Heb je je zwager toen naar een ander eiland gestraald?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:44 schreef sacha het volgende:
na een vakantie had mijn debiele zwager alle planten verplaatst omdat dat beter was met straling en zo en mijn moedàh vindt alles onkruid![]()
lesje geleerd
zinloosquote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je je zwager toen naar een ander eiland gestraald?
Je zit er middenin. Tis een complot.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:53 schreef sacha het volgende:
oh, en mijn Amerikaanse oom heeft een keer al mijn zorgvuldig opgebouwde mos verwijderd
hij was heel trotsquote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Tuin echt vernield dus. Lekker thuiskomen.
mijn achterbuurman snoeit mijn boom als ik niet thuis ben, allemaal gestoord hieroquote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je zit er middenin. Tis een complot.
Vreselijkquote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:53 schreef sacha het volgende:
oh, en mijn Amerikaanse oom heeft een keer al mijn zorgvuldig opgebouwde mos verwijderd
Eigenlijk wel jaquote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Iedereen. Grijs weer zou dan ook verboden moeten worden.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Vreselijk![]()
Ben hetzelfde. Kom niet aan mijn tuin, kom niet aan mijn mos.
Vanochtend was het nog ijskoud buiten en nu is het ineens lentequote:Op vrijdag 29 maart 2019 09:49 schreef Deisyy het volgende:
De zon schijnt en het wordt heerlijk weer vandaag!
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:44 schreef sacha het volgende:
na een vakantie had mijn debiele zwager alle planten verplaatst omdat dat beter was met straling en zo en mijn moedàh vindt alles onkruid![]()
lesje geleerd
De nachten zijn nog koudquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:03 schreef TillyB het volgende:
[..]
Vanochtend was het nog ijskoud buiten en nu is het ineens lente
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |