Het is een apart verhaal wel. Er kwam een brief van de gemeente dat ze de bestrating gingen vervangen. Dat zou ongeveer 3 weken in beslag nemen. Ik voelde de bui al hangen en smeerde 'm naar een bungalowpark. Na een tijdje gaan kijken hoe het er bij lag en tot mijn verbazing lagen die parkeerplaatsen er ineens.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:40 schreef TillyB het volgende:
[..]en ze konden die parkeerplaatsen niet een stukje verderop doen?
als ik telkens zou verhuizen als ik niet blij ben kan ik beter een caravan kopenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:44 schreef FANN het volgende:
[..]
oh![]()
ik dacht mezelf..... daar zou ik niet blij mee zijn ...
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:36 schreef Voxs het volgende:
Als je op een eiland woont, dan moet je niet verhuizen!
ja ja... normaal zou ik ook denken, maar je ik zou daar sowieso niet kunnen leven....quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Aan zee wonen en dan weg willen. Maar natuurlijk...
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:45 schreef sacha het volgende:
[..]
als ik telkens zou verhuizen als ik niet blij ben kan ik beter een caravan kopen
Wromnie?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:46 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
ja ja... normaal zou ik ook denken, maar je ik zou daar sowieso niet kunnen leven....
zo'n Pipo karretje is wel leukquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:45 schreef sacha het volgende:
[..]
als ik telkens zou verhuizen als ik niet blij ben kan ik beter een caravan kopen
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is een apart verhaal wel. Er kwam een brief van de gemeente dat ze de bestrating gingen vervangen. Dat zou ongeveer 3 weken in beslag nemen. Ik voelde de bui al hangen en smeerde 'm naar een bungalowpark. Na een tijdje gaan kijken hoe het er bij lag en tot mijn verbazing lagen die parkeerplaatsen er ineens.
Dus ik bellen en daar kwam uit voort dat het een openbare parkeerplaats is, terwijl het op mijn grond ligt. Het is een koophuis. Wat ik wél mag: een laadpaal plaatsen op één van die parkeerplekken, maar dat moet ik dan uiteraard zelf bekostigen en het is heel jammer als je thuiskomt en een ander zijn auto daar heeft neergezet.
Maar dan moet je toch op zijn minst geld krijgen? De gemeente kan toch niet zomaar grond toe-eigenen?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is een apart verhaal wel. Er kwam een brief van de gemeente dat ze de bestrating gingen vervangen. Dat zou ongeveer 3 weken in beslag nemen. Ik voelde de bui al hangen en smeerde 'm naar een bungalowpark. Na een tijdje gaan kijken hoe het er bij lag en tot mijn verbazing lagen die parkeerplaatsen er ineens.
Dus ik bellen en daar kwam uit voort dat het een openbare parkeerplaats is, terwijl het op mijn grond ligt. Het is een koophuis. Wat ik wél mag: een laadpaal plaatsen op één van die parkeerplekken, maar dat moet ik dan uiteraard zelf bekostigen en het is heel jammer als je thuiskomt en een ander zijn auto daar heeft neergezet.
Sja... Het was eik de bedoeling om elektrisch te gaan rijden, maar je mag de auto hier bij een middenwoning niet tot aan de pui rijden, dus dat was geen optie. Op de vraag hoe ze dat op denken te lossen als we allemaal verplicht elektrisch moeten gaan rijden kreeg ik een 'ehm, dat is een interessant vraagstuk' te horen.quote:
als tuinhuisje vind ik het wel leuk eigenlijk maar ja ik ben ook een beetje raar denk ikquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:50 schreef sacha het volgende:
[..]
ik denk dat dit zelfs aan sjoef z'n ogen zeer doet
Ik werd geroepen?quote:
Blijkbaar kunnen ze het zomaar confisqueren. Het bedrijf wat in opdracht van de gemeente de parkeerplekken plaatste, zei dat als ik het zou willen, hij het met alle liefde weg zou halen. Snap jij het nog?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Maar dan moet je toch op zijn minst geld krijgen? De gemeente kan toch niet zomaar grond toe-eigenen?
Ik zou vooral op mijn strepen gaan staan. Bij de gemeente. Die plekken weg van jouw grond, of de grond laten kopen door de gemeente.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Blijkbaar kunnen ze het zomaar confisqueren. Het bedrijf wat in opdracht van de gemeente de parkeerplekken plaatste, zei dat als ik het zou willen, hij het met alle liefde weg zou halen. Snap jij het nog?
Daar heb je gelijk in, maar buiten dit gedoe is er nogal wat aan de hand en wacht ik tot dat achter de rug is. En wellicht smeer ik 'm hier over een tijdje. Eens kijken in dezelfde gemeente naar een hoekhuis.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zou vooral op mijn strepen gaan staan. Bij de gemeente. Die plekken weg van jouw grond, of de grond laten kopen door de gemeente.
Denk dat hij zelf naar huis is gekomen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Die kan de weg naar huis toch inmiddels zelf wel vinden ? Of ben ik nu gek?
boterhammetje eten en dan weer terug naar school...quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk dat hij zelf naar huis is gekomen.
Optimistquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar buiten dit gedoe is er nogal wat aan de hand en wacht ik tot dat achter de rug is. En wellicht smeer ik 'm hier over een tijdje. Eens kijken in dezelfde gemeente naar een hoekhuis.![]()
Of op een eiland gaan wonen.
Dan nog, voor de verkoop..quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar buiten dit gedoe is er nogal wat aan de hand en wacht ik tot dat achter de rug is. En wellicht smeer ik 'm hier over een tijdje. Eens kijken in dezelfde gemeente naar een hoekhuis.![]()
Of op een eiland gaan wonen.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:00 schreef FANN het volgende:
[..]
boterhammetje eten en dan weer terug naar school...
deden wij ook vroeger toch?
quote:
Ja, áls ik het verkoop dan moet dat zeker rond zijn, anders heb ik wellicht een probleem ná verkoop.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dan nog, voor de verkoop..
Dat laatste is een uitstekend plan!
ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegenwoordig zijn veel basisschoolkinderen op vrijdagmiddag ook vrij. Of was dat alleen de onderbouw... Geen idee hoe oud de aap ook alweer is.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:05 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ook
alleen de ''overblijfkinderen'' niet, dat waren kinderen die verder weg woonden of die hadden
moeders die werkte...
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:08 schreef chufi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
12 jaar geloof ik.........quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:11 schreef TillyB het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn veel basisschoolkinderen op vrijdagmiddag ook vrij. Of was dat alleen de onderbouw... Geen idee hoe oud de aap ook alweer is.
Volgens mij is het aapje inmiddels een jaar of 13-14 dacht ik.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:11 schreef TillyB het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn veel basisschoolkinderen op vrijdagmiddag ook vrij. Of was dat alleen de onderbouw... Geen idee hoe oud de aap ook alweer is.
Goedemiddag !quote:
quote:
Ooohquote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij is het aapje inmiddels een jaar of 13-14 dacht ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |