Ja, geef even een teken van leven maar ben dadelijk weer pleitte.quote:
Wie weet doet je Mazda het tegen die tijd nog stééds. Lekker rondblaffen op eigen terrein.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hectares genoeg, bouwvergunningen niet.
al wat gegeten ?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, geef even een teken van leven maar ben dadelijk weer pleitte.
Verder alles onder controle weer?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb een trekker daar.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wie weet doet je Mazda het tegen die tijd nog stééds. Lekker rondblaffen op eigen terrein.
Wat ik probeerde kwam er veel harder weer uit, dus nee, amper.quote:
Nee, ben ziek, maar heb vandaag toch nog dingen gedaan, was blij toen ik weer thuis was, ga zo om.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Verder alles onder controle weer?
Ben je alweer een beetje aan het opruimen?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Beter op zoveel grond. Sommige boeren hier rijden met trekkers die ze volgens mij gebruiken bij Trekkertrek of zo, zo hard gaan die dingen. Beetje door de straten heen en weer crossen.quote:
Hmm, goed plan, lekker bijkomen en slapen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ben ziek, maar heb vandaag toch nog dingen gedaan, was blij toen ik weer thuis was, ga zo om.
Beetje bij beetje, maar dinsdag komen ze dus weer.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je alweer een beetje aan het opruimen?
Even een beetje slapen en dan ben je vanmiddag misschien weer het mannetje.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Beetje bij beetje, maar dinsdag komen ze dus weer.
Vannacht hadden lui ergens onder mij, of god mag weten waar, heftige ruzie, hoop kabaal en geschreeuw, om 3 uur 's nachts, ben dus niet de enige met stress.
Merkte het ook al aan de buurman....maar da's niet die van dat kabaal.
Ik zet altijd een wekker, twee uurtjes bijkomen of zo..quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Even een beetje slapen en dan ben je vanmiddag misschien weer het mannetje.
Tot straks dan maar weerquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zet altijd een wekker, twee uurtjes bijkomen of zo..
quote:Ze waren bezig aan een tournee van 19 concerten door Noord-Amerika.
Ja ....quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
Complete Britse band komt om bij ongeval in Californië.
[..]
Met het bandbusje op een spookrijder...quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ....![]()
Ik kende ze verder niet, maar altijd triest
Ja ... Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt om baardaap somsquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Met het bandbusje op een spookrijder...
Daarom dus, dit is niet de eerste band die verongelukt.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ... Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt om baardaap soms
Nee en er zullen er nog meer volgen, maar er verongelukken ook niet bandsquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarom dus, dit is niet de eerste band die verongelukt.
Ik ook altijd doe voorzichtig, loop niet in zeven sloten tegelijk en gebruik je verstand.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee en er zullen er nog meer volgen, maar er verongelukken ook niet bands
Ja maar aan spookrijders kun je dan weer niets doen ...quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook altijd doe voorzichtig, loop niet in zeven sloten tegelijk en gebruik je verstand.
Klopt, het kan verkeren, als je op lastige tijden 's nachts en zo moet rijden en moet bent, noem maar op, neem iig geen onnodige risico's.
Let op je maten, don't drink and drive.![]()
Nee, je bent nooit veilig, maar gebruik iig zelf je verstand.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar aan spookrijders kun je dan weer niets doen ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt ja met die teringhaak, hoe vaak ik die kerel niet dood gewenst hebt met zijn haakquote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat sportfondsenbad bij ons was heel eng, het had een hele hoge rand, waar dan de badmeester met zo'n haak op liep.
Welke ?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Echt ja met die teringhaak, hoe vaak ik die kerel niet dood gewenst hebt met zijn haak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was bij ons een forse vent, met een stekelkop erop als een trekhaak en een uitstraling of hij je ieder moment aan zijn haak rond wilde rondslingeren.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Echt ja met die teringhaak, hoe vaak ik die kerel niet dood gewenst hebt met zijn haak
Ah, je hebt lekkere trek, maar geen zin om iets te ondernemen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:35 schreef Mrsloveable het volgende:
Denk dat ik vanavond een milkshake ga halen, maar kan dat morgen ook doen
Nee, alhoewel ik wel vlakbij snackbar woon.. kan er zo lopend heenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah, je hebt lekkere trek, maar geen zin om iets te ondernemen.
Net een zelfgemaakte smoothie weggewerktquote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:35 schreef Mrsloveable het volgende:
Denk dat ik vanavond een milkshake ga halen, maar kan dat morgen ook doen
Ook lekker, kan ik ook wel weer eens makenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Net een zelfgemaakte smoothie weggewerkt
Das net een milkshake... ik had er wat yoghurt doorquote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ook lekker, kan ik ook wel weer eens maken
Waarom dan twijfelen tussen vanavond en morgen?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee, alhoewel ik wel vlakbij snackbar woon.. kan er zo lopend heen
Gebruik vers fruit of diepvries fruit?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Das net een milkshake... ik had er wat yoghurt door
Beetje verse gember erdoor.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Das net een milkshake... ik had er wat yoghurt door
Kan iddquote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Waarom dan twijfelen tussen vanavond en morgen?Je kan ook vanavond én morgen shaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |