Ja hoef half 7 pas de deur uitquote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar jij hebt wel veel tijd nodig
Periodes wel, en periodes niet. 't Is niet anders.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, dus vaak lukt dat eerder thuis zijn ook niet eens. Wat een ellende.
Misschien moet je "Office Space" maar eens kijken om inspiratie op te doen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:17 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Periodes wel, en periodes niet. 't Is niet anders.
Ik heb het ook alleen maar over mijn tijden.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ho wacht, ik ben hier de enige normale.
Het is ook wel lekker om niet te hoeven haasten. Ik heb ook wel tijd nodig, maar hoefde niet vaak vroeg te beginnen. Ik werkte vaak tot aan het begin van de nacht of later.quote:
In je Mini Cooperquote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:19 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik heb het ook alleen maar over mijn tijden.
Verder ben ik natuurlijk een spontane gekkerd![]()
Een film geloof ik?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moet je "Office Space" maar eens kijken om inspiratie op te doen.
WAT? Anderhalf uur eerder dan je de deur uitgaat opstaan? Wat doe je dan in godesnaam zo lang?quote:
Zou ik ook geen moeite mee hebben, nachtdienst ook niet. Eigenlijk alles beter dan vroeg opstaan. Maarja.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is ook wel lekker om niet te hoeven haasten. Ik heb ook wel tijd nodig, maar hoefde niet vaak vroeg te beginnen. Ik werkte vaak tot aan het begin van de nacht of later.
Te laat en dan ‘s middags een dutje, wat begon met een uurtje maar inmiddels slaap ik vaak ‘s middags langer dan ‘s nachts.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
Maar wanneer ga je slapen als je om 5 uur opstaat?
Ja, is een vrij hilarische film over het kantoorleven.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:21 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Een film geloof ik?![]()
Ik heb overigens geen hekel aan mijn werk hoor, integendeel eigenlijk.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moet je "Office Space" maar eens kijken om inspiratie op te doen.
Is wel even slikken als je werkweek begint op vrijdagmiddag 4 uur en het kantoor vrijdagmiddag-melig is en om 5 uur iedereen een goed weekend wenstquote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:23 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zou ik ook geen moeite mee hebben, nachtdienst ook niet. Eigenlijk alles beter dan vroeg opstaan. Maarja.
Nouja.. de laatste tijd ben ik mega verrot en blijf tot 5:20 liggen om wakker te worden maar dat is wel echt de max. Gewoon douchen, makeuppen, aankleden, haar fohnen, soms vaatwasser uitruimen. Vooral dat makeuppen duurt lang want dan ga ik aan mn bureau zitten, computer aan, muziekje erbij, hm nee toch een ander muziekje, of toch een vlog, nee ik wil dit liedje nog ff horen en deze en deze en deze.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:22 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
WAT? Anderhalf uur eerder dan je de deur uitgaat opstaan? Wat doe je dan in godesnaam zo lang?
Is ook een ritme Tllly.Ik heb een tijd ploegendienst gewerkt en pakte mijn slaap ook op de gekste tijden.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:24 schreef TillyB het volgende:
[..]
Te laat en dan ‘s middags een dutje, wat begon met een uurtje maar inmiddels slaap ik vaak ‘s middags langer dan ‘s nachts.Oeps
Ja maar wel lekker rustig als iedereen dan opgezout isquote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is wel even slikken als je werkweek begint op vrijdagmiddag 4 uur en het kantoor vrijdagmiddag-melig is en om 5 uur iedereen een goed weekend wenst
Echt welquote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:27 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja maar wel lekker rustig als iedereen dan opgezout is
OMGquote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nouja.. de laatste tijd ben ik mega verrot en blijf tot 5:20 liggen om wakker te worden maar dat is wel echt de max. Gewoon douchen, makeuppen, aankleden, haar fohnen, soms vaatwasser uitruimen. Vooral dat makeuppen duurt lang want dan ga ik aan mn bureau zitten, computer aan, muziekje erbij, hm nee toch een ander muziekje, of toch een vlog, nee ik wil dit liedje nog ff horen en deze en deze en deze.
grapjasquote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je wel tijd voor hobby's met al dat modereren en zo?
Das waar ik ben al blij dat ik meestal wel aan genoeg uren kom alles bij elkaar.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Is ook een ritme Tllly.Ik heb een tijd ploegendienst gewerkt en pakte mijn slaap ook op de gekste tijden.
vast heel rosmantischquote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet over mijn hobby beginnen.
Ik snap echt niet hoe mensen uit bed stappen kleren aan en de deur uit.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:28 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
OMGVeel te veel voor de vroege morgen.
Bam.quote:
Nou ja, ik begreep dat slechts een klein gedeelte van het modereren voor de users zichtbaar is. Het meeste werk verrichten jullie achter de schermen, overleg, dit-dat, seminars met Danny en Yvonne, de hele sjuhbeng.quote:
Ja tuurlijk, douchen/aankleden/haartjes en zo doen, maar daar heb ik geen anderhalf uur voor nodig. En zeker geen muziekjes/vlogsquote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe mensen uit bed stappen kleren aan en de deur uit.Ik wil sowieso altijd eerst douchen en dan moet de rest dus ook.. en als je dan toch aan dat bureau zit te frøbelen kan je er net zo goed een muziekje bij doen toch?
die memo heb ik dan ook gemistquote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, ik begreep dat slechts een klein gedeelte van het modereren voor de users zichtbaar is. Het meeste werk verrichten jullie achter de schermen, overleg, dit-dat, seminars met Danny en Yvonne, de hele sjuhbeng.
Ik neem het liefst mn tijd voor de maquillagequote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:34 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, douchen/aankleden/haartjes en zo doen, maar daar heb ik geen anderhalf uur voor nodig. En zeker geen muziekjes/vlogsMuziek gaat pas aan in de auto.
Ik heb een middenweg daar in gevonden,op tijd opstaan en dan chill aankomen op je werk/afspraak.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:38 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik neem het liefst mn tijd voor de maquillagehet kan ook wel snel maar dan kom je er halverwege dag bv ineens achter dat je met een slag line loopt
gewoon ff lekker ervoor gaan zitten met wat achtergrondentertainment.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:38 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik neem het liefst mn tijd voor de maquillagehet kan ook wel snel maar dan kom je er halverwege dag bv ineens achter dat je met een slag line loopt
gewoon ff lekker ervoor gaan zitten met wat achtergrondentertainment.
daar kom ik nooit, ik neem mijn eigen boterhammen meequote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Klopt het dat jullie ook een eigen kantine hebben?
Wat weet jij nou van föhnen?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Je kan ook een haarmutsje kopen dan hoef je je haar niet te fohnen
Precies gewoon je tijd nemen, sowieso een hekel aan haasten en te laat komenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb een middenweg daar in gevonden,op tijd opstaan en dan chill aankomen op je werk/afspraak.
Binnenkort moet ik toch een helm opquote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Je kan ook een haarmutsje kopen dan hoef je je haar niet te fohnen
Dat ga ik morgen doen. Nou ja, roggebrood met kaas dan.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:42 schreef sacha het volgende:
[..]
daar kom ik nooit, ik neem mijn eigen boterhammen mee
Waarom neem je geen Canta?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:43 schreef TillyB het volgende:
[..]
Binnenkort moet ik toch een helm opnah ik fohn het alleen maar droog hoor, niet in model
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |