Das waar ik ben al blij dat ik meestal wel aan genoeg uren kom alles bij elkaar.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Is ook een ritme Tllly.Ik heb een tijd ploegendienst gewerkt en pakte mijn slaap ook op de gekste tijden.
vast heel rosmantischquote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet over mijn hobby beginnen.
Ik snap echt niet hoe mensen uit bed stappen kleren aan en de deur uit.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:28 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
OMGVeel te veel voor de vroege morgen.
Bam.quote:
Nou ja, ik begreep dat slechts een klein gedeelte van het modereren voor de users zichtbaar is. Het meeste werk verrichten jullie achter de schermen, overleg, dit-dat, seminars met Danny en Yvonne, de hele sjuhbeng.quote:
Ja tuurlijk, douchen/aankleden/haartjes en zo doen, maar daar heb ik geen anderhalf uur voor nodig. En zeker geen muziekjes/vlogsquote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe mensen uit bed stappen kleren aan en de deur uit.Ik wil sowieso altijd eerst douchen en dan moet de rest dus ook.. en als je dan toch aan dat bureau zit te frøbelen kan je er net zo goed een muziekje bij doen toch?
die memo heb ik dan ook gemistquote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, ik begreep dat slechts een klein gedeelte van het modereren voor de users zichtbaar is. Het meeste werk verrichten jullie achter de schermen, overleg, dit-dat, seminars met Danny en Yvonne, de hele sjuhbeng.
Ik neem het liefst mn tijd voor de maquillagequote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:34 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, douchen/aankleden/haartjes en zo doen, maar daar heb ik geen anderhalf uur voor nodig. En zeker geen muziekjes/vlogsMuziek gaat pas aan in de auto.
Ik heb een middenweg daar in gevonden,op tijd opstaan en dan chill aankomen op je werk/afspraak.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:38 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik neem het liefst mn tijd voor de maquillagehet kan ook wel snel maar dan kom je er halverwege dag bv ineens achter dat je met een slag line loopt
gewoon ff lekker ervoor gaan zitten met wat achtergrondentertainment.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:38 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik neem het liefst mn tijd voor de maquillagehet kan ook wel snel maar dan kom je er halverwege dag bv ineens achter dat je met een slag line loopt
gewoon ff lekker ervoor gaan zitten met wat achtergrondentertainment.
daar kom ik nooit, ik neem mijn eigen boterhammen meequote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Klopt het dat jullie ook een eigen kantine hebben?
Wat weet jij nou van föhnen?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Je kan ook een haarmutsje kopen dan hoef je je haar niet te fohnen
Precies gewoon je tijd nemen, sowieso een hekel aan haasten en te laat komenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb een middenweg daar in gevonden,op tijd opstaan en dan chill aankomen op je werk/afspraak.
Binnenkort moet ik toch een helm opquote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Je kan ook een haarmutsje kopen dan hoef je je haar niet te fohnen
Dat ga ik morgen doen. Nou ja, roggebrood met kaas dan.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:42 schreef sacha het volgende:
[..]
daar kom ik nooit, ik neem mijn eigen boterhammen mee
Waarom neem je geen Canta?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:43 schreef TillyB het volgende:
[..]
Binnenkort moet ik toch een helm opnah ik fohn het alleen maar droog hoor, niet in model
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |