Je mag een eitje uitzoekenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen lurkers?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Een lurker zou denken nu goh wat een luie vent
Grapje mopquote:
Maar waarom begin je zo belachelijk vroeg?quote:En nee, ik heb niet veel tijd nodig.
Screw themquote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Een lurker zou denken nu goh wat een luie vent
Ik begin tussen half 8 en 8 uur, da's toch niet belachelijk vroeg?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Grapje mop
[..]
Maar waarom begin je zo belachelijk vroeg?
Dat is midden in de nacht.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:01 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik begin tussen half 8 en 8 uur, da's toch niet belachelijk vroeg?
Jawel. Dat slaat nergens op.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:01 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik begin tussen half 8 en 8 uur, da's toch niet belachelijk vroeg?
127 hangen er hier nog rond... best veel ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, toch nog even Kvyat genomen. Ik was bang dat deze keer Norris stil zou komen te staan. Zou een beetje zonde van de punten zijn.quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:04 schreef chufi het volgende:
[..]
127 hangen er hier nog rond... best veel ...
Lick my balls..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Je mag een eitje uitzoekenom mee te gooien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Hoi Haags,alles wel?quote:
Maar zelfs dan is het vroeg. De kantoren waar ik wel eens doorheen liep op weg naar mijn werk, begonnen meestal om half negen of negen uur.quote:
Ja, ik heb ook niet op McLaren gegokt. Heb er nog geen vertrouwen in.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, toch nog even Kvyat genomen. Ik was bang dat deze keer Norris stil zou komen te staan. Zou een beetje zonde van de punten zijn.
Ja, maar dan ben ik tenminste nog een bietje op tijd thuis ook, als het mee zit.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar zelfs dan is het vroeg. De kantoren waar ik wel eens doorheen liep op weg naar mijn werk, begonnen meestal om half negen of negen uur.
Dat vind ik dan weer een kutargument. Dat weegt nooit op tegen het midden in de nacht opstaan.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:08 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja, maar dan ben ik tenminste nog een bietje op tijd thuis ook, als het mee zit.
Vorig seizoen ging het ook alleen maar achteruit vanaf het begin, geloof ik.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook niet op McLaren gegokt. Heb er nog geen vertrouwen in.
Alsof dat ene uurtje later opstaan zo vreselijk veel uitmaakt.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer een kutargument. Dat weegt nooit op tegen het midden in de nacht opstaan.
Dan heb je lekker nog wat aan je dag zeker. Je bent dan toch brak door het vroege opstaan.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:08 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja, maar dan ben ik tenminste nog een bietje op tijd thuis ook, als het mee zit.
Dat klopt. Half acht opstaan is net zo kut.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:10 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Alsof dat ene uurtje later opstaan zo vreselijk veel uitmaakt.
Dat ene uurtje vroeger thuis, als dat al lukt, maakt de avond inderdaad net iets relaxter.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan heb je lekker nog wat aan je dag zeker. Je bent dan toch brak door het vroege opstaan.
5 uur de wekkerquote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:01 schreef Ghostbuster het volgende:
Till die begint ook belachelijk vroeg volgens mij
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is weer een puntje voor z'n award, toch?
Helemaal goed.Ik heb vrij weekend,de dame is op stap.quote:
Oh, dus vaak lukt dat eerder thuis zijn ook niet eens. Wat een ellende.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:14 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat ene uurtje vroeger thuis, als dat al lukt, maakt de avond inderdaad net iets relaxter.
Precies ik zal het ff relativeren voor zequote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:15 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat is pas midden in de nacht. Mijn tijden zijn doodnormaal.
Ho wacht, ik ben hier de enige normale.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:15 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat is pas midden in de nacht. Mijn tijden zijn doodnormaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |