Ai,de herinnering blijft.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:34 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Die heb ik met 1 druk op de knop gewist.![]()
500 foto's, allemaal weg.
wtf serieus ... wel heel veel.. Nu moet je nodig nog een keer terug natuurlijkquote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:34 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Die heb ik met 1 druk op de knop gewist.![]()
500 foto's, allemaal weg.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:36 schreef chufi het volgende:
[..]
wtf serieus ... wel heel veel.. Nu moet je nodig nog een keer terug natuurlijk
Het is niet te vergelijken omdat ratjes veel korter leven.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Even afkloppen voordat hij de tent uit flipt
Mooi nummer.quote:
OK dan ... maar doe dan t/m woensdag want dan is pas het echte einde .. (dinsdag op woensdag nacht)quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:37 schreef Gooddeal het volgende:
[..]Volgend jaar, en dan het laatste weekend van de Fallas.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:39 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dan ... maar doe dan t/m woensdag want dan is pas het echte einde .. (dinsdag op woensdag nacht)
Jij krijgt binnenkort bericht over je oog operatie?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:39 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dan ... maar doe dan t/m woensdag want dan is pas het echte einde .. (dinsdag op woensdag nacht)
De week ervoor was het al groot feest.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het zelf nog nooit live meegemaakt , maar wel gezien op YT en tv
Zoeken naar wormpjes.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Goed hehe hele dagen buiten de grond aan het omspitten
Het was ook wel mooi weer.. 1 dag je iets minder meen ik me te herinneren ..quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:44 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
De week ervoor was het al groot feest.![]()
En zo gezellig in de stad. Alle terrasjes vol, zo'n sfeer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Het was ook wel mooi weer.. 1 dag je iets minder meen ik me te herinneren ..Ik heb 3 dagen prachtig weer gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe maar foto's hoor, tis toch rustig hier.![]()
Oh shit ... moet ik ff weer zoekenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:49 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik heb 3 dagen prachtig weer gehad.![]()
Doe maar foto's hoor, tis toch rustig hier.
Is ook zo je moet daar wel nuchter in zijn, hou ik mezelf wel voor ookquote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:38 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Het is niet te vergelijken omdat ratjes veel korter leven.
De impact is hetzelfde denk ik. Heel naar om mee te maken. Sterkte.
Ik vind het zo erg dat mijn kat dan helemaal van de wap is. Aanhalig, hongerig, zoekerig, laat alles lopen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Is ook zo je moet daar wel nuchter in zijn, hou ik mezelf wel voor ook
Wel jammer, Valencia is zo'n mooie stad.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:53 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Doe maar rustig hoor.Snap dat het niet meevalt nu met die ogen . Komt later wel joh.
Ik baal ook wel dat ik die foto's kwijt ben.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel jammer, Valencia is zo'n mooie stad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |