Ga eens naar buiten zelf achter een Bal aanhollen vieze. Vuile. Chubby. Met manboobs Ipv rottend met een biertje kijkende naar een schermquote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
Inderdaad heerlijk om 3 punten te pakken
Houden ze in de gaten ivm trakteren op maandagquote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:53 schreef Dimachaerus het volgende:
Was gister alvast gefeliciteerd voor MN verjaardag in het weekend door wat mensen in het bedrijf
Wist zelf niet eens dat ik jarig zou zijn. Ik Zo huh verjaardag? Owhja...
Vraag me af hoe ze wisten dat ik jarig zou worden
ik voetbal op zondag, heb je daar problemen mee?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:55 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ga eens naar buiten zelf achter een Bal aanhollen vieze. Vuile. Chubby. Met manboobs Ipv rottend met een biertje kijkende naar een scherm
tuurlijk meid, je vergeet je eigen verjaardag. Hopelijk geloof je het zelf welquote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:53 schreef Dimachaerus het volgende:
Was gister alvast gefeliciteerd voor MN verjaardag in het weekend door wat mensen in het bedrijf
Wist zelf niet eens dat ik jarig zou zijn. Ik Zo huh verjaardag? Owhja...
Vraag me af hoe ze wisten dat ik jarig zou worden
Lekker hoor, heb 70km gefietstquote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik lig al sinds 10 uur op het strandje
Doortrekken die lijnquote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
Inderdaad heerlijk om 3 punten te pakken
lekker, ik ga zoquote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lekker hoor, heb 70km gefietst
@Vanillekwark @Guus_Geluk7quote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:23 schreef Catkiller het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)sland_veroveren.html
Lekker muziekje voor die domme user uit Limburg
Komt Guus uit Limburg? Zou wel veel verklaren.quote:
Ik ben wel bekend in Duitsland dus nou jaquote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:23 schreef Catkiller het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)sland_veroveren.html
Lekker muziekje voor die domme user uit Limburg
Damn!!!! Wat een skills zeg. En mooie gitaar ook.quote:
Ideaal zo’n vrouwquote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Damn!!!! Wat een skills zeg. En mooie gitaar ook.
10 jaar niet gewonnen van City, komt goedquote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zenuwslopend om te moeten hopen dat Fulham fatsoenlijk kan verdedigen.
Homoquote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Damn!!!! Wat een skills zeg. En mooie gitaar ook.
Hou je bek man tegen hem, ik neuk je in je reet zullen we is ff zien wie er homo is!!!!quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:51 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hou je bek man tegen hem, ik neuk je in je reet zullen we is ff zien wie er homo is!!!!
Homo !!!!
Lekker hoor, heb net mijn moeder geholpen in de loempiakraamquote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lekker hoor, heb 70km gefietst
Bedoel je niet schoonmoeder?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 14:27 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Lekker hoor, heb net mijn moeder geholpen in de loempiakraam
Oeps, dacht dat iedereen dit al wistquote:
nee, maar dat kan aan mij liggenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 14:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oeps, dacht dat iedereen dit al wist
Mooi hemelbed ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |