderhalf uur eerder dan je de deur uitgaat opstaan? Wat doe je dan in godesnaam zo lang?quote:
Zou ik ook geen moeite mee hebben, nachtdienst ook niet. Eigenlijk alles beter dan vroeg opstaan. Maarja.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is ook wel lekker om niet te hoeven haasten. Ik heb ook wel tijd nodig, maar hoefde niet vaak vroeg te beginnen. Ik werkte vaak tot aan het begin van de nacht of later.
Te laat en dan ‘s middags een dutje, wat begon met een uurtje maar inmiddels slaap ik vaak ‘s middags langer dan ‘s nachts.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
Maar wanneer ga je slapen als je om 5 uur opstaat?
Ja, is een vrij hilarische film over het kantoorleven.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:21 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Een film geloof ik?![]()
Ik heb overigens geen hekel aan mijn werk hoor, integendeel eigenlijk.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moet je "Office Space" maar eens kijken om inspiratie op te doen.
Is wel even slikken als je werkweek begint op vrijdagmiddag 4 uur en het kantoor vrijdagmiddag-melig is en om 5 uur iedereen een goed weekend wenstquote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:23 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zou ik ook geen moeite mee hebben, nachtdienst ook niet. Eigenlijk alles beter dan vroeg opstaan. Maarja.
Nouja.. de laatste tijd ben ik mega verrot en blijf tot 5:20 liggen om wakker te worden maar dat is wel echt de max. Gewoon douchen, makeuppen, aankleden, haar fohnen, soms vaatwasser uitruimen. Vooral dat makeuppen duurt lang want dan ga ik aan mn bureau zitten, computer aan, muziekje erbij, hm nee toch een ander muziekje, of toch een vlog, nee ik wil dit liedje nog ff horen en deze en deze en deze.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:22 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
WAT? Anderhalf uur eerder dan je de deur uitgaat opstaan? Wat doe je dan in godesnaam zo lang?
Is ook een ritme Tllly.Ik heb een tijd ploegendienst gewerkt en pakte mijn slaap ook op de gekste tijden.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:24 schreef TillyB het volgende:
[..]
Te laat en dan ‘s middags een dutje, wat begon met een uurtje maar inmiddels slaap ik vaak ‘s middags langer dan ‘s nachts.Oeps
Ja maar wel lekker rustig als iedereen dan opgezout isquote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is wel even slikken als je werkweek begint op vrijdagmiddag 4 uur en het kantoor vrijdagmiddag-melig is en om 5 uur iedereen een goed weekend wenst
Echt welquote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:27 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja maar wel lekker rustig als iedereen dan opgezout is
OMGquote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nouja.. de laatste tijd ben ik mega verrot en blijf tot 5:20 liggen om wakker te worden maar dat is wel echt de max. Gewoon douchen, makeuppen, aankleden, haar fohnen, soms vaatwasser uitruimen. Vooral dat makeuppen duurt lang want dan ga ik aan mn bureau zitten, computer aan, muziekje erbij, hm nee toch een ander muziekje, of toch een vlog, nee ik wil dit liedje nog ff horen en deze en deze en deze.
grapjasquote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je wel tijd voor hobby's met al dat modereren en zo?
Das waar ik ben al blij dat ik meestal wel aan genoeg uren kom alles bij elkaar.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Is ook een ritme Tllly.Ik heb een tijd ploegendienst gewerkt en pakte mijn slaap ook op de gekste tijden.
vast heel rosmantischquote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet over mijn hobby beginnen.
Ik snap echt niet hoe mensen uit bed stappen kleren aan en de deur uit.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:28 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
OMGVeel te veel voor de vroege morgen.
Bam.quote:
Nou ja, ik begreep dat slechts een klein gedeelte van het modereren voor de users zichtbaar is. Het meeste werk verrichten jullie achter de schermen, overleg, dit-dat, seminars met Danny en Yvonne, de hele sjuhbeng.quote:
Ja tuurlijk, douchen/aankleden/haartjes en zo doen, maar daar heb ik geen anderhalf uur voor nodig. En zeker geen muziekjes/vlogsquote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe mensen uit bed stappen kleren aan en de deur uit.Ik wil sowieso altijd eerst douchen en dan moet de rest dus ook.. en als je dan toch aan dat bureau zit te frøbelen kan je er net zo goed een muziekje bij doen toch?
die memo heb ik dan ook gemistquote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, ik begreep dat slechts een klein gedeelte van het modereren voor de users zichtbaar is. Het meeste werk verrichten jullie achter de schermen, overleg, dit-dat, seminars met Danny en Yvonne, de hele sjuhbeng.
Ik neem het liefst mn tijd voor de maquillagequote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:34 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, douchen/aankleden/haartjes en zo doen, maar daar heb ik geen anderhalf uur voor nodig. En zeker geen muziekjes/vlogsMuziek gaat pas aan in de auto.
Ik heb een middenweg daar in gevonden,op tijd opstaan en dan chill aankomen op je werk/afspraak.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:38 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik neem het liefst mn tijd voor de maquillagehet kan ook wel snel maar dan kom je er halverwege dag bv ineens achter dat je met een slag line loopt
gewoon ff lekker ervoor gaan zitten met wat achtergrondentertainment.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:38 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik neem het liefst mn tijd voor de maquillagehet kan ook wel snel maar dan kom je er halverwege dag bv ineens achter dat je met een slag line loopt
daar kom ik nooit, ik neem mijn eigen boterhammen meequote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Klopt het dat jullie ook een eigen kantine hebben?
Wat weet jij nou van föhnen?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Je kan ook een haarmutsje kopen dan hoef je je haar niet te fohnen
Precies gewoon je tijd nemen, sowieso een hekel aan haasten en te laat komenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb een middenweg daar in gevonden,op tijd opstaan en dan chill aankomen op je werk/afspraak.
Binnenkort moet ik toch een helm opquote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Je kan ook een haarmutsje kopen dan hoef je je haar niet te fohnen
Dat ga ik morgen doen. Nou ja, roggebrood met kaas dan.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:42 schreef sacha het volgende:
[..]
daar kom ik nooit, ik neem mijn eigen boterhammen mee
Waarom neem je geen Canta?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:43 schreef TillyB het volgende:
[..]
Binnenkort moet ik toch een helm opnah ik fohn het alleen maar droog hoor, niet in model
Ik doe niet veel aan maquillage. Gedoe. En wat ik slag line is zou ik niet weten dus dat heb ik waarschijnlijk gewoon nooit.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:38 schreef TillyB het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |