ah....quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Voor en achter. Groot balkon daar?
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:22 schreef TillyB het volgende:
[..]
Prisha zit te schuimbekken van bewondering nu
Wat een guitig verhaaltjequote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:23 schreef sacha het volgende:
om het feestje compleet te maken, naast mijn buurmannen is een groenstrook, een stukje niemandsland
dat staat vol met bomen![]()
de buurman op het duin heeft daar een geheim trappetje naar boven/beneden gemaakt
aan het einde van de groenstrook verstopt men boten, aanhangers en zo verder en we gebruiken het voor tuinafval want geen groene containers hiero![]()
de trappetjesbuurman maait de mooie woestenij als het nodig is en in de zomer is die bomenrij prachtig, geeft iedereen privacy maar
de gemeente![]()
de gemeente heeft gisteren zonder aankondiging van bomenkap gewoon floep die bomenrij, behalve de laatste drie gekapt![]()
niet snoeien, nee joh, hélemaal weg
en waarom hebben ze dan drie bomen laten staan zou je je af kunnen vragen...
'daar konden ze niet bij'
nou, ik ook niet
#liefdagboek
quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:23 schreef sacha het volgende:
om het feestje compleet te maken, naast mijn buurmannen is een groenstrook, een stukje niemandsland
de buurman op het duin heeft daar een geheim trappetje naar boven/beneden gemaakt
aan het einde van de groenstrook verstopt men boten, aanhangers en zo verder en we gebruiken het voor tuinafval want geen groene containers hiero![]()
de trappetjesbuurman maait de mooie woestenij als het nodig is en in de zomer is die bomenrij prachtig, geeft iedereen privacy maar
de gemeente![]()
de gemeente heeft gisteren zonder aankondiging van bomenkap gewoon floep die bomenrij, behalve de laatste drie gekapt![]()
nou, ik ook niet
#liefdagboek
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:23 schreef sacha het volgende:
de gemeente![]()
nou, ik ook niet
#liefdagboek
Ja hallo tuin met sloot, vijver, buikloop, de mense willen dat zien! Gun ze ook wat.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De 2 parkeerplaatsen die de gemeente ongevraagd op mijn grond plaatste, blijken ook nog eens openbaar te zijn.
Die sloot ligt bij mijn ouders, 4 km verderop. Hier is het een vaart voor: voortuin --> parkeerplaatsen --> weg --> plantsoen en dan water.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja hallo tuin met sloot, vijver, buikloop, de mense willen dat zien! Gun ze ook wat.
ja dat!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
En er is nog een steengoeie barkeepert ook.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die sloot ligt bij mijn ouders, 4 km verderop. Hier is het een vaart voor: voortuin --> parkeerplaatsen --> weg --> plantsoen en dan water.
ohquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:35 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb er alles aan gedaan om hier te mogen blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |