Hoeveel moesten ze betalen?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:30 schreef Le_Professeur het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)_krijgen_tikkie.html
lekker hoor
Oei oei oeiquote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:30 schreef Le_Professeur het volgende:
lekker hoor
Jammer dat de blokkeerfriezen dat niet overkwam.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:30 schreef Le_Professeur het volgende:
lekker hoor
Nou chai tochquote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:51 schreef Chia het volgende:
[..]
Jammer dat de blokkeerfriezen dat niet overkwam.
jezus, dit zag ik niet aankomenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:30 schreef Le_Professeur het volgende:
lekker hoor
Lekker ja, mensen die hun mening wensen te ventileren doodrijden.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:30 schreef Le_Professeur het volgende:
lekker hoor
34quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:54 schreef Chloroform het volgende:
Hoeveel gevulde paaseitjes kunnen jullie in een minuut eten
Dat ga je toch ook niet op een snelweg doen xDquote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker ja, mensen die hun mening wensen te ventileren doodrijden.
Denk niet dat ie dood is hoorquote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sow koekoek, lekker rechts van je hahaquote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:51 schreef Chia het volgende:
[..]
Jammer dat de blokkeerfriezen dat niet overkwam.
Nicequote:
Zo rolt rechtsquote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb er net zeven achter elkaar naar binnen gepropt en nu ben ik misselijkquote:
Weet je wat helpt?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb er net zeven achter elkaar naar binnen gepropt en nu ben ik misselijk
Kotsen?quote:
Ben je beetje laat meequote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja of minder dan 7 achter elkaar naar binnen proppen
Sowquote:
Ja da isquote:
Gewoon even de banden en de vering testen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is niet links of rechts maar dan ben je zelf vrij ongelukkig met je leven.
Genieten van het ongeluk van mensen waar je het niet mee eens bent is een teken van onmacht en een beschadigd zelfvertrouwen, zo simpel zit het.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:06 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Gewoon even de banden en de vering testen.
Hahaquote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:15 schreef UitStraling het volgende:
12
[..]
Genieten van het ongeluk van mensen waar je het niet mee eens bent is een teken van onmacht en een beschadigd zelfvertrouwen, zo simpel zit het.
Iemand nog meer wat levenslessen en/of pure wijsheid nodig?
Niet echt. Niet voor mij althans.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
De zon is toch genoeg motivatie
Wat is dat?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Alweer 24 dagen zonder alcohol, vorige week vrijdag nog aan de 2cb
Proberen zonder toch ook gelukkig te zijn, wij zijn als mens van nature vrij goed uitgerust om geluksstofjes aan te maken in onze hersenen maar dan moet je het niet verknallen met kunstmatige stofjes.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
https://www.drugsinfoteam.nl/drugsinfo/2cb/2cb-werking
Boringquote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Proberen zonder toch ook gelukkig te zijn, wij zijn als mens van nature vrij goed uitgerust om geluksstofjes aan te maken in onze hersenen maar dan moet je het niet verknallen met kunstmatige stofjes.
Ik ben zonder ook prima gelukkig. Ik weet niet waar je vandaan haalt dat ik dit nodig heb om gelukkig te zijn. Het heeft weinig met geluk te maken en meer met ervaringsbeleving.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Proberen zonder toch ook gelukkig te zijn, wij zijn als mens van nature vrij goed uitgerust om geluksstofjes aan te maken in onze hersenen maar dan moet je het niet verknallen met kunstmatige stofjes.
Ik gebruik al jaren geen drugs meer en drink geen alcohol, maar de manier waarop jij het brengt kom je gewoon over als een saaie pikquote:
Ik vrees dat ik de minst saaie mens ter wereld benquote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik gebruik al jaren geen drugs meer en drink geen alcohol, maar de manier waarop jij het brengt kom je gewoon over als een saaie pik
Dat lijkt me nietquote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik de minst saaie mens ter wereld ben
Zul jij nooit over kunnen oordelen want jij praat in complete en totale algemeenheden, is niet zo erg maar dan kun je dat moeilijk beoordelen, vind je wel lief hoor.quote:
Inderdaad, kijk naar mij, ik heb nog nooit drugs gedaan. En ook al weken geen alcohol.quote:
Same.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Inderdaad, kijk naar mij, ik heb nog nooit drugs gedaan. En ook al weken geen alcohol.
Nee hoor. Ik ben prima gelukkig met mijn leven en de dingen die ik doequote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou je nooit eens wat minder saai en doorsnee willen zijn dan?
Dit geloof ik wel jaquote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben prima gelukkig met mijn leven en de dingen die ik doe.
Ik maak dat gewoon op uit jouw manier van postenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zul jij nooit over kunnen oordelen want jij praat in complete en totale algemeenheden, is niet zo erg maar dan kun je dat moeilijk beoordelen, vind je wel lief hoor.
Is dit ook mensenkennisquote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik maak dat gewoon op uit jouw manier van posten
Ik ookquote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik maak dat gewoon op uit jouw manier van posten
Heb jou nog nooit een deur naar een vagina op slot zien gooien hier hahaquote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deurtje op een kleine kier laten.
Soms staat de deur naar de vagina zo ver open dat sommige mannen ook wel eens een deurtje verder gaan.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb jou nog nooit een deur naar een vagina op slot zien gooien hier haha
Naam en rugnummerquote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms staat de deur naar de vagina zo ver open dat sommige mannen ook wel eens een deurtje verder gaan.
Kan wel een top 5 van grootste sletten van Fok! opnoemen?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gewoon wat namen noemen dat zorgt voor reuring
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |