SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rijdende rechter.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is een apart verhaal wel. Er kwam een brief van de gemeente dat ze de bestrating gingen vervangen. Dat zou ongeveer 3 weken in beslag nemen. Ik voelde de bui al hangen en smeerde 'm naar een bungalowpark. Na een tijdje gaan kijken hoe het er bij lag en tot mijn verbazing lagen die parkeerplaatsen er ineens.
Dus ik bellen en daar kwam uit voort dat het een openbare parkeerplaats is, terwijl het op mijn grond ligt. Het is een koophuis. Wat ik wél mag: een laadpaal plaatsen op één van die parkeerplekken, maar dat moet ik dan uiteraard zelf bekostigen en het is heel jammer als je thuiskomt en een ander zijn auto daar heeft neergezet.
Met gym had ik niet veel, maar dat was inderdaad erg leuk.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was het leukst altijd .. laatste gym voor de vakantie altijd
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
Rijdende rechter.
Gefeliciteerd met je nieuwe stenen alvast.
Lijk mij een Marklin.quote:
Helemaal mijn idee, en ik doe het ook nog, je blijft met je poten mijn spullen af met je 'goede' bedoelingen want dan krijg je koekje van eigen deeg, een abstracte tuin.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ga even los met een kettingzaag in z'n tuin als hij een keer niet thuis is.
Dat heb je goed gezien.quote:
De autodealer vroeg me nog contact op te nemen, ongeacht de uitslag, over het opladen van auto's bij een tussenwoning. Dat gaat nog wat worden in buitengebieden. Ze verplichten je van alles, maar meewerken ho maar bij de gemeente.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
Rijdende rechter.
Gefeliciteerd met je nieuwe stenen alvast.
Mo! Man.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Helemaal mijn idee, en ik doe het ook nog, je blijft met je poten mijn spullen af met je 'goede' bedoelingen want dan krijg je koekje van eigen deeg, een abstracte tuin.
Parkeerplaats op jouw grond kan echt niet, dat worden de mannen van het kadaster erbij.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Als er iets triest is, dan is het die rijdende rechter wel. Naja, meer de mensen die aan bod komen.
Yep, eens. Afblijven van andermans eigendommen. Als ze iets willen komen ze het maar netjes vragen.quote:
Vroeger had je nog 'De Rijdende Hufter'.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:02 schreef sig000 het volgende:
[..]
Parkeerplaats op jouw grond kan echt niet, dat worden de mannen van het kadaster erbij.
Wat een ander onkruid noemt kan voor mij iets heel anders betekenen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Yep, eens. Afblijven van andermans eigendommen. Als ze iets willen komen ze het maar netjes vragen.
Nee, het lijkt mij ook onwaarschijnlijk dat de gemeente hierin gelijk zou krijgen. Duitsland is eigenlijk een beter plan om te gaan wonen. Mooiere huizen én goedkoper. Kan ik over 5 jaar geen plekkie bij je leasen om een blokhut op te tiefen?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:02 schreef sig000 het volgende:
[..]
Parkeerplaats op jouw grond kan echt niet, dat worden de mannen van het kadaster erbij.
Hectares genoeg, bouwvergunningen niet.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, het lijkt mij ook onwaarschijnlijk dat de gemeente hierin gelijk zou krijgen. Duitsland is eigenlijk een beter plan om te gaan wonen. Mooiere huizen én goedkoper. Kan ik over 5 jaar geen plekkie bij je leasen om een blokhut op te tiefen?![]()
Ze komen toch nog terug om het om te bouwen?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
Balen dat die gasten van de kozijnen niet meteen even het plafond gewit hebben.
Nope, alleen nog voor een radiator terug te hangen, die hing aan de oude pui om moet weer aan de nieuwe komen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ze komen toch nog terug om het om te bouwen?
Vooruit of achteruit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |