Boringquote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Proberen zonder toch ook gelukkig te zijn, wij zijn als mens van nature vrij goed uitgerust om geluksstofjes aan te maken in onze hersenen maar dan moet je het niet verknallen met kunstmatige stofjes.
Ik ben zonder ook prima gelukkig. Ik weet niet waar je vandaan haalt dat ik dit nodig heb om gelukkig te zijn. Het heeft weinig met geluk te maken en meer met ervaringsbeleving.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Proberen zonder toch ook gelukkig te zijn, wij zijn als mens van nature vrij goed uitgerust om geluksstofjes aan te maken in onze hersenen maar dan moet je het niet verknallen met kunstmatige stofjes.
Ik gebruik al jaren geen drugs meer en drink geen alcohol, maar de manier waarop jij het brengt kom je gewoon over als een saaie pikquote:
Ik vrees dat ik de minst saaie mens ter wereld benquote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik gebruik al jaren geen drugs meer en drink geen alcohol, maar de manier waarop jij het brengt kom je gewoon over als een saaie pik
Dat lijkt me nietquote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik de minst saaie mens ter wereld ben
Zul jij nooit over kunnen oordelen want jij praat in complete en totale algemeenheden, is niet zo erg maar dan kun je dat moeilijk beoordelen, vind je wel lief hoor.quote:
Inderdaad, kijk naar mij, ik heb nog nooit drugs gedaan. En ook al weken geen alcohol.quote:
Same.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Inderdaad, kijk naar mij, ik heb nog nooit drugs gedaan. En ook al weken geen alcohol.
Nee hoor. Ik ben prima gelukkig met mijn leven en de dingen die ik doequote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou je nooit eens wat minder saai en doorsnee willen zijn dan?
Dit geloof ik wel jaquote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben prima gelukkig met mijn leven en de dingen die ik doe.
Ik maak dat gewoon op uit jouw manier van postenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zul jij nooit over kunnen oordelen want jij praat in complete en totale algemeenheden, is niet zo erg maar dan kun je dat moeilijk beoordelen, vind je wel lief hoor.
Is dit ook mensenkennisquote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik maak dat gewoon op uit jouw manier van posten
Ik ookquote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik maak dat gewoon op uit jouw manier van posten
Heb jou nog nooit een deur naar een vagina op slot zien gooien hier hahaquote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deurtje op een kleine kier laten.
Soms staat de deur naar de vagina zo ver open dat sommige mannen ook wel eens een deurtje verder gaan.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb jou nog nooit een deur naar een vagina op slot zien gooien hier haha
Naam en rugnummerquote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms staat de deur naar de vagina zo ver open dat sommige mannen ook wel eens een deurtje verder gaan.
Kan wel een top 5 van grootste sletten van Fok! opnoemen?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gewoon wat namen noemen dat zorgt voor reuring
TARDIS. op 1quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan wel een top 5 van grootste sletten van Fok! opnoemen?
Primaquote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan wel een top 5 van grootste sletten van Fok! opnoemen?
Kneusquote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:13 schreef UitStraling het volgende:
Misschien bij nader inzien niet zo verstandig, het blijven tenslotte toch ook gewoon mensen
Alleen de beginlettersquote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:13 schreef UitStraling het volgende:
Misschien bij nader inzien niet zo verstandig, het blijven tenslotte toch ook gewoon mensen
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:13 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou het niet weten. Dus echt behulpzaam is dat niet.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Misschien kan je hem een handje helpen?
Jij bent altijd behulpzaamquote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Dus echt behulpzaam is dat niet.
IK HEB OOK MIJN PRINCIPES!quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:21 schreef UitStraling het volgende:
Is ook maar slechts boeiend voor degenen die niet makkelijk aan een wipje komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |