Nou...quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:08 schreef cafca het volgende:
[..]
10% bier is toch niet zo spectaculair?
bestaat nog. Tijdens mijn bezoek bij Grolsch hadden ze het erover dat het niet meer in de proeverij geschonken werd daar omdat er mensen gestrekt naar buiten gingen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zoiets, volgens mij bestaat het niet meer. Toen het uitgebracht werd heb ik wel eens mensen van hun barkruk zien flikkeren.
Ik stond achter de bar en ineens was er iemand weg.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Heb het 1x gedronken. *ril*
quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
bestaat nog. Tijdens mijn bezoek bij Grolsch hadden ze het erover dat het niet meer in de proeverij geschonken werd daar omdat er mensen gestrekt naar buiten gingen.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik stond achter de bar en ineens was er iemand weg.
paar tegenvallertjes alleenquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:10 schreef Charmian het volgende:
Heerst er een algehele malaise in de sc?
over iemand met een psychogogische aanval of zoietsquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
In dit specifieke geval niet voor mij.
Aleen M'ohm en Prisha volgens mij.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:10 schreef Charmian het volgende:
Ritalin toevoegen,zou dat een optie zijn?quote:
Dat klinkt dan wel weer gezellig.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:11 schreef FANN het volgende:
[..]
over iemand met een psychogogische aanval of zoiets
ja jij hebt een hele waslijst zo te zienquote:
quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ritalin toevoegen,zou dat een optie zijn?
ik heb getracht zoveel mogelijk drama in te brengenquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja jij hebt een hele waslijst zo te zien
ow Móhm nog niet over de renovatie heen?quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Aleen M'ohm en Prisha volgens mij.![]()
Elleuh.
weet niet....quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:10 schreef Charmian het volgende:
quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Moest ineens aan tijgerbrood denken.
je hebt je best gedaan met die caps en zoquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik heb getracht zoveel mogelijk drama in te brengen
Oh, was dat voor het drama? Ik dacht gewoon een hangende shift-toets...quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
je hebt je best gedaan met die caps en zo
dat hoeft toch ook niet, ik kwam even loeren hier en zag man flu en het dramalijstje van Prish en zo...quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:14 schreef FANN het volgende:
[..]
weet niet....
ik heb ook geen zin in gesprekken ofzo
ja ik dacht wat extra drama snap dat danquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:17 schreef cafca het volgende:
[..]
Oh, was dat voor het drama? Ik dacht gewoon een hangende shift-toets...
Kweenie, volgens mij heeft hij vandaag niet gepost.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
ow Móhm nog niet over de renovatie heen?
oh shit. Dat is niet best. Krijgt ie daar wat voor?quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik had drama zat maar mijn rat Alf doet het weer vandaag![]()
Gisteren 3 epileptische aanvallen in 3 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |