@Vanillekwark ik dacht dat iedereen hier welkom was?quote:
kan je tegen mortaxx zeggen dat ik hem moet spreken? heb dm/pm block en hij klikt nooit op zijn alertsquote:
Ik spreek mortaxx nooitquote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
kan je tegen mortaxx zeggen dat ik hem moet spreken? heb dm/pm block en hij klikt nooit op zijn alerts
@Cronometerquote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:18 schreef JimmyDean het volgende:
Zin om iemand in elkaar te meppen / seksueel te bevredigen
okequote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:16 schreef Le_Professeur het volgende:
Je kan eventueel kijken waar hij uithangt en hem daar aanspreken, maar dat is misschien net wat te omslachtig voor je
Zekerquote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:08 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
@:vanillekwark ik dacht dat iedereen hier welkom was?
Kan niet wachten tot zondagquote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Fijn he dat we weer van die interlands af zijn
Als ik mensen hier welkom heet dan krijg ik altijd een note en banquote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:08 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
@:vanillekwark ik dacht dat iedereen hier welkom was?
Samequote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:51 schreef HPLC het volgende:
dat waren net toch iets meer vrijmibo's dan verwacht
Ja, dat wel.quote:
Laat je ware potentieel nou eens zien!quote:
Ja dat snap ik.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, die universiteit weet je wel, in Amsterdam
VU is meer een hogeschoolquote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, die universiteit weet je wel, in Amsterdam
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Alsof naatje een hogeschool aankan
Daarover heb ik nog een bijdrage geleverd aan een boekje dat in de winkel ligtquote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja Nederlands onderwijs is echt pauper.
Oké.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daarover heb ik nog een bijdrage geleverd aan een boekje dat in de winkel ligt
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:43 schreef Myrr het volgende:
Zo'n tanga uit mijn woonplaats studeert nu aan Harvard. Ze is nog knap ook.
Echt nice.
Heeft ze Tinderquote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:43 schreef Myrr het volgende:
Zo'n tanga uit mijn woonplaats studeert nu aan Harvard. Ze is nog knap ook.
Echt nice.
Ze is semi kastpot. Jaren terug flirtte ze altijd soort sneaky met me maar zo dat dr vriendinnen het niet door hadden. Nooit gebruik van gemaakt, wel jammer.quote:
Picsquote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daarover heb ik nog een bijdrage geleverd aan een boekje dat in de winkel ligt
Dat denk je maar dat valt vies tegen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zijn wel echt een hoop weken hoor
Dat kan dus gewoon niet hehquote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:54 schreef Myrr het volgende:
Was vorig jaar nog 25 en nu ben ik ineens 28 en een half.
Ach ja wat is 7 jaar, stelt ook geen kut voorquote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:55 schreef Myrr het volgende:
En een paar jaar terug was ik 21 maar dat is dus ook alweer zeven jaar geleden.
DiT iS nIeT hOe TiJd WeRkTquote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja spreek je over paar weken wel weer als het ineens 2026 is.
geen zorgen, ik ben alweer wegquote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:56 schreef Le_Professeur het volgende:
Kan naatje weer vertrekken, stoor me groen en geel aan dat figuur
Zeg dat maar tegen mensen die ineens alweer 40 zijn. Die waren net nog 28. Zij kunnen dit beamen.quote:
Hoe gaat het met je depressieve gevoelens?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:00 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen mensen die ineens alweer 40 zijn. Die waren net nog 28. Zij kunnen dit beamen.
Ja. Helemaal niks dus.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ach ja wat is 7 jaar, stelt ook geen kut voor
Echt helemaal geweldig.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:01 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je depressieve gevoelens?
Ja moet je zien hoe snel zo'n jaar gaat. Het is verdomme na dit weekend alweer april. 1/4 jaar gone, terwijl je voor je gevoel pas nog met je bek voor het gourmetstel zat.quote:
Life. Over paar weken weer kerst.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja moet je zien hoe snel zo'n jaar gaat. Het is verdomme na dit weekend alweer april. 1/4 jaar gone, terwijl je voor je gevoel pas nog met je bek voor het gourmetstel zat.
Biemenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:00 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen mensen die ineens alweer 40 zijn. Die waren net nog 28. Zij kunnen dit beamen.
Wil ze weer in mn broekjequote:
Wat doe je lulligquote:
king roland had het nog over jou, of je contact met hem op kan nemen maar hij kan niet dm/pm'enquote:
Wel een klein klootzakjequote:
Hoezo, heb weekendquote:
Weet wel iets wat kan helpenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:39 schreef Zosk het volgende:
Ik probeer al een halfuur te slapen maar lukt niet terwijl ik kapot ben
ik probeer nog even uit te stellen want ik ben echt binnen 2 minuten wegquote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:39 schreef Zosk het volgende:
Ik probeer al een halfuur te slapen maar lukt niet terwijl ik kapot ben
Ga eens naar buiten zelf achter een Bal aanhollen vieze. Vuile. Chubby. Met manboobs Ipv rottend met een biertje kijkende naar een schermquote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
Inderdaad heerlijk om 3 punten te pakken
Houden ze in de gaten ivm trakteren op maandagquote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:53 schreef Dimachaerus het volgende:
Was gister alvast gefeliciteerd voor MN verjaardag in het weekend door wat mensen in het bedrijf
Wist zelf niet eens dat ik jarig zou zijn. Ik Zo huh verjaardag? Owhja...
Vraag me af hoe ze wisten dat ik jarig zou worden
ik voetbal op zondag, heb je daar problemen mee?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:55 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ga eens naar buiten zelf achter een Bal aanhollen vieze. Vuile. Chubby. Met manboobs Ipv rottend met een biertje kijkende naar een scherm
tuurlijk meid, je vergeet je eigen verjaardag. Hopelijk geloof je het zelf welquote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:53 schreef Dimachaerus het volgende:
Was gister alvast gefeliciteerd voor MN verjaardag in het weekend door wat mensen in het bedrijf
Wist zelf niet eens dat ik jarig zou zijn. Ik Zo huh verjaardag? Owhja...
Vraag me af hoe ze wisten dat ik jarig zou worden
Lekker hoor, heb 70km gefietstquote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik lig al sinds 10 uur op het strandje
Doortrekken die lijnquote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
Inderdaad heerlijk om 3 punten te pakken
lekker, ik ga zoquote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lekker hoor, heb 70km gefietst
@Vanillekwark @Guus_Geluk7quote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:23 schreef Catkiller het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)sland_veroveren.html
Lekker muziekje voor die domme user uit Limburg
Komt Guus uit Limburg? Zou wel veel verklaren.quote:
Ik ben wel bekend in Duitsland dus nou jaquote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:23 schreef Catkiller het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)sland_veroveren.html
Lekker muziekje voor die domme user uit Limburg
Damn!!!! Wat een skills zeg. En mooie gitaar ook.quote:
Ideaal zo’n vrouwquote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Damn!!!! Wat een skills zeg. En mooie gitaar ook.
10 jaar niet gewonnen van City, komt goedquote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zenuwslopend om te moeten hopen dat Fulham fatsoenlijk kan verdedigen.
Homoquote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Damn!!!! Wat een skills zeg. En mooie gitaar ook.
Hou je bek man tegen hem, ik neuk je in je reet zullen we is ff zien wie er homo is!!!!quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:51 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hou je bek man tegen hem, ik neuk je in je reet zullen we is ff zien wie er homo is!!!!
Homo !!!!
Lekker hoor, heb net mijn moeder geholpen in de loempiakraamquote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lekker hoor, heb 70km gefietst
Bedoel je niet schoonmoeder?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 14:27 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Lekker hoor, heb net mijn moeder geholpen in de loempiakraam
Oeps, dacht dat iedereen dit al wistquote:
nee, maar dat kan aan mij liggenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 14:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oeps, dacht dat iedereen dit al wist
Mooi hemelbed ook.quote:
Nee druk aan het klussenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 14:53 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hoii! Ook lekker aan een bakkie thee?
"We moeten nog een filmlocatie hebben, iemand ideeën?"quote:
De bootquote:Op zaterdag 30 maart 2019 14:54 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Wat ben je aan het maken/doen/verbouwen?
Echt fijn dat je een moederfiguur in die van zosk hebt gevonden, erg bijzonder zo'n klikquote:Op zaterdag 30 maart 2019 14:27 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Lekker hoor, heb net mijn moeder geholpen in de loempiakraam
Is die ook homofiel?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 14:18 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Sorry mijn kwaadaardige tweeling broer zat op mijn account
Nee helaas kleur ik maar heel langzaamquote:Op zaterdag 30 maart 2019 15:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lekker een beetje bijgekleurd fem?
Huh als ik haar spel goed, en gitaar mooi vind trek je deze conclusie? Vreemd zeg.quote:
Snap ook niet zo goed waarom ze het steeds over de TV Kantine heeft. Maar hey dikke track verder echt dope ALLEEN MAAR VUUR!!quote:Op zaterdag 30 maart 2019 14:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
"We moeten nog een filmlocatie hebben, iemand ideeën?"
"-De groothandel is op zondag dicht"
"Ok"
Vindt Prof helemaal niet ergquote:Op zaterdag 30 maart 2019 15:14 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee helaas kleur ik maar heel langzaam
Ja beetje hetero geilt alleen maar op het meisje achter de gitaarquote:Op zaterdag 30 maart 2019 15:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Huh als ik haar spel goed, en gitaar mooi vindt trek je deze conclusie? Vreemd zeg.
Jammer, ben dol op blanken die makkelijk kleurenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 15:14 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee helaas kleur ik maar heel langzaam
Joh.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 15:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja beetje hetero geilt alleen maar op het meisje achter de gitaar
Wat een boosheid weer zeg. Sorry dat die post voor je te hoog gegrepen was vriend.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 15:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Houd je verongelijkte smoel dan joh
Opflikkerenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 15:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat een boosheid weer zeg. Sorry dat die post voor je te hoog gegrepen was vriend.
Opflikkerenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 15:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Verzin eens je eigen zinnetjes.
Nog steeds boos? Pluk een roos kameraad.quote:
Moet ik hem vullen voor je?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 15:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Even een puddingbroodje voor tijdens de F1.
Graag. Zit weer veel te weinig pudding in.quote:
Het is veel te mooi weer om boos te zijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 15:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nog steeds boos? Pluk een roos kameraad.
Ik versta geen fuck van wat ze "zingt", zoveel autotune zit er overheenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 15:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Snap ook niet zo goed waarom ze het steeds over de TV Kantine heeft. Maar hey dikke track verder echt dope ALLEEN MAAR VUUR!!
Gelukkig wel ja HAHAHAHAquote:Op zaterdag 30 maart 2019 15:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik versta geen fuck van wat ze "zingt", zoveel autotune zit er overheen
quote:
Lui zwijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 15:43 schreef naatje_1 het volgende:
Al mijn potentiële plannen om van dit weer te genieten met andere mensen zijn er niet doorheen gekomen vandaag. Dus ik lig nu al gewoon de ganse tijd in bed.
Ik heb van 0.00-6.00 de longen uit mijn lijf gedanst tijdens de Keith Flint Memorial Rave, ik was/ben helemaal geslooptquote:
moet jij weten hequote:Op zaterdag 30 maart 2019 15:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb van 0.00-6.00 de longen uit mijn lijf gedanst tijdens de Keith Flint Memorial Rave, ik was/ben helemaal gesloopt
Je kan niet zelfstandig naar buiten?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 15:43 schreef naatje_1 het volgende:
Al mijn potentiële plannen om van dit weer te genieten met andere mensen zijn er niet doorheen gekomen vandaag. Dus ik lig nu al gewoon de ganse tijd in bed.
Daar heb ik niet genoeg motivatie voor.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je kan niet zelfstandig naar buiten?
Ga met VU meisje naar het Vondelparkquote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar heb ik niet genoeg motivatie voor.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ga met VU meisje naar het Vondelpark
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 15:43 schreef naatje_1 het volgende:
De zon is toch genoeg motivatiequote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar heb ik niet genoeg motivatie voor.
Hoeveel moesten ze betalen?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:30 schreef Le_Professeur het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)_krijgen_tikkie.html
lekker hoor
Oei oei oeiquote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:30 schreef Le_Professeur het volgende:
lekker hoor
Jammer dat de blokkeerfriezen dat niet overkwam.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:30 schreef Le_Professeur het volgende:
lekker hoor
Nou chai tochquote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:51 schreef Chia het volgende:
[..]
Jammer dat de blokkeerfriezen dat niet overkwam.
jezus, dit zag ik niet aankomenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:30 schreef Le_Professeur het volgende:
lekker hoor
Lekker ja, mensen die hun mening wensen te ventileren doodrijden.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:30 schreef Le_Professeur het volgende:
lekker hoor
34quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:54 schreef Chloroform het volgende:
Hoeveel gevulde paaseitjes kunnen jullie in een minuut eten
Dat ga je toch ook niet op een snelweg doen xDquote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker ja, mensen die hun mening wensen te ventileren doodrijden.
Denk niet dat ie dood is hoorquote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sow koekoek, lekker rechts van je hahaquote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:51 schreef Chia het volgende:
[..]
Jammer dat de blokkeerfriezen dat niet overkwam.
Nicequote:
Zo rolt rechtsquote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb er net zeven achter elkaar naar binnen gepropt en nu ben ik misselijkquote:
Weet je wat helpt?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb er net zeven achter elkaar naar binnen gepropt en nu ben ik misselijk
Kotsen?quote:
Ben je beetje laat meequote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja of minder dan 7 achter elkaar naar binnen proppen
Sowquote:
Ja da isquote:
Gewoon even de banden en de vering testen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is niet links of rechts maar dan ben je zelf vrij ongelukkig met je leven.
Genieten van het ongeluk van mensen waar je het niet mee eens bent is een teken van onmacht en een beschadigd zelfvertrouwen, zo simpel zit het.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:06 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Gewoon even de banden en de vering testen.
Hahaquote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:15 schreef UitStraling het volgende:
12
[..]
Genieten van het ongeluk van mensen waar je het niet mee eens bent is een teken van onmacht en een beschadigd zelfvertrouwen, zo simpel zit het.
Iemand nog meer wat levenslessen en/of pure wijsheid nodig?
Niet echt. Niet voor mij althans.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
De zon is toch genoeg motivatie
Wat is dat?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Alweer 24 dagen zonder alcohol, vorige week vrijdag nog aan de 2cb
Proberen zonder toch ook gelukkig te zijn, wij zijn als mens van nature vrij goed uitgerust om geluksstofjes aan te maken in onze hersenen maar dan moet je het niet verknallen met kunstmatige stofjes.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
https://www.drugsinfoteam.nl/drugsinfo/2cb/2cb-werking
Boringquote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Proberen zonder toch ook gelukkig te zijn, wij zijn als mens van nature vrij goed uitgerust om geluksstofjes aan te maken in onze hersenen maar dan moet je het niet verknallen met kunstmatige stofjes.
Ik ben zonder ook prima gelukkig. Ik weet niet waar je vandaan haalt dat ik dit nodig heb om gelukkig te zijn. Het heeft weinig met geluk te maken en meer met ervaringsbeleving.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Proberen zonder toch ook gelukkig te zijn, wij zijn als mens van nature vrij goed uitgerust om geluksstofjes aan te maken in onze hersenen maar dan moet je het niet verknallen met kunstmatige stofjes.
Ik gebruik al jaren geen drugs meer en drink geen alcohol, maar de manier waarop jij het brengt kom je gewoon over als een saaie pikquote:
Ik vrees dat ik de minst saaie mens ter wereld benquote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik gebruik al jaren geen drugs meer en drink geen alcohol, maar de manier waarop jij het brengt kom je gewoon over als een saaie pik
Dat lijkt me nietquote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik de minst saaie mens ter wereld ben
Zul jij nooit over kunnen oordelen want jij praat in complete en totale algemeenheden, is niet zo erg maar dan kun je dat moeilijk beoordelen, vind je wel lief hoor.quote:
Inderdaad, kijk naar mij, ik heb nog nooit drugs gedaan. En ook al weken geen alcohol.quote:
Same.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Inderdaad, kijk naar mij, ik heb nog nooit drugs gedaan. En ook al weken geen alcohol.
Nee hoor. Ik ben prima gelukkig met mijn leven en de dingen die ik doequote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou je nooit eens wat minder saai en doorsnee willen zijn dan?
Dit geloof ik wel jaquote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben prima gelukkig met mijn leven en de dingen die ik doe.
Ik maak dat gewoon op uit jouw manier van postenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zul jij nooit over kunnen oordelen want jij praat in complete en totale algemeenheden, is niet zo erg maar dan kun je dat moeilijk beoordelen, vind je wel lief hoor.
Is dit ook mensenkennisquote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik maak dat gewoon op uit jouw manier van posten
Ik ookquote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik maak dat gewoon op uit jouw manier van posten
Heb jou nog nooit een deur naar een vagina op slot zien gooien hier hahaquote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deurtje op een kleine kier laten.
Soms staat de deur naar de vagina zo ver open dat sommige mannen ook wel eens een deurtje verder gaan.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb jou nog nooit een deur naar een vagina op slot zien gooien hier haha
Naam en rugnummerquote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms staat de deur naar de vagina zo ver open dat sommige mannen ook wel eens een deurtje verder gaan.
Kan wel een top 5 van grootste sletten van Fok! opnoemen?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gewoon wat namen noemen dat zorgt voor reuring
TARDIS. op 1quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan wel een top 5 van grootste sletten van Fok! opnoemen?
Primaquote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan wel een top 5 van grootste sletten van Fok! opnoemen?
Kneusquote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:13 schreef UitStraling het volgende:
Misschien bij nader inzien niet zo verstandig, het blijven tenslotte toch ook gewoon mensen
Alleen de beginlettersquote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:13 schreef UitStraling het volgende:
Misschien bij nader inzien niet zo verstandig, het blijven tenslotte toch ook gewoon mensen
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:13 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou het niet weten. Dus echt behulpzaam is dat niet.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Misschien kan je hem een handje helpen?
Jij bent altijd behulpzaamquote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Dus echt behulpzaam is dat niet.
IK HEB OOK MIJN PRINCIPES!quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:21 schreef UitStraling het volgende:
Is ook maar slechts boeiend voor degenen die niet makkelijk aan een wipje komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |