quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:53 schreef sacha het volgende:
oh, en mijn Amerikaanse oom heeft een keer al mijn zorgvuldig opgebouwde mos verwijderd
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:57 schreef sacha het volgende:
[..]
mijn achterbuurman snoeit mijn boom als ik niet thuis ben, allemaal gestoord hiero
beterquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
De nachten zijn nog koud, maar volgende week is alweer een stuk frisser helaas
Ga even los met een kettingzaag in z'n tuin als hij een keer niet thuis is.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:57 schreef sacha het volgende:
[..]
mijn achterbuurman snoeit mijn boom als ik niet thuis ben, allemaal gestoord hiero
Is dat de broer van de Postbode?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:44 schreef sacha het volgende:
na een vakantie had mijn debiele zwager alle planten verplaatst omdat dat beter was met straling en zo en mijn moedàh vindt alles onkruid![]()
lesje geleerd
Het is nog maar maartquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee genoeg koud weer gehad, nu is het de beurt aan ons de mensen die van warm weer houden
Nog even en alle steekbeesten komen weer uit de stal. Stik je van de hitte, prikken ze je nog lek ook.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:07 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het is nog maar maartjullie hebben de heeeeeeeele lente en zomer en waarschijnlijk weer de halve herfst
Ja ja, ik moest lachen omdat ik één grote muppetshow voor me zie als ik de verhalen lees.quote:
Ik word nooit gepriktquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nog even en alle steekbeesten komen weer uit de stal. Stik je van de hitte, prikken ze je nog lek ook.
Sas woont echt in een soort Loenatikwereld lijkt hetquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja ja, ik moest lachen omdat ik één grote muppetshow voor me zie als ik de verhalen lees.
Ja dat heb ik nu ook een beetjequote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja ja, ik moest lachen omdat ik één grote muppetshow voor me zie als ik de verhalen lees.
Daar bof je echt mee. Sta je met een kantenmaaier in droge sloot te werken, kom je er weer uit met 73727 bulten als benen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik word nooit gepriktenige voordeel van de zomer
Sjezus nou. Maar ze heeft nu een eventueel alternatief, dat scheelt.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:10 schreef TillyB het volgende:
[..]
Sas woont echt in een soort Loenatikwereld lijkt het
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dat heb ik nu ook een beetje![]()
ik zie ze zo gaan met een banaan in hun oor
Jij hebt blijkbaar erg lekkere pootjesquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar bof je echt mee. Sta je met een kantenmaaier in droge sloot te werken, kom je er weer uit met 73727 bulten als benen.
Jij? Weer eens wat anders voor je dan een droge slootquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sjezus nou. Maar ze heeft nu een eventueel alternatief, dat scheelt.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:13 schreef TillyB het volgende:
[..]
Jij? Weer eens wat anders voor je dan een droge sloot
Ja, maar ik heb geen balkon.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:14 schreef FANN het volgende:
Goed weertje om het balkon schoon te maken er staat daar toch geen zon .........
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:16 schreef FANN het volgende:
[..]
helemaal niet? dat is wel raar...... wel een tuin?
ah....quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Voor en achter. Groot balkon daar?
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:22 schreef TillyB het volgende:
[..]
Prisha zit te schuimbekken van bewondering nu
Wat een guitig verhaaltjequote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:23 schreef sacha het volgende:
om het feestje compleet te maken, naast mijn buurmannen is een groenstrook, een stukje niemandsland
dat staat vol met bomen![]()
de buurman op het duin heeft daar een geheim trappetje naar boven/beneden gemaakt
aan het einde van de groenstrook verstopt men boten, aanhangers en zo verder en we gebruiken het voor tuinafval want geen groene containers hiero![]()
de trappetjesbuurman maait de mooie woestenij als het nodig is en in de zomer is die bomenrij prachtig, geeft iedereen privacy maar
de gemeente![]()
de gemeente heeft gisteren zonder aankondiging van bomenkap gewoon floep die bomenrij, behalve de laatste drie gekapt![]()
niet snoeien, nee joh, hélemaal weg
en waarom hebben ze dan drie bomen laten staan zou je je af kunnen vragen...
'daar konden ze niet bij'
nou, ik ook niet
#liefdagboek
quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:23 schreef sacha het volgende:
om het feestje compleet te maken, naast mijn buurmannen is een groenstrook, een stukje niemandsland
de buurman op het duin heeft daar een geheim trappetje naar boven/beneden gemaakt
aan het einde van de groenstrook verstopt men boten, aanhangers en zo verder en we gebruiken het voor tuinafval want geen groene containers hiero![]()
de trappetjesbuurman maait de mooie woestenij als het nodig is en in de zomer is die bomenrij prachtig, geeft iedereen privacy maar
de gemeente![]()
de gemeente heeft gisteren zonder aankondiging van bomenkap gewoon floep die bomenrij, behalve de laatste drie gekapt![]()
nou, ik ook niet
#liefdagboek
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:23 schreef sacha het volgende:
de gemeente![]()
nou, ik ook niet
#liefdagboek
Ja hallo tuin met sloot, vijver, buikloop, de mense willen dat zien! Gun ze ook wat.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De 2 parkeerplaatsen die de gemeente ongevraagd op mijn grond plaatste, blijken ook nog eens openbaar te zijn.
Die sloot ligt bij mijn ouders, 4 km verderop. Hier is het een vaart voor: voortuin --> parkeerplaatsen --> weg --> plantsoen en dan water.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja hallo tuin met sloot, vijver, buikloop, de mense willen dat zien! Gun ze ook wat.
ja dat!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
En er is nog een steengoeie barkeepert ook.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die sloot ligt bij mijn ouders, 4 km verderop. Hier is het een vaart voor: voortuin --> parkeerplaatsen --> weg --> plantsoen en dan water.
ohquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:35 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb er alles aan gedaan om hier te mogen blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |