Ik voel me niet echt ziek door slecht te zien ... Maar eigenlijk ben ik het wel, want ik kan niet voldoende normaal functionerenquote:
M'n bier bubbelt NIET MEER!!!. na 4 dagen al niet meer. Paniek! No FOKKING BUBBELSquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan moet je echt met iets beters komen.
Ja exact, en dat heeft invloed op je net zoals mijn ziektes dat op mij hebben.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik voel me niet echt ziek door slecht te zien ... Maar eigenlijk ben ik het wel, want ik kan niet voldoende normaal functioneren
Zo erg al?quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog een witte stok.. rood zit er ook al aan
Wat een ellende, Prishaquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
M'n bier bubbelt NIET MEER!!!. na 4 dagen al niet meer. Paniek! No FOKKING BUBBELS
En ik had een last minute spontane plan voor morgen maar daar werd niet erg enthousiast op gereageerd maar ja nu ben ik ziek en het kon toch niet want die had andere plannen wat wel jammer was maar goed niet echt enthousiast is ook niet best
En ik zou zaterdag mijn kas eindelijk opbouwen wat ik vorige week al wilde doen maar toen kwamen alleen de koppelingen en GEEN buizen. kan geen kas maken zonder buizen. En nu komen de buizen morgen maar ja zo kan ik geen kas maken als ik ziek ben.
En ik had een ontstoken achillespees dinges dus de hele week geen trappen gelopen maar de lift genomen om te ontzien....HELE WEEK achterstand in mijn Kilimanjaroo training
En ik probeer nu soep te maken maar het ruikt VIES en smaakt nergens naar, troep! Dan maar niks eten. Verklaar me solidair met Mo
hmm. Nee. Drama lukt niet echt. Hoewel...dat bier is wel een dingetje
Dat is echt niet best chuf...je hebt nog steeds geen datum he? Hoop dat het niet al te lang duurt.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik voel me niet echt ziek door slecht te zien ... Maar eigenlijk ben ik het wel, want ik kan niet voldoende normaal functioneren
quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Geintje .. probeerde je bang te maken
Oh noes, niet het bier!quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
M'n bier bubbelt NIET MEER!!!. na 4 dagen al niet meer. Paniek! No FOKKING BUBBELS
En ik had een last minute spontane plan voor morgen maar daar werd niet erg enthousiast op gereageerd maar ja nu ben ik ziek en het kon toch niet want die had andere plannen wat wel jammer was maar goed niet echt enthousiast is ook niet best
En ik zou zaterdag mijn kas eindelijk opbouwen wat ik vorige week al wilde doen maar toen kwamen alleen de koppelingen en GEEN buizen. kan geen kas maken zonder buizen. En nu komen de buizen morgen maar ja zo kan ik geen kas maken als ik ziek ben.
En ik had een ontstoken achillespees dinges dus de hele week geen trappen gelopen maar de lift genomen om te ontzien....HELE WEEK achterstand in mijn Kilimanjaroo training
En ik probeer nu soep te maken maar het ruikt VIES en smaakt nergens naar, troep! Dan maar niks eten. Verklaar me solidair met Mo
Nee, je talent voor drama houdt niet over. Je hebt niet eens je lekkende dak genoemdquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Geen eens een idee wat it isquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:23 schreef cafca het volgende:
Man flu is echt zoeits wat je alleen in tv series ziet volgens mij
toch maar crisis teamquote:
Je wilt bij Sacha op het strafbankje zitten.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Geintje .. probeerde je bang te maken
Mannen schijnen enorm te overdrijven als ze een beetje ziek zijn ofzo.... vooral grappig voor vrouwen geloof ik. Heb ik zelf totaal geen last vanquote:
Een tv serie is iets wat je op tv volgt. Een tv is een ding waar beelden op verschijnen.quote:
Daarvoor moet je gewoon veel posten.. zit er nu inmiddels bijna dagelijks en ik kan je vertellen dat het geen pretje isquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je wilt bij Sacha op het strafbankje zitten.![]()
Dat is ook een manier.
Als je aan het snotteren bent, ruiken en smaken dingen heel anders soms.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
toch maar crisis team![]()
Nee valt mee johKomt allemaal goed. En ik tief niemand over het balkon. Die heb ik niet eens.
Geen idee wat er met die soep was trouwens. Niet over de datum of zo.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een tv serie is iets wat je op tv volgt. Een tv is een ding waar beelden op verschijnen.
Dus Recce en ik hebben ons voor niets zorgen zitten maken?quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:29 schreef Prisha het volgende:
Nou ik heb mijn vrienden van de brouwbroeders geraadpleegd en gegoogled en ook nog in de receptuur gekeken. De hoofdgisting lijkt nu gewoon na 4 dagen klaar. Dat kan dus. En dan zeggen ze dat je moet hevelen naar een secondary fermenter en dan nog een week laten staan, en dan bottelen (met toevoeging van suiker).
Schijnt dus normaal te zijn, maar omdat m'n IPA drie weken erover deed....ik zal straks eens de SG meten en kijken hoever we zijn.
Heb een glazen carboy besteld, want ik heb maar 1 gistingsvat.
[..]
Een tv serie is iets wat je op tv volgt. Een tv is een ding waar beelden op verschijnen.
Oh ja.. zie nu mannen op een veld met een stokje tegen een bal aanslaan en dan rennen ze een rondje naar huisquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
ik danquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dus Recce en ik hebben ons voor niets zorgen zitten maken?
Klopt, jij had toch een waterslot er op zitten?quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:29 schreef Prisha het volgende:
Nou ik heb mijn vrienden van de brouwbroeders geraadpleegd en gegoogled en ook nog in de receptuur gekeken. De hoofdgisting lijkt nu gewoon na 4 dagen klaar. Dat kan dus. En dan zeggen ze dat je moet hevelen naar een secondary fermenter en dan nog een week laten staan, en dan bottelen (met toevoeging van suiker).
Schijnt dus normaal te zijn, maar omdat m'n IPA drie weken erover deed....ik zal straks eens de SG meten en kijken hoever we zijn.
Wordt die carboy de secondary fermenter? Waarom moet je het eigenlijk overhevelen?quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:29 schreef Prisha het volgende:
ja op mijn gistingsvat ja. Die doet echt helemaal niks meer. Heb voor de zekerheid de GoPro erop gezet en een dag lang foto's gemaakt. Later in timelapse teruggekeken....nul komma nul activiteit. Deksel staat ook niet meer bol.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt, jij had toch een waterslot er op zitten?
Kan ik mij voorstellen. Op zo'n bank zou ik ook liever blijven staan.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarvoor moet je gewoon veel posten.. zit er nu inmiddels bijna dagelijks en ik kan je vertellen dat het geen pretje is
Dat wij ons zorgen maken, vermindert de stress natuurlijk niet.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik daneerlijk gezegd maak ik me nog steeds zorgen.....
wel je schoenen uit ... Sas is zuinig op dr meubilairquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan ik mij voorstellen. Op zo'n bank zou ik ook liever blijven staan.
Die methode is keer op keer succesvol.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zou gewoon bier kopen geloof ik
De ene zegt dat je het moet doen en de andere niet. Dan zou je in elk geval helderder bier krijgen omdat je het residu niet mee hevelt. Het bier heeft dan niet de dode gist en hop residu. Anderen doen het weer niet. Dus tja. Er waren een hoop voors en tegens om het wel of niet te doen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Wordt die carboy de secondary fermenter? Waarom moet je het eigenlijk overhevelen?
quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die methode is keer op keer succesvol.
Het proces is gewoon mooi. Dat je van alledaagse ingrediënten bier kan maken. Of Whiskey. Of rum.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ja ik zou daar echt geen geduld voor hebben geloof ik
Wat ga je in je kas verbouwen straks?quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
De ene zegt dat je het moet doen en de andere niet. Dan zou je in elk geval helderder bier krijgen omdat je het residu niet mee hevelt. Het bier heeft dan niet de dode gist en hop residu. Anderen doen het weer niet. Dus tja. Er waren een hoop voors en tegens om het wel of niet te doen.
Ja die carboy is dan inderdaad de secondary.
Tomaten (grote en cherry tomaatjes), paprika, pepertjes, komkommers.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat ga je in je kas verbouwen straks?
Geen bubbels meer is uitgegist. Dan bottelen met een beetje suiker erbij.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja op mijn gistingsvat ja. Die doet echt helemaal niks meer. Heb voor de zekerheid de GoPro erop gezet en een dag lang foto's gemaakt. Later in timelapse teruggekeken....nul komma nul activiteit. Deksel staat ook niet meer bol.
Betere werkquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Tomaten (grote en cherry tomaatjes), paprika, pepertjes, komkommers.
ja bij jou was de boel ontploft zei jequote:Op donderdag 28 maart 2019 20:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen bubbels meer is uitgegist. Dan bottelen met een beetje suiker erbij.
Ik weet niet of het ook zo bij jou moet. Ik heb het één keer gedaan met een stel vrienden en dat was ook alweer 30 jaar geleden.
Hier alleen sushi. En kaas, maar dat is altijd.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Het was een fijne bonus week![]()
Pepsi
Sushi
Pringles
Pepsels en Tuc
En 2 vetplantjes met pot voor 5 euro
Roma tomaatjes
Misschien dat Lucky de bodem voor je kan doen.. Heeft ie ervaring meequote:Op donderdag 28 maart 2019 20:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Tomaten (grote en cherry tomaatjes), paprika, pepertjes, komkommers.
misschien ben ik al weer beter. Hoop ik. Ezeltjes zijn liefquote:
Drie kwartier? Was je de weg kwijt?quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:37 schreef Recce het volgende:
Kat en baas zijn allebei moe. De baas heeft drie kwartier door het bos gehold en de kat achter het voetbalspeeltje aan.
Ja kaas zag ik ookquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hier alleen sushi. En kaas, maar dat is altijd.
Dus het speeltje is weer terecht?quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:37 schreef Recce het volgende:
Kat en baas zijn allebei moe. De baas heeft drie kwartier door het bos gehold en de kat achter het voetbalspeeltje aan.
Ben gek op Ezelsquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
misschien ben ik al weer beter. Hoop ik. Ezeltjes zijn lief
Als je het heel rustig doorbotteld dan blijft het residu achter. Rustig aan dus dan heb je die tussenstap niet nodig.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
De ene zegt dat je het moet doen en de andere niet. Dan zou je in elk geval helderder bier krijgen omdat je het residu niet mee hevelt. Het bier heeft dan niet de dode gist en hop residu. Anderen doen het weer niet. Dus tja. Er waren een hoop voors en tegens om het wel of niet te doen.
Dat is ook wel een mooi proces.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja bij jou was de boel ontploft zei je
Oh, lastig als de deskundigen het er niet over eens zijn. Een vriend van me heeft een tijd veel bier gebrouwen, dan krijg je er wel ervaring in. Je moet ook accepteren dat het soms fout kan gaan, geloof ik, al zou het in zijn geval ook wel kunnen komen doordat hij nogal vaak afweek van hoe het zou moeten.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
Ik las net van het met ezeltjes wandelen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
misschien ben ik al weer beter. Hoop ik. Ezeltjes zijn lief
Toevallig wel ja.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Drie kwartier? Was je de weg kwijt?
Het speeltje is terecht inderdaad. De kat is compleet total loss.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus het speeltje is weer terecht?
Rust maar lekker uit.
Whahaha. Ik hoop dat je desondanks kunt rusten.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Het speeltje is terecht inderdaad. De kat is compleet total loss.
ACCEPTEREN DAT HET FOUT KAN GAAN??!?quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, lastig als de deskundigen het er niet over eens zijn. Een vriend van me heeft een tijd veel bier gebrouwen, dan krijg je er wel ervaring in. Je moet ook accepteren dat het soms fout kan gaan, geloof ik, al zou het in zijn geval ook wel kunnen komen doordat hij nogal vaak afweek van hoe het zou moeten.
Of melken.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik las net van het met ezeltjes wandelen.Is weer eens wat anders dan te water gaan.
NEVERquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
ACCEPTEREN DAT HET FOUT KAN GAAN??!?![]()
![]()
Failure is not an option?quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
![]()
Als ik een vrouw tegenkom die een bloempot op mijn tv kan laten balanceren dan wil ik meteen met haar trouwen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Een televisie is een kijktoestel waar vrouwen doorgaans dingen op zetten die water nodig hebben en kunnen lekken.
Zeker weten dat je de juiste hoeveelheid suiker bij de gist hebt gedaan?quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik een vrouw tegenkom die een bloempot op mijn tv kan laten balanceren dan wil ik meteen met haar trouwen.
nee geen suiker bij gedaan. Dat moest niet, gewoon natuurlijke suikers bij het maischen. SG was 1050. Ze hadden gezegd dat het 1055 zou zijn, dus 1050 zit daar heel dichtbij.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zeker weten dat je de juiste hoeveelheid suiker bij de gist hebt gedaan?
Anders alcoholpercentage meten en indien te laag, nog wat suiker erbij.
Vreemd, na 4 dagen al.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee geen suiker bij gedaan. Dat moest niet, gewoon natuurlijke suikers bij het maischen. SG was 1050. Ze hadden gezegd dat het 1055 zou zijn, dus 1050 zit daar heel dichtbij.
Voor het bottelen doe ik er suiker bij voor de tweede gisting.
Bij mijn IPA overigens ook geen suiker vooraf bij gedaan.
maar ik zal morgen eens de SG meten en zien wat ie nu is.
De TV plat leggen?quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik een vrouw tegenkom die een bloempot op mijn tv kan laten balanceren dan wil ik meteen met haar trouwen.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Of melken.
Ik hoop dat Prisha de boel niet door elkaar haalt. Kamelen die te water gaan terwijl zij een ezeltje probeert te melken.
dat zei ik ookquote:
quote:
Cleopatra nam dagelijks een bad in ezelinnemelk.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:49 schreef Prisha het volgende:
[..]ezeltjes geven toch ook melk eigenlijk?
Jij bent geen vrouw want die zijn niet zo slim.quote:
Gezondheid.quote:
Cleopatra baadde in ezelinnenmelk, geloof ik.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:49 schreef Prisha het volgende:
Handen wassen.quote:
Hele sterke gist, of nagenoeg dood kan ook nog.quote:
Tijd zelf wijn gemaakt en 1x bier.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoezo heeft iedereen hier verstand van bierbrouwen?
Ik heb dat vroeger op school gehad met vaktheorie.Van die suiker wist ik ook.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Alleen de vouwtjes.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:49 schreef Prisha het volgende:
quote:
wut? Nee. Lig onder een dekentje. Met een kopje thee. Ok een pot thee. Op een theelichtje. Die nu uit is.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je al langdurig onder de douche gestaan?
Mijn vader brouwde vroeger bier, maar het enige wat ik me daarvan kan herinneren is dat er zo'n grote fles in de kamer stond te ploppen....quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:51 schreef Scrutinizer het volgende:
jaaaaa! heerlijk dat ploppen. Bubbelen eigenlijk.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:53 schreef cafca het volgende:
[..]
Mijn vader brouwde vroeger bier, maar het enige wat ik me daarvan kan herinneren is dat er zo'n grote fles in de kamer stond te ploppen....
Die alpaca's zien er hilarisch uit. Volgens mij spugen ze wel net als lama's.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:52 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zou wel een keer met Ezeltjes willen lopen, en nog een keer met mijn Alpaca vrienden
Dood? Maar dan bubbelt ie helemaal niet toch? Nu gingen ze al vrij snel als een gek tekeer.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hele sterke gist, of nagenoeg dood kan ook nog.
Dat werkt voor mij goed. Lekker stomen onder de hete douche. Ga ik nu even doen, ik wil dit weekend liever ook niet nog zo verkouden zijn.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
wut? Nee. Lig onder een dekentje. Met een kopje thee. Ok een pot thee. Op een theelichtje. Die nu uit is.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Die alpaca's zien er hilarisch uit. Volgens mij spugen ze wel net als lama's.
Als het eenmaal op gang komt is gist niet meer te houden, oud of niet. Maar het kan wel degelijk zo zijn dat in dit geval de suiker erg snel opgepeuzeld is.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dood? Maar dan bubbelt ie helemaal niet toch? Nu gingen ze al vrij snel als een gek tekeer.
hatsjoequote:Op donderdag 28 maart 2019 20:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat werkt voor mij goed. Lekker stomen onder de hete douche. Ga ik nu even doen, ik wil dit weekend liever ook niet nog zo verkouden zijn.
Later
Als het als een gek tekeer ging, dan ging het proces misschien sneller dan normaal.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dood? Maar dan bubbelt ie helemaal niet toch? Nu gingen ze al vrij snel als een gek tekeer.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Als het als een gek tekeer ging, dan ging het proces misschien sneller dan normaal.
Heb je de douchekop onlangs nog in de schoonmaakazijn gezet? Dat moet ik weer eens doen. Kijken of het weer zo'n verschil maakt.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat werkt voor mij goed. Lekker stomen onder de hete douche. Ga ik nu even doen, ik wil dit weekend liever ook niet nog zo verkouden zijn.
Later
Bij de IPA duurde het bijna een dag. Toen dacht ik dat het grandioos mislukt was.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Als het als een gek tekeer ging, dan ging het proces misschien sneller dan normaal.
En dan opeens: FLATS!quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Die zijn heel anders super lief en maken guitige geluidjes
Precies. Ik weet niet zoveel van bierbrouwen, maar als broodbakker weet ik wel dat overactieve gist op een gegeven moment doodslaat....quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:58 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:00 schreef cafca het volgende:
[..]
Precies. Ik weet niet zoveel van bierbrouwen, maar als broodbakker weet ik wel dat overactieve gist op een gegeven moment doodslaat....
Toen het op gang was, ging het toen heftiger dan bij de IPA? En is het voordeel van hevelen dat je dan de troep op de bodem niet meekrijgt?quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
Bij de IPA duurde het bijna een dag. Toen dacht ik dat het grandioos mislukt was.
Even kijken morgen wat de SG is. En ik heb een carboy besteld, glas wel. En een hevel handpompje. Ga toch hevelen denk ik.
Maar heeft het dan z'n werk gedaan of is het brood dan mislukt?quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:00 schreef cafca het volgende:
[..]
Precies. Ik weet niet zoveel van bierbrouwen, maar als broodbakker weet ik wel dat overactieve gist op een gegeven moment doodslaat....
Denk dat je glutenstelsel inzakt.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar heeft het dan z'n werk gedaan of is het brood dan mislukt?
Grolsch kanon.quote:
Niet heftiger. Alleen eerder en langer dat snelle bubbelen. Die IPA ging snel over op een keer per minuut een bubbel.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Toen het op gang was, ging het toen heftiger dan bij de IPA? En is het voordeel van hevelen dat je dan de troep op de bodem niet meekrijgt?
meestal zakt het dan weer in elkaar. Wel eetbaar, maar minder lekker. Geen idee hoe dat met bier gaatquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar heeft het dan z'n werk gedaan of is het brood dan mislukt?
Zoiets, volgens mij bestaat het niet meer. Toen het uitgebracht werd heb ik wel eens mensen van hun barkruk zien flikkeren.quote:
Het kan dus wel dat het proces is voltooid omdat er kennelijk wel meer gas vrijkwam dan bij de IPA. Ik ben benieuwd hoe het afloopt.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Niet heftiger. Alleen eerder en langer dat snelle bubbelen. Die IPA ging snel over op een keer per minuut een bubbel.
Smoesjes.quote:
quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zoiets, volgens mij bestaat het niet meer. Toen het uitgebracht werd heb ik wel eens mensen van hun barkruk zien flikkeren.
In dit specifieke geval niet voor mij.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:07 schreef FANN het volgende:
[..]
is wel te moeite om te luisteren trouwens
10% bier is toch niet zo spectaculair?quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zoiets, volgens mij bestaat het niet meer. Toen het uitgebracht werd heb ik wel eens mensen van hun barkruk zien flikkeren.
Nou...quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:08 schreef cafca het volgende:
[..]
10% bier is toch niet zo spectaculair?
bestaat nog. Tijdens mijn bezoek bij Grolsch hadden ze het erover dat het niet meer in de proeverij geschonken werd daar omdat er mensen gestrekt naar buiten gingen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik stond achter de bar en ineens was er iemand weg.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Heb het 1x gedronken. *ril*
quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
bestaat nog. Tijdens mijn bezoek bij Grolsch hadden ze het erover dat het niet meer in de proeverij geschonken werd daar omdat er mensen gestrekt naar buiten gingen.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik stond achter de bar en ineens was er iemand weg.
paar tegenvallertjes alleenquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:10 schreef Charmian het volgende:
Heerst er een algehele malaise in de sc?
over iemand met een psychogogische aanval of zoietsquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
In dit specifieke geval niet voor mij.
Aleen M'ohm en Prisha volgens mij.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:10 schreef Charmian het volgende:
Ritalin toevoegen,zou dat een optie zijn?quote:
Dat klinkt dan wel weer gezellig.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:11 schreef FANN het volgende:
[..]
over iemand met een psychogogische aanval of zoiets
ja jij hebt een hele waslijst zo te zienquote:
quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ritalin toevoegen,zou dat een optie zijn?
ik heb getracht zoveel mogelijk drama in te brengenquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja jij hebt een hele waslijst zo te zien
ow Móhm nog niet over de renovatie heen?quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Aleen M'ohm en Prisha volgens mij.![]()
Elleuh.
weet niet....quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:10 schreef Charmian het volgende:
quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Moest ineens aan tijgerbrood denken.
je hebt je best gedaan met die caps en zoquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik heb getracht zoveel mogelijk drama in te brengen
Oh, was dat voor het drama? Ik dacht gewoon een hangende shift-toets...quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
je hebt je best gedaan met die caps en zo
dat hoeft toch ook niet, ik kwam even loeren hier en zag man flu en het dramalijstje van Prish en zo...quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:14 schreef FANN het volgende:
[..]
weet niet....
ik heb ook geen zin in gesprekken ofzo
ja ik dacht wat extra drama snap dat danquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:17 schreef cafca het volgende:
[..]
Oh, was dat voor het drama? Ik dacht gewoon een hangende shift-toets...
Kweenie, volgens mij heeft hij vandaag niet gepost.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
ow Móhm nog niet over de renovatie heen?
oh shit. Dat is niet best. Krijgt ie daar wat voor?quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik had drama zat maar mijn rat Alf doet het weer vandaag![]()
Gisteren 3 epileptische aanvallen in 3 uur
quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja ik dacht wat extra drama snap dat dan
Nee hersentumor denken ze, en hij is anderhalf, maar vond het gisterenavond zo zielig dat ik had afgesproken met mijzelf, nog z'on avond en dan maar laten inslapen, maar hij heeft het gehoord denk ikquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh shit. Dat is niet best. Krijgt ie daar wat voor?
Ik ben er niet erg goed in blijkbaar. Kan het beter aan Mo overlatenquote:
hoe ziet dat er uit? een rat met een epileptische aanval? ik ben niet van de ratten maar zieligquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik had drama zat maar mijn rat Alf doet het weer vandaag![]()
Gisteren 3 epileptische aanvallen in 3 uur
och neequote:Op donderdag 28 maart 2019 21:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee hersentumor denken ze, en hij is anderhalf, maar vond het gisterenavond zo zielig dat ik had afgesproken met mijzelf, nog z'on avond en dan maar laten inslapen, maar hij heeft het gehoord denk ik
Och, kan ook aan mij liggen. Ik ben niet zo gevoelig voor dramaquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben er niet erg goed in blijkbaar. Kan het beter aan Mo overlaten
Ja heftig net een raket zo snel, ik proberen te vangen, en dan hou ik hem vast tot hij uitgeschud is en dan is die half lam van de aanvalquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
hoe ziet dat er uit? een rat met een epileptische aanval? ik ben niet van de ratten maar zielig
Ach gut, da's wel zieligquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee hersentumor denken ze, en hij is anderhalf, maar vond het gisterenavond zo zielig dat ik had afgesproken met mijzelf, nog z'on avond en dan maar laten inslapen, maar hij heeft het gehoord denk ik
keihard, wat een rat die elvis...ow wachtquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:21 schreef Ghostbuster het volgende:
En terwijl Alf door de kooi vloog van de epilepsie zat Elvis gewoon een halve komkommer op te vreten
ik ook niet...daarom lukt het niet goed geloof ikquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:21 schreef cafca het volgende:
[..]
Och, kan ook aan mij liggen. Ik ben niet zo gevoelig voor drama
awwwwquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja heftig net een raket zo snel, ik proberen te vangen, en dan hou ik hem vast tot hij uitgeschud is en dan is die half lam van de aanval
Nee hij ligt te pitten banaan op net, maar ja het kan nog mis gaan straks ookquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:23 schreef Charmian het volgende:
[..]
keihard, wat een rat die elvis...ow wacht
maar heeft alf niet gewoon een opleving vandaag?
quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja heftig net een raket zo snel, ik proberen te vangen, en dan hou ik hem vast tot hij uitgeschud is en dan is die half lam van de aanval
Jaquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:24 schreef cafca het volgende:
Alf en Elvis is wel een mooi setje namen trouwens
Ja zielig maar hij is hartstikke lief hij bijt echt nooit , en hij word ook rustig van mij weer, maar ja ben er niet altijd bij ookquote:
Jazeker als ik die moet laten inslapen moet hij spul voor een hond hebbenquote:
quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jazeker als ik die moet laten inslapen moet hij spul voor een hond hebbenzo groot is die
die zit zich alleen maar vol te vreten met komkommers en mexicaanse groentenquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jazeker als ik die moet laten inslapen moet hij spul voor een hond hebbenzo groot is die
quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:27 schreef Charmian het volgende:
[..]
die zit zich alleen maar vol te vreten met komkommers en mexicaanse groenten
Wel gietijzer buigt bijna nietquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]kooitje met spijlen van betonijzers zeker.
hoe oud kan zo'n rat eigenlijk worden, ik heb geen ideequote:Op donderdag 28 maart 2019 21:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja zielig maar hij is hartstikke lief hij bijt echt nooit , en hij word ook rustig van mij weer, maar ja ben er niet altijd bij ook
Lonka's ook?quote:
2+ dus ze zijn al een jaar of 70 nu met anderhalfquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:27 schreef Charmian het volgende:
[..]
hoe oud kan zo'n rat eigenlijk worden, ik heb geen idee
sushiquote:
Nu al? Slaap lekker.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:31 schreef Prisha het volgende:
Zo kijken of het lukt te slapen. doeg he![]()
Succes, Prisha.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:31 schreef Prisha het volgende:
Trusten en beterschapquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:31 schreef Prisha het volgende:
truste prishquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:31 schreef Prisha het volgende:
last van pruttelend bier zul je iig niet hebben... Slaap lekkerquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:31 schreef Prisha het volgende:
quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:33 schreef Deisyy het volgende:
Hier ook drama![]()
Mijn staafmixer is kapot.
Garde in een boor klemmen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:33 schreef Deisyy het volgende:
Hier ook drama![]()
Had ik laatste.. een goedkope van de Lidl of zo.. mn nieuwe Bosch werkt 300% beter ...quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:33 schreef Deisyy het volgende:
Hier ook drama![]()
Macgyverquote:
Dit was een Action ding, maar is best een tijd meegegaan. Ik heb ook een blender van Action en dat ding maakt zo'n rotherrie, dus ik heb ook een Bosch blender op het oog nu.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Had ik laatste.. een goedkope van de Lidl of zo.. mn nieuwe Bosch werkt 300% beter ...
Ik dacht ik houd mij in en houd het netjes. Moest je het zonodig verpesten?quote:
Ja je moet een gokje wagen ik heb een koekenpan van de Action wil ik hem optillen heb ik het handvat alleen vastquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit was een Action ding, maar is best een tijd meegegaan. Ik heb ook een blender van Action en dat ding maakt zo'n rotherrie, dus ik heb ook een Bosch blender op het oog nu.
Gedver.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:36 schreef Ghostbuster het volgende:
Mijn Ex zette een keer z'on ding op een groente haksel accessoire, en die was vergeten de messen er af te halen zowat haar vingerszo bloeden
volgens mij maakt een blender sowieso herriequote:Op donderdag 28 maart 2019 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit was een Action ding, maar is best een tijd meegegaan. Ik heb ook een blender van Action en dat ding maakt zo'n rotherrie, dus ik heb ook een Bosch blender op het oog nu.
Mijne niet. Die staat altijd uit.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
volgens mij maakt een blender sowieso herrie
Die maken dan van een staafmixer een mitrailleur die zakmessen afschiet?quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Als ze die bij The A-team hadden gezet was het helemáál hilarisch geweest.
Ik heb nu deze :quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
waarom heb je er dan één?quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mijne niet. Die staat altijd uit.
Droplul.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mijne niet. Die staat altijd uit.
Dat was met McGyver toch?quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die maken dan van een staafmixer een mitrailleur die zakmessen afschiet?
Dan sta je wel even raar te kijkenquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja je moet een gokje wagen ik heb een koekenpan van de Action wil ik hem optillen heb ik het handvat alleen vast
quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die maken dan van een staafmixer een mitrailleur die zakmessen afschiet?
Je hebt herrie en pokkenherriequote:Op donderdag 28 maart 2019 21:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
volgens mij maakt een blender sowieso herrie
Ziet er mooi uit, maar ik denk dat ik het zonder staafmixer afkan, zo vaak gebruikte ik dat ding niet, een blender gebruik ik veel vaker, voor soep e.d.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nu deze :
[ afbeelding ]
erg aangenaam
Zolang de inhoud vd pan maar niet aan je voeten ligt.quote:
lastig he die voornemensquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Voor het geval er toch ooit een 'gezond doen' moment aan mocht breken.
Vertel mij wat.quote:
Wel leuk voor de kat, gehaktballen over de vloer.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zolang de inhoud vd pan maar niet aan je voeten ligt.
En toen begon het ineens te knetterenquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik had gisterenavond zowat de magnetron in de hens, ik had gebakken mosselen in de zak van de visboer die leek van papier, zat er folie in de rand zeg
Ja voep voep ik dacht was dat dan toen een vlamquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En toen begon het ineens te knetteren
ow voor soep doe ik dus de staafmixer...zo in de pan. Die blender gebruik ik net zo veel als L2Bquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit, maar ik denk dat ik het zonder staafmixer afkan, zo vaak gebruikte ik dat ding niet, een blender gebruik ik veel vaker, voor soep e.d.
Spullen voor in de keuken goedkoop inslaan wreekt zich meestal. Zo kocht ik ooit een wok, die tijdens het neerzetten, net uit de verpakking, gewoon om bleek te lazeren.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zolang de inhoud vd pan maar niet aan je voeten ligt.
Ik had ook een soort tv-blender, maar die begaf het ook.. Deze is ook prima voor de soep en de pureesquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit, maar ik denk dat ik het zonder staafmixer afkan, zo vaak gebruikte ik dat ding niet, een blender gebruik ik veel vaker, voor soep e.d.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Spullen voor in de keuken goedkoop inslaan wreekt zich meestal. Zo kocht ik ooit een wok, die tijdens het neerzetten, net uit de verpakking, gewoon om bleek te lazeren.Super zwaar handvat.
gratis vuurwerk in da housequote:Op donderdag 28 maart 2019 21:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja voep voep ik dacht was dat dan toen een vlam
Zo heftige shit ik was alleen bang dat de smaak van mijn mosselen was aangetastquote:
ik heb eens een braadslee gekocht die te breed voor mijn oven wasquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Spullen voor in de keuken goedkoop inslaan wreekt zich meestal. Zo kocht ik ooit een wok, die tijdens het neerzetten, net uit de verpakking, gewoon om bleek te lazeren.Super zwaar handvat.
Ach, ik eet regelmatig gemengde noten en krijg bij mijn ouders wel het één en ander voedzaams binnen als ik daar ben.quote:
Maar goed dat je in de buurt was.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja voep voep ik dacht was dat dan toen een vlam
*hand geeft*quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:45 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik heb eens een braadslee gekocht die te breed voor mijn oven was
ik heb wel eens zo'n klein oventje in de fik laten vliegen met tacoschelpen, ff m'n was ophangen en de vlammen sloegen uit dat ding. Oventje doet het nog steeds maar de tacoschelpen waren verbrandquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zo heftige shit ik was alleen bang dat de smaak van mijn mosselen was aangetast
Met de staafmixer vind ik dat best een klus, plus dat de soep er niet zo glad van wordt.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:43 schreef Charmian het volgende:
[..]
ow voor soep doe ik dus de staafmixer...zo in de pan. Die blender gebruik ik net zo veel als L2B
Wat is een tv-blender?quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had ook een soort tv-blender, maar die begaf het ook.. Deze is ook prima voor de soep en de purees
quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:46 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik heb wel eens zo'n klein oventje in de fik laten vliegen met tacoschelpen, ff m'n was ophangen en de vlammen sloegen uit dat ding. Oventje doet het nog steeds maar de tacoschelpen waren verbrand
Irritantquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:45 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik ben niet van het geld uitgeven maar als ik iets koop dan moet het ook goed en betrouwbaar zijn.quote:
quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:45 schreef Charmian het volgende:
[..]
Iets scheef houden en je soep zit tot aan het plafond.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met de staafmixer vind ik dat best een klus, plus dat de soep er niet zo glad van wordt.
nee, wibra heeft trouwens ook goedkope wegwerppannetjesquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
*hand geeft*
Maar dat kostte geen drol gelukkig.
Nee ik hou van zooi heerlijk die actionquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben niet van het geld uitgeven maar als ik iets koop dan moet het ook goed en betrouwbaar zijn.
Heb ik ook gehad,alleen het oventje in de tuin gegooid toen het ging fikken.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:46 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik heb wel eens zo'n klein oventje in de fik laten vliegen met tacoschelpen, ff m'n was ophangen en de vlammen sloegen uit dat ding. Oventje doet het nog steeds maar de tacoschelpen waren verbrand
Wegwerppannetjes? Zijn die van hennep of zo?quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:48 schreef Charmian het volgende:
[..]
nee, wibra heeft trouwens ook goedkope wegwerppannetjesen die vallen niet uitelkaar
Voor eenmalig gebruik.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee ik hou van zooi heerlijk die action
Ow ik had een tv-nicer dicer, heeft jaren ongebruikt in de kast gestaan, dus een paar maanden geleden maar naar de kringloop gebracht.quote:
ja joh, kwam door de handvaten, maar die kon ik zo ombuigen en dan past hij net....alleen ik gebruik 'm eigenlijk nooit...eigelijk best wel beschamende hebberigheidquote:
Nicer dicer jaquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ik had een tv-nicer dicer, heeft jaren ongebruikt in de kast gestaan, dus een paar maanden geleden maar naar de kringloop gebracht.
Ook jaquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Iets scheef houden en je soep zit tot aan het plafond.
living on the edge met soep makenquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Iets scheef houden en je soep zit tot aan het plafond.
Nou nee hoor, ik heb een paar jaar met mijn staafmixer gedaan en mijn blender gaat ook al een tijdje mee.quote:
Maar stel je hebt een grote pan vol soep, dat pas vast nooit in 1 ker in de blenderquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook ja![]()
Nu gooi ik het in de blender, knop om et voilà!
Wat is een nicer dicer?quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ik had een tv-nicer dicer, heeft jaren ongebruikt in de kast gestaan, dus een paar maanden geleden maar naar de kringloop gebracht.
Heeft goedkoop decoratie spul. De action is de winkel om langs te gaan voor diorama meuk.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Action is een klote winkel met dito producten.
Ik ben blij dat je het vraagt.quote:
Dan pak ik er even een extra pan bij.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar stel je hebt een grote pan vol soep, dat pas vast nooit in 1 ker in de blender
zonde, stekker uit het stopcontact en een natte theedoek erover. Die cursus kleine brandblusmiddelen kwam wel goed van pas toen. en het feit dat ik geen tuin heb en dan ongeveer 10 meter, door mijn woonkamer naar het balkon had moeten rennenquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad,alleen het oventje in de tuin gegooid toen het ging fikken.
nee, die noem ik zo omdat ze niet zo lang mee gaanquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wegwerppannetjes? Zijn die van hennep of zo?
Een mes dus?quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
een tv paprika / tomaat/patat/komkommer/uit en nog wat meer snijder
nog meer afwas ... hoeveel aardbollen was je ook al weer ?quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan pak ik er even een extra pan bij.
en die lijkt zo handigquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie een winterpeen. Misschien is het iets voor Recce.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een reuze handig snij apparaat. It's amazing!
[ afbeelding ]
Het is iets voor mensen die niet met een mes om kunnen gaan.quote:
Nee 15 minuten met een staafmixer in je soep hangen kost geen aardbollenquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:54 schreef chufi het volgende:
[..]
nog meer afwas ... hoeveel aardbollen was je ook al weer ?
nietquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Action is een klote winkel met dito producten.
ehm ja de inhoud van de pan netjes in die blender krijgen zou ik dan weer moeite mee hebbenquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook ja![]()
Nu gooi ik het in de blender, knop om et voilà!
Ik heb al mijn vingers nogquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
en die lijkt zo handig
maar dat is toch ook dat gevaarlijke ding, er is iets met die mesjes dacht ik
Kopen bij de action kost meer aardbollen iigquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee 15 minuten met een staafmixer in je soep hangen kost geen aardbollen
al die afwasquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan pak ik er even een extra pan bij.
Iets voor Driepinkquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is iets voor mensen die niet met een mes om kunnen gaan.
Echt in 2 max 3 minuten was ik klaarquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
15 minuten? hooguit een minuut, en dan heb je echt geen soep met brokkenquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stukjes in je soep!quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt in 2 max 3 minuten was ik klaar
Of het kwam door mijn goedkope Action staafmixer dat ik mijn soep niet glad kreegquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:58 schreef Charmian het volgende:
[..]
15 minuten? hooguit een minuut, en dan heb je echt geen soep met brokken
juistem Tillquote:
quote:
Jep, die mag alleen met ficherpreis omgaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |