Nee qua kanker geloof ikquote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je jezelf ermee op je kop slaat, zeker?
sassen of zoquote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De mensen die tot na twaalfen slapen.
Ach, het is een loterij. Ik hoop dat ik geen kanker krijg. Maar ja, wie weet krijg je het ook van Lonka. Ik ben wel gestopt met roken met roken, want dat is toch wel heel slecht en leidt ook wel tot een heel vervelend einde.quote:
Ja, ik schrijf het altijd met een f. Met een v mag dus ook, begrijp ik?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:52 schreef Ghostbuster het volgende:
Dacht je te pakken te hebben maar twaalven met een F mag ook
Is ook zo, ja ik ook dat COPD is sowieso al een verschrikkingquote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ach, het is een loterij. Ik hoop dat ik geen kanker krijg. Maar ja, wie weet krijg je het ook van Lonka. Ik ben wel gestopt met roken met roken, want dat is toch wel heel slecht en leidt ook wel tot een heel vervelend einde.
Dat doe ik de hele week man, dramaqueen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik moet 2 x vroeg op volgende week om half 7 nou dat word lachen
Heb je dan ook dat je de hele nacht niet kan slapen?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Daar zou ik niet vrolijk van worden.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:56 schreef Ghostbuster het volgende:
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:57 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat doe ik de hele week man, dramaqueen.
Dat verklaart veelquote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:57 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat doe ik de hele week man, dramaqueen.
Ik ook niet denk ik, maar ik ga s'middags mooi tukkenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar zou ik niet vrolijk van worden.
Altijd.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Wiv dat jij nog mee zat te loeren
Make up,haartjes goed etc.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat verklaart veel![]()
Heb je zoveel tijd nodig, 's ochtends?
Wat verklaart dat dan, zoal?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat verklaart veel![]()
Heb je zoveel tijd nodig, 's ochtends?
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Qua eetgedrag lopen ze nogal uiteen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |