oh...quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij is het aapje inmiddels een jaar of 13-14 dacht ik.
Ik zag Max rijden.quote:
Ik kan er ook een jaartje (of twee) naast zitten hoor.quote:
ja dat in ieder gevalquote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan er ook een jaartje (of twee) naast zitten hoor.
In ieder geval een puber (in wording).
Dan kreeg je een kwart liter melk in een kartonnegie.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:05 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ook
alleen de ''overblijfkinderen'' niet, dat waren kinderen die verder weg woonden of die hadden
moeders die werkte...
die kregen we 's morgens alquote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan kreeg je een kwart liter melk in een kartonnegie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:22 schreef chufi het volgende:
Max staat alweer bovenaanWat een talent toch en dat op die leeftijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L2B's Mixcloud
Schoolmelk en schoolzwemmen in het sportfondsbadquote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, ze moesten wel, anders sloeg je de hele tent kort en klein.
Oh ja, schoolzwemmen. Die chloorlucht blijf je de rest van je leven ruiken.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:23 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Schoolmelk en schoolzwemmen in het sportfondsbad
Ik heb op school karnemelk leren drinkenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:23 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Mijn haar werd er groen doorquote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh ja, schoolzwemmen. Die chloorlucht blijf je de rest van je leven ruiken.
Dat sportfondsenbad bij ons was heel eng, het had een hele hoge rand, waar dan de badmeester met zo'n haak op liep.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:23 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Was het niet gewoon zure melk?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik heb op school karnemelk leren drinken
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh ja, schoolzwemmen. Die chloorlucht blijf je de rest van je leven ruiken.
Nee, heb zelf gezien dat het karnemelk wasquote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Was het niet gewoon zure melk?
Die haak ja. Wij hadden ook zo'n lompe Nico lopen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat sportfondsenbad bij ons was heel eng, het had een hele hoge rand, waar dan de badmeester met zo'n haak op liep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |