quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarvoor zijn we elke dag 24/7 open ...
Dat is stukken beter dan Flomkequote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
Even serieus,GD;Ik vind Mary wel een mooie naam.
Macyquote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:31 schreef Gooddeal het volgende:
Weet iemand nog een naam? Ik ga Zondag een lammetje adopteren, kost 25 euro en dan mag je hem zelf een naam geven.
Inspiratieloos.
Meteen een leuk nummer erbij ook.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
She had a little lamb.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Meteen een leuk nummer erbij ook.
quote:
quote:
Kleine huis op de.....quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:48 schreef chufi het volgende:
[..]
klinkt bekend, maar als Laura Ingals ...
quote:
Je maakt je weer wel populair.quote:
Oh, dat was dus juist niet de bedoeling.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Je maakt je weer wel populair.
O, in dat geval.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:51 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Oh, dat was dus juist niet de bedoeling.
quote:
Laura, the bitch.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zij was toch echt de beste.
Ik keek deze serie vaak met mijn moeder.
We bellen Treehut ff .. die vind dat soort dingen wel geil ...quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:56 schreef Gooddeal het volgende:
Ik krijg me een shit over me heen.![]()
Alle " vogelvrienden" trekken naar Dordrecht.
Daar zit een papegaaiduiker die normaal op Ijsland thuishoort.
Dat hij er vreselijk uitziet boeit dan minder.
Alles om maar een bijzondere soort te scoren.
Mensen, wat een weirde tijd leven we toch in.
Daar kan je weinig aan doen doen GD,alles voor het plaatje.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:56 schreef Gooddeal het volgende:
De wereld is zot aan het worden.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:56 schreef Gooddeal het volgende:
Geen idee welke serie het wasquote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zij was toch echt de beste.
Ik keek deze serie vaak met mijn moeder.
Klopt,maar dit is Nellie skeet.quote:
Hier hebben we de groene terror parkietquote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Daar kan je weinig aan doen doen GD,alles voor het plaatje.
Moeten we ook maar mee zien te leven.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier hebben we de groene terror parkiet
Ohhhh,my bad.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Klopt,maar dit is Nellie skeet.
Ja echt hoor ...quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Moeten we ook maar mee zien te leven.
kleine huis op de prairie.quote:
De vader van Laura speelde in Bonanza. Hoe weet ik datquote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:02 schreef Gooddeal het volgende:
Doe mij een plezier, en luister deze. Zo geweldig.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:02 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
De vader van Laura speelde in Bonanza. Hoe weet ik dat
Done,en een mooie vrouw.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:02 schreef Gooddeal het volgende:
Doe mij een plezier, en luister deze. Zo geweldig.
Ik kijk muziek en post het ook maar niet hier .. te weinig kijkers...quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:10 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik hoop dat Scrut het ook goed naar zijn zin heeft vanavond. Nu wij toch met muziek bezig zijn.
Deze is mooi.quote:
Dat denk ik hier aan..quote:
quote:
Hey, wie geht's?quote:
Ik hoor: Yo habieto a la chambre tresscientoscuinqo...quote:
Hoezo is de wijn op?quote:
We gooien er wel wel wat vino tinto inquote:
Ik u ook.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:40 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik wens jullie allen een fijne nacht.
Als je jezelf ermee op je kop slaat, zeker?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:48 schreef Ghostbuster het volgende:
1 fles wijn is net zo slecht als 10 sigaretten las ik gisteren
Ben je nu al terug?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je jezelf ermee op je kop slaat, zeker?
Nee qua kanker geloof ikquote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je jezelf ermee op je kop slaat, zeker?
sassen of zoquote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De mensen die tot na twaalfen slapen.
Ach, het is een loterij. Ik hoop dat ik geen kanker krijg. Maar ja, wie weet krijg je het ook van Lonka. Ik ben wel gestopt met roken met roken, want dat is toch wel heel slecht en leidt ook wel tot een heel vervelend einde.quote:
Ja, ik schrijf het altijd met een f. Met een v mag dus ook, begrijp ik?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:52 schreef Ghostbuster het volgende:
Dacht je te pakken te hebben maar twaalven met een F mag ook
Is ook zo, ja ik ook dat COPD is sowieso al een verschrikkingquote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ach, het is een loterij. Ik hoop dat ik geen kanker krijg. Maar ja, wie weet krijg je het ook van Lonka. Ik ben wel gestopt met roken met roken, want dat is toch wel heel slecht en leidt ook wel tot een heel vervelend einde.
Dat doe ik de hele week man, dramaqueen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik moet 2 x vroeg op volgende week om half 7 nou dat word lachen
Heb je dan ook dat je de hele nacht niet kan slapen?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Daar zou ik niet vrolijk van worden.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:56 schreef Ghostbuster het volgende:
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:57 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat doe ik de hele week man, dramaqueen.
Dat verklaart veelquote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:57 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat doe ik de hele week man, dramaqueen.
Ik ook niet denk ik, maar ik ga s'middags mooi tukkenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar zou ik niet vrolijk van worden.
Altijd.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Wiv dat jij nog mee zat te loeren
Make up,haartjes goed etc.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat verklaart veel![]()
Heb je zoveel tijd nodig, 's ochtends?
Wat verklaart dat dan, zoal?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat verklaart veel![]()
Heb je zoveel tijd nodig, 's ochtends?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |