Je mag een eitje uitzoekenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen lurkers?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Een lurker zou denken nu goh wat een luie vent
Grapje mopquote:
Maar waarom begin je zo belachelijk vroeg?quote:En nee, ik heb niet veel tijd nodig.
Screw themquote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Een lurker zou denken nu goh wat een luie vent
Ik begin tussen half 8 en 8 uur, da's toch niet belachelijk vroeg?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Grapje mop
[..]
Maar waarom begin je zo belachelijk vroeg?
Dat is midden in de nacht.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:01 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik begin tussen half 8 en 8 uur, da's toch niet belachelijk vroeg?
Jawel. Dat slaat nergens op.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:01 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik begin tussen half 8 en 8 uur, da's toch niet belachelijk vroeg?
127 hangen er hier nog rond... best veel ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, toch nog even Kvyat genomen. Ik was bang dat deze keer Norris stil zou komen te staan. Zou een beetje zonde van de punten zijn.quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:04 schreef chufi het volgende:
[..]
127 hangen er hier nog rond... best veel ...
Lick my balls..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Je mag een eitje uitzoekenom mee te gooien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Hoi Haags,alles wel?quote:
Maar zelfs dan is het vroeg. De kantoren waar ik wel eens doorheen liep op weg naar mijn werk, begonnen meestal om half negen of negen uur.quote:
Ja, ik heb ook niet op McLaren gegokt. Heb er nog geen vertrouwen in.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, toch nog even Kvyat genomen. Ik was bang dat deze keer Norris stil zou komen te staan. Zou een beetje zonde van de punten zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |