Nee druk aan het klussenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 14:53 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hoii! Ook lekker aan een bakkie thee?
"We moeten nog een filmlocatie hebben, iemand ideeën?"quote:
De bootquote:Op zaterdag 30 maart 2019 14:54 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Wat ben je aan het maken/doen/verbouwen?
Echt fijn dat je een moederfiguur in die van zosk hebt gevonden, erg bijzonder zo'n klikquote:Op zaterdag 30 maart 2019 14:27 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Lekker hoor, heb net mijn moeder geholpen in de loempiakraam
Is die ook homofiel?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 14:18 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Sorry mijn kwaadaardige tweeling broer zat op mijn account
Nee helaas kleur ik maar heel langzaamquote:Op zaterdag 30 maart 2019 15:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lekker een beetje bijgekleurd fem?
Huh als ik haar spel goed, en gitaar mooi vind trek je deze conclusie? Vreemd zeg.quote:
Snap ook niet zo goed waarom ze het steeds over de TV Kantine heeft. Maar hey dikke track verder echt dope ALLEEN MAAR VUUR!!quote:Op zaterdag 30 maart 2019 14:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
"We moeten nog een filmlocatie hebben, iemand ideeën?"
"-De groothandel is op zondag dicht"
"Ok"
Vindt Prof helemaal niet ergquote:Op zaterdag 30 maart 2019 15:14 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee helaas kleur ik maar heel langzaam
Ja beetje hetero geilt alleen maar op het meisje achter de gitaarquote:Op zaterdag 30 maart 2019 15:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Huh als ik haar spel goed, en gitaar mooi vindt trek je deze conclusie? Vreemd zeg.
Jammer, ben dol op blanken die makkelijk kleurenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 15:14 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee helaas kleur ik maar heel langzaam
Joh.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 15:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja beetje hetero geilt alleen maar op het meisje achter de gitaar
Wat een boosheid weer zeg. Sorry dat die post voor je te hoog gegrepen was vriend.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 15:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Houd je verongelijkte smoel dan joh
Opflikkerenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 15:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat een boosheid weer zeg. Sorry dat die post voor je te hoog gegrepen was vriend.
Opflikkerenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 15:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Verzin eens je eigen zinnetjes.
Nog steeds boos? Pluk een roos kameraad.quote:
Moet ik hem vullen voor je?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 15:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Even een puddingbroodje voor tijdens de F1.
Graag. Zit weer veel te weinig pudding in.quote:
Het is veel te mooi weer om boos te zijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 15:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nog steeds boos? Pluk een roos kameraad.
Ik versta geen fuck van wat ze "zingt", zoveel autotune zit er overheenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 15:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Snap ook niet zo goed waarom ze het steeds over de TV Kantine heeft. Maar hey dikke track verder echt dope ALLEEN MAAR VUUR!!
Gelukkig wel ja HAHAHAHAquote:Op zaterdag 30 maart 2019 15:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik versta geen fuck van wat ze "zingt", zoveel autotune zit er overheen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |