Dat heb ik eerder ooit gehoord.quote:
Ik wel, al 41 jaar.quote:
Tsja, Korsakof of zoiets.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 02:22 schreef chufi het volgende:
[..]
das best wel heel lang .... nooit een ander gehad of geneukt?
Voor ik trouwde wel.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 02:22 schreef chufi het volgende:
[..]
das best wel heel lang .... nooit een ander gehad of geneukt?
Dat !quote:Op vrijdag 29 maart 2019 02:24 schreef chufi het volgende:
We zijn op leeftijd en dan doen we er niet moeilijk meer over
Leuk voorstel, maar ik ga nog eens proberen te gaan slapen. Fijne nacht kerel en tot ziens.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 02:27 schreef chufi het volgende:
Doen we deze
40+ / Punk, disco, New Wave of? #43 Let the music play again............
Je bent best kort hier ... donderdag 31 mei 2018 @ 17:25quote:Op vrijdag 29 maart 2019 02:27 schreef Amphorapotje het volgende:
Maar van daar naar hier, is maar 10 cm op mijn scherm ChufDat is best snel te overbruggen. Bovendien loop ik al wat langer mee.
Dat was een andere ik.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 02:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bent best kort hier ... donderdag 31 mei 2018 @ 17:25
Maar OK
Tnx. U ook !quote:Op vrijdag 29 maart 2019 02:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Nah OK de meesten lopen er mee rond schijnt ..
SLaap lekker ouwe
Lang weggeweest, sinds uto2 weer terug, vandaar.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 02:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bent best kort hier ... donderdag 31 mei 2018 @ 17:25
Maar OK
met andere naam dus kloonertquote:Op vrijdag 29 maart 2019 02:36 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Lang weggeweest, sinds uto2 weer terug, vandaar.![]()
Trustenquote:
Dat !quote:Op vrijdag 29 maart 2019 02:38 schreef chufi het volgende:
Maar maakt niet uit.. er zijn meerdere die opnieuw met een andere naam zijn begonnen
We zijn minimaal met zijn drieënquote:
Ik voel mij brak en moet weer naar de fysio.quote:
Voorjaar.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 09:49 schreef Deisyy het volgende:
De zon schijnt en het wordt heerlijk weer vandaag!
Het is heerlijk weer.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 09:49 schreef Deisyy het volgende:
Posttrein.quote:
In het midden deze ronde.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:11 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor 40+ SC van 28-03-2019
nr / aantal posts / gebruiker
01 144 chufi
02 139 Lucky2Bastard
03 121 Superbadeendje
04 107 Scrutinizer
05 072 Ghostbuster
06 067 Deisyy
07 060 FreshFruit72
08 049 TillyB
09 044 Prisha
10 042 FANN
11 041 Recce
12 034 Charmian
13 033 cafca
14 029 sacha
14 029 haags_kwartiertje
16 024 Disana
17 021 tonja
18 019 D.
19 017 Mrsloveable
20 016 ChocoFan
21 015 sig000
22 007 Mo_Muffin
22 007 mario390
24 004 Lyza666
25 003 Voxs
25 003 Soulraven
27 001 mootie
klik hier voor meer stats
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:11 schreef Deisyy het volgende:
Heet iemand al een amber alert voor Mo geregeld?
Zo mijn best gedaan en ik mag weer niet op de bank.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:11 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor 40+ SC van 28-03-2019
nr / aantal posts / gebruiker
01 144 chufi
02 139 Lucky2Bastard
03 121 Superbadeendje
04 107 Scrutinizer
05 072 Ghostbuster
06 067 Deisyy
07 060 FreshFruit72
08 049 TillyB
09 044 Prisha
10 042 FANN
11 041 Recce
12 034 Charmian
13 033 cafca
14 029 sacha
14 029 haags_kwartiertje
16 024 Disana
17 021 tonja
18 019 D.
19 017 Mrsloveable
20 016 ChocoFan
21 015 sig000
22 007 Mo_Muffin
22 007 mario390
24 004 Lyza666
25 003 Voxs
25 003 Soulraven
27 001 mootie
klik hier voor meer stats
De 1e drie toch.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo mijn best gedaan en ik mag weer niet op de bank.![]()
Alleen de eerste 2 mogen op die lelijke bank zitten.quote:
Oh.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alleen de eerste 2 mogen op die lelijke bank zitten.
nee hoor, driequote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh.Ja, Sas zelf mot er natuurlijk ook op neer kunnen ploffen.
wie zegt dat ik er bij wil zijn?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Toch! Ga je zelf op de leuning hangen.
vannacht was niet zo fijn maar het lijkt nu beter te gaan. Alleen dat snotteren...er stroomt water uit mijn neusquote:
Is dat een panquote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:36 schreef sacha het volgende:
[..]
sla jij mij met een pan op mijn kop? lekker rosmanties
Wakker liggen en dan alleen door je mond kunnen ademen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
vannacht was niet zo fijn maar het lijkt nu beter te gaan. Alleen dat snotteren...er stroomt water uit mijn neus
niemand komt aan mijn tuinquote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De overige 2 zullen dan de tuin aan moeten pakken of zo.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:36 schreef sacha het volgende:
[..]
sla jij mij met een pan op mijn kop? lekker rosmanties
owquote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Is dat een panik dacht een deegroller
Heb je je zwager toen naar een ander eiland gestraald?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:44 schreef sacha het volgende:
na een vakantie had mijn debiele zwager alle planten verplaatst omdat dat beter was met straling en zo en mijn moedàh vindt alles onkruid![]()
lesje geleerd
zinloosquote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je je zwager toen naar een ander eiland gestraald?
Je zit er middenin. Tis een complot.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:53 schreef sacha het volgende:
oh, en mijn Amerikaanse oom heeft een keer al mijn zorgvuldig opgebouwde mos verwijderd
hij was heel trotsquote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Tuin echt vernield dus. Lekker thuiskomen.
mijn achterbuurman snoeit mijn boom als ik niet thuis ben, allemaal gestoord hieroquote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je zit er middenin. Tis een complot.
Vreselijkquote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:53 schreef sacha het volgende:
oh, en mijn Amerikaanse oom heeft een keer al mijn zorgvuldig opgebouwde mos verwijderd
Eigenlijk wel jaquote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Iedereen. Grijs weer zou dan ook verboden moeten worden.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Vreselijk![]()
Ben hetzelfde. Kom niet aan mijn tuin, kom niet aan mijn mos.
Vanochtend was het nog ijskoud buiten en nu is het ineens lentequote:Op vrijdag 29 maart 2019 09:49 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:44 schreef sacha het volgende:
na een vakantie had mijn debiele zwager alle planten verplaatst omdat dat beter was met straling en zo en mijn moedàh vindt alles onkruid![]()
lesje geleerd
De nachten zijn nog koudquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:03 schreef TillyB het volgende:
[..]
Vanochtend was het nog ijskoud buiten en nu is het ineens lente
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:53 schreef sacha het volgende:
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:57 schreef sacha het volgende:
[..]
mijn achterbuurman snoeit mijn boom als ik niet thuis ben, allemaal gestoord hiero
beterquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
De nachten zijn nog koud, maar volgende week is alweer een stuk frisser helaas
Ga even los met een kettingzaag in z'n tuin als hij een keer niet thuis is.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:57 schreef sacha het volgende:
[..]
mijn achterbuurman snoeit mijn boom als ik niet thuis ben, allemaal gestoord hiero
Is dat de broer van de Postbode?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:44 schreef sacha het volgende:
lesje geleerd
Het is nog maar maartquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee genoeg koud weer gehad, nu is het de beurt aan ons de mensen die van warm weer houden
Nog even en alle steekbeesten komen weer uit de stal. Stik je van de hitte, prikken ze je nog lek ook.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:07 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het is nog maar maartjullie hebben de heeeeeeeele lente en zomer en waarschijnlijk weer de halve herfst
Ja ja, ik moest lachen omdat ik één grote muppetshow voor me zie als ik de verhalen lees.quote:
Ik word nooit gepriktquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nog even en alle steekbeesten komen weer uit de stal. Stik je van de hitte, prikken ze je nog lek ook.
Sas woont echt in een soort Loenatikwereld lijkt hetquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja ja, ik moest lachen omdat ik één grote muppetshow voor me zie als ik de verhalen lees.
Ja dat heb ik nu ook een beetjequote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja ja, ik moest lachen omdat ik één grote muppetshow voor me zie als ik de verhalen lees.
Daar bof je echt mee. Sta je met een kantenmaaier in droge sloot te werken, kom je er weer uit met 73727 bulten als benen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik word nooit gepriktenige voordeel van de zomer
Sjezus nou. Maar ze heeft nu een eventueel alternatief, dat scheelt.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:10 schreef TillyB het volgende:
[..]
Sas woont echt in een soort Loenatikwereld lijkt het
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dat heb ik nu ook een beetje![]()
ik zie ze zo gaan met een banaan in hun oor
Jij hebt blijkbaar erg lekkere pootjesquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar bof je echt mee. Sta je met een kantenmaaier in droge sloot te werken, kom je er weer uit met 73727 bulten als benen.
Jij? Weer eens wat anders voor je dan een droge slootquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sjezus nou. Maar ze heeft nu een eventueel alternatief, dat scheelt.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:13 schreef TillyB het volgende:
[..]
Jij? Weer eens wat anders voor je dan een droge sloot
Ja, maar ik heb geen balkon.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:14 schreef FANN het volgende:
Goed weertje om het balkon schoon te maken er staat daar toch geen zon .........
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:16 schreef FANN het volgende:
[..]
helemaal niet? dat is wel raar...... wel een tuin?
ah....quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Voor en achter. Groot balkon daar?
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:22 schreef TillyB het volgende:
[..]
Prisha zit te schuimbekken van bewondering nu
Wat een guitig verhaaltjequote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:23 schreef sacha het volgende:
om het feestje compleet te maken, naast mijn buurmannen is een groenstrook, een stukje niemandsland
dat staat vol met bomen![]()
de buurman op het duin heeft daar een geheim trappetje naar boven/beneden gemaakt
aan het einde van de groenstrook verstopt men boten, aanhangers en zo verder en we gebruiken het voor tuinafval want geen groene containers hiero![]()
de trappetjesbuurman maait de mooie woestenij als het nodig is en in de zomer is die bomenrij prachtig, geeft iedereen privacy maar
de gemeente![]()
de gemeente heeft gisteren zonder aankondiging van bomenkap gewoon floep die bomenrij, behalve de laatste drie gekapt![]()
niet snoeien, nee joh, hélemaal weg
en waarom hebben ze dan drie bomen laten staan zou je je af kunnen vragen...
'daar konden ze niet bij'
nou, ik ook niet
#liefdagboek
quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:23 schreef sacha het volgende:
om het feestje compleet te maken, naast mijn buurmannen is een groenstrook, een stukje niemandsland
de buurman op het duin heeft daar een geheim trappetje naar boven/beneden gemaakt
aan het einde van de groenstrook verstopt men boten, aanhangers en zo verder en we gebruiken het voor tuinafval want geen groene containers hiero![]()
de trappetjesbuurman maait de mooie woestenij als het nodig is en in de zomer is die bomenrij prachtig, geeft iedereen privacy maar
de gemeente![]()
de gemeente heeft gisteren zonder aankondiging van bomenkap gewoon floep die bomenrij, behalve de laatste drie gekapt![]()
nou, ik ook niet
#liefdagboek
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:23 schreef sacha het volgende:
de gemeente![]()
nou, ik ook niet
#liefdagboek
Ja hallo tuin met sloot, vijver, buikloop, de mense willen dat zien! Gun ze ook wat.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De 2 parkeerplaatsen die de gemeente ongevraagd op mijn grond plaatste, blijken ook nog eens openbaar te zijn.
Die sloot ligt bij mijn ouders, 4 km verderop. Hier is het een vaart voor: voortuin --> parkeerplaatsen --> weg --> plantsoen en dan water.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja hallo tuin met sloot, vijver, buikloop, de mense willen dat zien! Gun ze ook wat.
ja dat!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
En er is nog een steengoeie barkeepert ook.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die sloot ligt bij mijn ouders, 4 km verderop. Hier is het een vaart voor: voortuin --> parkeerplaatsen --> weg --> plantsoen en dan water.
ohquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:35 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb er alles aan gedaan om hier te mogen blijven
Het is een apart verhaal wel. Er kwam een brief van de gemeente dat ze de bestrating gingen vervangen. Dat zou ongeveer 3 weken in beslag nemen. Ik voelde de bui al hangen en smeerde 'm naar een bungalowpark. Na een tijdje gaan kijken hoe het er bij lag en tot mijn verbazing lagen die parkeerplaatsen er ineens.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:40 schreef TillyB het volgende:
[..]en ze konden die parkeerplaatsen niet een stukje verderop doen?
als ik telkens zou verhuizen als ik niet blij ben kan ik beter een caravan kopenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:44 schreef FANN het volgende:
[..]
oh![]()
ik dacht mezelf..... daar zou ik niet blij mee zijn ...
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:36 schreef Voxs het volgende:
Als je op een eiland woont, dan moet je niet verhuizen!
ja ja... normaal zou ik ook denken, maar je ik zou daar sowieso niet kunnen leven....quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Aan zee wonen en dan weg willen. Maar natuurlijk...
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:45 schreef sacha het volgende:
[..]
als ik telkens zou verhuizen als ik niet blij ben kan ik beter een caravan kopen
Wromnie?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:46 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
ja ja... normaal zou ik ook denken, maar je ik zou daar sowieso niet kunnen leven....
zo'n Pipo karretje is wel leukquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:45 schreef sacha het volgende:
[..]
als ik telkens zou verhuizen als ik niet blij ben kan ik beter een caravan kopen
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is een apart verhaal wel. Er kwam een brief van de gemeente dat ze de bestrating gingen vervangen. Dat zou ongeveer 3 weken in beslag nemen. Ik voelde de bui al hangen en smeerde 'm naar een bungalowpark. Na een tijdje gaan kijken hoe het er bij lag en tot mijn verbazing lagen die parkeerplaatsen er ineens.
Dus ik bellen en daar kwam uit voort dat het een openbare parkeerplaats is, terwijl het op mijn grond ligt. Het is een koophuis. Wat ik wél mag: een laadpaal plaatsen op één van die parkeerplekken, maar dat moet ik dan uiteraard zelf bekostigen en het is heel jammer als je thuiskomt en een ander zijn auto daar heeft neergezet.
Maar dan moet je toch op zijn minst geld krijgen? De gemeente kan toch niet zomaar grond toe-eigenen?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is een apart verhaal wel. Er kwam een brief van de gemeente dat ze de bestrating gingen vervangen. Dat zou ongeveer 3 weken in beslag nemen. Ik voelde de bui al hangen en smeerde 'm naar een bungalowpark. Na een tijdje gaan kijken hoe het er bij lag en tot mijn verbazing lagen die parkeerplaatsen er ineens.
Dus ik bellen en daar kwam uit voort dat het een openbare parkeerplaats is, terwijl het op mijn grond ligt. Het is een koophuis. Wat ik wél mag: een laadpaal plaatsen op één van die parkeerplekken, maar dat moet ik dan uiteraard zelf bekostigen en het is heel jammer als je thuiskomt en een ander zijn auto daar heeft neergezet.
Sja... Het was eik de bedoeling om elektrisch te gaan rijden, maar je mag de auto hier bij een middenwoning niet tot aan de pui rijden, dus dat was geen optie. Op de vraag hoe ze dat op denken te lossen als we allemaal verplicht elektrisch moeten gaan rijden kreeg ik een 'ehm, dat is een interessant vraagstuk' te horen.quote:
als tuinhuisje vind ik het wel leuk eigenlijk maar ja ik ben ook een beetje raar denk ikquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:50 schreef sacha het volgende:
[..]
ik denk dat dit zelfs aan sjoef z'n ogen zeer doet
Ik werd geroepen?quote:
Blijkbaar kunnen ze het zomaar confisqueren. Het bedrijf wat in opdracht van de gemeente de parkeerplekken plaatste, zei dat als ik het zou willen, hij het met alle liefde weg zou halen. Snap jij het nog?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Maar dan moet je toch op zijn minst geld krijgen? De gemeente kan toch niet zomaar grond toe-eigenen?
Ik zou vooral op mijn strepen gaan staan. Bij de gemeente. Die plekken weg van jouw grond, of de grond laten kopen door de gemeente.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Blijkbaar kunnen ze het zomaar confisqueren. Het bedrijf wat in opdracht van de gemeente de parkeerplekken plaatste, zei dat als ik het zou willen, hij het met alle liefde weg zou halen. Snap jij het nog?
Daar heb je gelijk in, maar buiten dit gedoe is er nogal wat aan de hand en wacht ik tot dat achter de rug is. En wellicht smeer ik 'm hier over een tijdje. Eens kijken in dezelfde gemeente naar een hoekhuis.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zou vooral op mijn strepen gaan staan. Bij de gemeente. Die plekken weg van jouw grond, of de grond laten kopen door de gemeente.
Denk dat hij zelf naar huis is gekomen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Die kan de weg naar huis toch inmiddels zelf wel vinden ? Of ben ik nu gek?
boterhammetje eten en dan weer terug naar school...quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk dat hij zelf naar huis is gekomen.
Optimistquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar buiten dit gedoe is er nogal wat aan de hand en wacht ik tot dat achter de rug is. En wellicht smeer ik 'm hier over een tijdje. Eens kijken in dezelfde gemeente naar een hoekhuis.![]()
Of op een eiland gaan wonen.
Dan nog, voor de verkoop..quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar buiten dit gedoe is er nogal wat aan de hand en wacht ik tot dat achter de rug is. En wellicht smeer ik 'm hier over een tijdje. Eens kijken in dezelfde gemeente naar een hoekhuis.![]()
Of op een eiland gaan wonen.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:00 schreef FANN het volgende:
[..]
boterhammetje eten en dan weer terug naar school...
deden wij ook vroeger toch?
quote:
Ja, áls ik het verkoop dan moet dat zeker rond zijn, anders heb ik wellicht een probleem ná verkoop.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dan nog, voor de verkoop..
Dat laatste is een uitstekend plan!
ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegenwoordig zijn veel basisschoolkinderen op vrijdagmiddag ook vrij. Of was dat alleen de onderbouw... Geen idee hoe oud de aap ook alweer is.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:05 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ook
alleen de ''overblijfkinderen'' niet, dat waren kinderen die verder weg woonden of die hadden
moeders die werkte...
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:08 schreef chufi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
12 jaar geloof ik.........quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:11 schreef TillyB het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn veel basisschoolkinderen op vrijdagmiddag ook vrij. Of was dat alleen de onderbouw... Geen idee hoe oud de aap ook alweer is.
Volgens mij is het aapje inmiddels een jaar of 13-14 dacht ik.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:11 schreef TillyB het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn veel basisschoolkinderen op vrijdagmiddag ook vrij. Of was dat alleen de onderbouw... Geen idee hoe oud de aap ook alweer is.
Goedemiddag !quote:
quote:
Ooohquote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij is het aapje inmiddels een jaar of 13-14 dacht ik.
oh...quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij is het aapje inmiddels een jaar of 13-14 dacht ik.
Ik zag Max rijden.quote:
Ik kan er ook een jaartje (of twee) naast zitten hoor.quote:
ja dat in ieder gevalquote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan er ook een jaartje (of twee) naast zitten hoor.
In ieder geval een puber (in wording).
Dan kreeg je een kwart liter melk in een kartonnegie.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:05 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ook
alleen de ''overblijfkinderen'' niet, dat waren kinderen die verder weg woonden of die hadden
moeders die werkte...
die kregen we 's morgens alquote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan kreeg je een kwart liter melk in een kartonnegie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:22 schreef chufi het volgende:
Max staat alweer bovenaanWat een talent toch en dat op die leeftijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L2B's Mixcloud
Schoolmelk en schoolzwemmen in het sportfondsbadquote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, ze moesten wel, anders sloeg je de hele tent kort en klein.
Oh ja, schoolzwemmen. Die chloorlucht blijf je de rest van je leven ruiken.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:23 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Schoolmelk en schoolzwemmen in het sportfondsbad
Ik heb op school karnemelk leren drinkenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:23 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Mijn haar werd er groen doorquote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh ja, schoolzwemmen. Die chloorlucht blijf je de rest van je leven ruiken.
Dat sportfondsenbad bij ons was heel eng, het had een hele hoge rand, waar dan de badmeester met zo'n haak op liep.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:23 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Was het niet gewoon zure melk?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik heb op school karnemelk leren drinken
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh ja, schoolzwemmen. Die chloorlucht blijf je de rest van je leven ruiken.
Nee, heb zelf gezien dat het karnemelk wasquote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Was het niet gewoon zure melk?
Die haak ja. Wij hadden ook zo'n lompe Nico lopen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat sportfondsenbad bij ons was heel eng, het had een hele hoge rand, waar dan de badmeester met zo'n haak op liep.
Rijdende rechter.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Met gym had ik niet veel, maar dat was inderdaad erg leuk.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was het leukst altijd .. laatste gym voor de vakantie altijd
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
Rijdende rechter.
Gefeliciteerd met je nieuwe stenen alvast.
Lijk mij een Marklin.quote:
Helemaal mijn idee, en ik doe het ook nog, je blijft met je poten mijn spullen af met je 'goede' bedoelingen want dan krijg je koekje van eigen deeg, een abstracte tuin.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ga even los met een kettingzaag in z'n tuin als hij een keer niet thuis is.
Dat heb je goed gezien.quote:
De autodealer vroeg me nog contact op te nemen, ongeacht de uitslag, over het opladen van auto's bij een tussenwoning. Dat gaat nog wat worden in buitengebieden. Ze verplichten je van alles, maar meewerken ho maar bij de gemeente.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
Rijdende rechter.
Gefeliciteerd met je nieuwe stenen alvast.
Mo! Man.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Helemaal mijn idee, en ik doe het ook nog, je blijft met je poten mijn spullen af met je 'goede' bedoelingen want dan krijg je koekje van eigen deeg, een abstracte tuin.
Parkeerplaats op jouw grond kan echt niet, dat worden de mannen van het kadaster erbij.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Als er iets triest is, dan is het die rijdende rechter wel. Naja, meer de mensen die aan bod komen.
Yep, eens. Afblijven van andermans eigendommen. Als ze iets willen komen ze het maar netjes vragen.quote:
Vroeger had je nog 'De Rijdende Hufter'.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:02 schreef sig000 het volgende:
[..]
Parkeerplaats op jouw grond kan echt niet, dat worden de mannen van het kadaster erbij.
Wat een ander onkruid noemt kan voor mij iets heel anders betekenen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Yep, eens. Afblijven van andermans eigendommen. Als ze iets willen komen ze het maar netjes vragen.
Nee, het lijkt mij ook onwaarschijnlijk dat de gemeente hierin gelijk zou krijgen. Duitsland is eigenlijk een beter plan om te gaan wonen. Mooiere huizen én goedkoper. Kan ik over 5 jaar geen plekkie bij je leasen om een blokhut op te tiefen?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:02 schreef sig000 het volgende:
[..]
Parkeerplaats op jouw grond kan echt niet, dat worden de mannen van het kadaster erbij.
Hectares genoeg, bouwvergunningen niet.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, het lijkt mij ook onwaarschijnlijk dat de gemeente hierin gelijk zou krijgen. Duitsland is eigenlijk een beter plan om te gaan wonen. Mooiere huizen én goedkoper. Kan ik over 5 jaar geen plekkie bij je leasen om een blokhut op te tiefen?![]()
Ze komen toch nog terug om het om te bouwen?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
Balen dat die gasten van de kozijnen niet meteen even het plafond gewit hebben.
Nope, alleen nog voor een radiator terug te hangen, die hing aan de oude pui om moet weer aan de nieuwe komen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ze komen toch nog terug om het om te bouwen?
Vooruit of achteruit.quote:
Ja, geef even een teken van leven maar ben dadelijk weer pleitte.quote:
Wie weet doet je Mazda het tegen die tijd nog stééds. Lekker rondblaffen op eigen terrein.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hectares genoeg, bouwvergunningen niet.
al wat gegeten ?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, geef even een teken van leven maar ben dadelijk weer pleitte.
Verder alles onder controle weer?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb een trekker daar.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wie weet doet je Mazda het tegen die tijd nog stééds. Lekker rondblaffen op eigen terrein.
Wat ik probeerde kwam er veel harder weer uit, dus nee, amper.quote:
Nee, ben ziek, maar heb vandaag toch nog dingen gedaan, was blij toen ik weer thuis was, ga zo om.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Verder alles onder controle weer?
Ben je alweer een beetje aan het opruimen?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Beter op zoveel grond. Sommige boeren hier rijden met trekkers die ze volgens mij gebruiken bij Trekkertrek of zo, zo hard gaan die dingen. Beetje door de straten heen en weer crossen.quote:
Hmm, goed plan, lekker bijkomen en slapen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ben ziek, maar heb vandaag toch nog dingen gedaan, was blij toen ik weer thuis was, ga zo om.
Beetje bij beetje, maar dinsdag komen ze dus weer.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je alweer een beetje aan het opruimen?
Even een beetje slapen en dan ben je vanmiddag misschien weer het mannetje.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Beetje bij beetje, maar dinsdag komen ze dus weer.
Vannacht hadden lui ergens onder mij, of god mag weten waar, heftige ruzie, hoop kabaal en geschreeuw, om 3 uur 's nachts, ben dus niet de enige met stress.
Merkte het ook al aan de buurman....maar da's niet die van dat kabaal.
Ik zet altijd een wekker, twee uurtjes bijkomen of zo..quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Even een beetje slapen en dan ben je vanmiddag misschien weer het mannetje.
Tot straks dan maar weerquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zet altijd een wekker, twee uurtjes bijkomen of zo..
quote:Ze waren bezig aan een tournee van 19 concerten door Noord-Amerika.
Ja ....quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
Complete Britse band komt om bij ongeval in Californië.
[..]
Met het bandbusje op een spookrijder...quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ....![]()
Ik kende ze verder niet, maar altijd triest
Ja ... Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt om baardaap somsquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Met het bandbusje op een spookrijder...
Daarom dus, dit is niet de eerste band die verongelukt.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ... Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt om baardaap soms
Nee en er zullen er nog meer volgen, maar er verongelukken ook niet bandsquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarom dus, dit is niet de eerste band die verongelukt.
Ik ook altijd doe voorzichtig, loop niet in zeven sloten tegelijk en gebruik je verstand.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee en er zullen er nog meer volgen, maar er verongelukken ook niet bands
Ja maar aan spookrijders kun je dan weer niets doen ...quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook altijd doe voorzichtig, loop niet in zeven sloten tegelijk en gebruik je verstand.
Klopt, het kan verkeren, als je op lastige tijden 's nachts en zo moet rijden en moet bent, noem maar op, neem iig geen onnodige risico's.
Let op je maten, don't drink and drive.![]()
Nee, je bent nooit veilig, maar gebruik iig zelf je verstand.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar aan spookrijders kun je dan weer niets doen ...
Echt ja met die teringhaak, hoe vaak ik die kerel niet dood gewenst hebt met zijn haakquote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat sportfondsenbad bij ons was heel eng, het had een hele hoge rand, waar dan de badmeester met zo'n haak op liep.
Welke ?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Echt ja met die teringhaak, hoe vaak ik die kerel niet dood gewenst hebt met zijn haak
Het was bij ons een forse vent, met een stekelkop erop als een trekhaak en een uitstraling of hij je ieder moment aan zijn haak rond wilde rondslingeren.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Echt ja met die teringhaak, hoe vaak ik die kerel niet dood gewenst hebt met zijn haak
Ah, je hebt lekkere trek, maar geen zin om iets te ondernemen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:35 schreef Mrsloveable het volgende:
Denk dat ik vanavond een milkshake ga halen, maar kan dat morgen ook doen
Nee, alhoewel ik wel vlakbij snackbar woon.. kan er zo lopend heenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah, je hebt lekkere trek, maar geen zin om iets te ondernemen.
Net een zelfgemaakte smoothie weggewerktquote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:35 schreef Mrsloveable het volgende:
Denk dat ik vanavond een milkshake ga halen, maar kan dat morgen ook doen
Ook lekker, kan ik ook wel weer eens makenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Net een zelfgemaakte smoothie weggewerkt
Das net een milkshake... ik had er wat yoghurt doorquote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ook lekker, kan ik ook wel weer eens maken
Waarom dan twijfelen tussen vanavond en morgen?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee, alhoewel ik wel vlakbij snackbar woon.. kan er zo lopend heen
Gebruik vers fruit of diepvries fruit?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Das net een milkshake... ik had er wat yoghurt door
Beetje verse gember erdoor.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Das net een milkshake... ik had er wat yoghurt door
Kan iddquote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Waarom dan twijfelen tussen vanavond en morgen?Je kan ook vanavond én morgen shaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |