DiT iS nIeT hOe TiJd WeRkTquote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja spreek je over paar weken wel weer als het ineens 2026 is.
geen zorgen, ik ben alweer wegquote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:56 schreef Le_Professeur het volgende:
Kan naatje weer vertrekken, stoor me groen en geel aan dat figuur
Zeg dat maar tegen mensen die ineens alweer 40 zijn. Die waren net nog 28. Zij kunnen dit beamen.quote:
Hoe gaat het met je depressieve gevoelens?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:00 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen mensen die ineens alweer 40 zijn. Die waren net nog 28. Zij kunnen dit beamen.
Ja. Helemaal niks dus.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ach ja wat is 7 jaar, stelt ook geen kut voor
Echt helemaal geweldig.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:01 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je depressieve gevoelens?
Ja moet je zien hoe snel zo'n jaar gaat. Het is verdomme na dit weekend alweer april. 1/4 jaar gone, terwijl je voor je gevoel pas nog met je bek voor het gourmetstel zat.quote:
Life. Over paar weken weer kerst.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja moet je zien hoe snel zo'n jaar gaat. Het is verdomme na dit weekend alweer april. 1/4 jaar gone, terwijl je voor je gevoel pas nog met je bek voor het gourmetstel zat.
Biemenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:00 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen mensen die ineens alweer 40 zijn. Die waren net nog 28. Zij kunnen dit beamen.
Wil ze weer in mn broekjequote:
Wat doe je lulligquote:
king roland had het nog over jou, of je contact met hem op kan nemen maar hij kan niet dm/pm'enquote:
Wel een klein klootzakjequote:
Hoezo, heb weekendquote:
Weet wel iets wat kan helpenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:39 schreef Zosk het volgende:
Ik probeer al een halfuur te slapen maar lukt niet terwijl ik kapot ben
ik probeer nog even uit te stellen want ik ben echt binnen 2 minuten wegquote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:39 schreef Zosk het volgende:
Ik probeer al een halfuur te slapen maar lukt niet terwijl ik kapot ben
Ga eens naar buiten zelf achter een Bal aanhollen vieze. Vuile. Chubby. Met manboobs Ipv rottend met een biertje kijkende naar een schermquote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
Inderdaad heerlijk om 3 punten te pakken
Houden ze in de gaten ivm trakteren op maandagquote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:53 schreef Dimachaerus het volgende:
Was gister alvast gefeliciteerd voor MN verjaardag in het weekend door wat mensen in het bedrijf
Wist zelf niet eens dat ik jarig zou zijn. Ik Zo huh verjaardag? Owhja...
Vraag me af hoe ze wisten dat ik jarig zou worden
ik voetbal op zondag, heb je daar problemen mee?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:55 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ga eens naar buiten zelf achter een Bal aanhollen vieze. Vuile. Chubby. Met manboobs Ipv rottend met een biertje kijkende naar een scherm
tuurlijk meid, je vergeet je eigen verjaardag. Hopelijk geloof je het zelf welquote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:53 schreef Dimachaerus het volgende:
Was gister alvast gefeliciteerd voor MN verjaardag in het weekend door wat mensen in het bedrijf
Wist zelf niet eens dat ik jarig zou zijn. Ik Zo huh verjaardag? Owhja...
Vraag me af hoe ze wisten dat ik jarig zou worden
Lekker hoor, heb 70km gefietstquote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik lig al sinds 10 uur op het strandje
Doortrekken die lijnquote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
Inderdaad heerlijk om 3 punten te pakken
lekker, ik ga zoquote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lekker hoor, heb 70km gefietst
@Vanillekwark @Guus_Geluk7quote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:23 schreef Catkiller het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)sland_veroveren.html
Lekker muziekje voor die domme user uit Limburg
Komt Guus uit Limburg? Zou wel veel verklaren.quote:
Ik ben wel bekend in Duitsland dus nou jaquote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:23 schreef Catkiller het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)sland_veroveren.html
Lekker muziekje voor die domme user uit Limburg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |