Volgende week hoop ik ja ..quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:41 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Jij krijgt binnenkort bericht over je oog operatie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgende week hoop ik ja ..Prachtig Chuf. Paella negra heb ik me niet aan gewaagd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgende week hoop ik ja ..Die laatste zat ook in de paëlla?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die laatste zat ook in de paëlla?
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Is wel met seafood .. maar wel heel lekker hoor ..quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:06 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Prachtig Chuf. Paella negra heb ik me niet aan gewaagd.
Ja, geloof dat. Smúllen!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Is wel met seafood .. maar wel heel lekker hoor ..
Niet dat ik weet, zal eens vragen hoe het met dr gaat.. mn dochter heeft dr aan iemand anders gegeven .. ivm met dr levenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Sas ging toch bakzeil halen op volle kracht voor de boeg?quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Sas ging toch bakzeil halen op volle kracht voor de boeg?
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
Even een SO naar GB en Scrut,ik heb de sake maki ook gehaald.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
Even een SO naar GB en Scrut,ik heb de sake maki ook gehaald.
Ik ga morgen gewoon nog eentje halen.Hoe lang moeten ze eigenlijk in de magnetron? Dat staat niet op de verpakking.quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik ga morgen gewoon nog eentje halen.Hoe lang moeten ze eigenlijk in de magnetron? Dat staat niet op de verpakking.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik ga morgen gewoon nog eentje halen.Hoe lang moeten ze eigenlijk in de magnetron? Dat staat niet op de verpakking.
quote:
Wat heb ik gemist ?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:24 schreef Ghostbuster het volgende:
Je weet het nooit met die gekke Friezen
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:24 schreef Ghostbuster het volgende:
Je weet het nooit met die gekke Friezen
Flomke.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:31 schreef Gooddeal het volgende:
Weet iemand nog een naam? Ik ga Zondag een lammetje adopteren, kost 25 euro en dan mag je hem zelf een naam geven.
Inspiratieloos.
Spring of Lotje.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:31 schreef Gooddeal het volgende:
Weet iemand nog een naam? Ik ga Zondag een lammetje adopteren, kost 25 euro en dan mag je hem zelf een naam geven.
Inspiratieloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |