Dit was een Action ding, maar is best een tijd meegegaan. Ik heb ook een blender van Action en dat ding maakt zo'n rotherrie, dus ik heb ook een Bosch blender op het oog nu.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Had ik laatste.. een goedkope van de Lidl of zo.. mn nieuwe Bosch werkt 300% beter ...
Ik dacht ik houd mij in en houd het netjes. Moest je het zonodig verpesten?quote:
Ja je moet een gokje wagen ik heb een koekenpan van de Action wil ik hem optillen heb ik het handvat alleen vastquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit was een Action ding, maar is best een tijd meegegaan. Ik heb ook een blender van Action en dat ding maakt zo'n rotherrie, dus ik heb ook een Bosch blender op het oog nu.
Gedver.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:36 schreef Ghostbuster het volgende:
Mijn Ex zette een keer z'on ding op een groente haksel accessoire, en die was vergeten de messen er af te halen zowat haar vingerszo bloeden
volgens mij maakt een blender sowieso herriequote:Op donderdag 28 maart 2019 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit was een Action ding, maar is best een tijd meegegaan. Ik heb ook een blender van Action en dat ding maakt zo'n rotherrie, dus ik heb ook een Bosch blender op het oog nu.
Mijne niet. Die staat altijd uit.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
volgens mij maakt een blender sowieso herrie
Die maken dan van een staafmixer een mitrailleur die zakmessen afschiet?quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Als ze die bij The A-team hadden gezet was het helemáál hilarisch geweest.
Ik heb nu deze :quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
waarom heb je er dan één?quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mijne niet. Die staat altijd uit.
Droplul.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mijne niet. Die staat altijd uit.
Dat was met McGyver toch?quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die maken dan van een staafmixer een mitrailleur die zakmessen afschiet?
Dan sta je wel even raar te kijkenquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja je moet een gokje wagen ik heb een koekenpan van de Action wil ik hem optillen heb ik het handvat alleen vast
quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die maken dan van een staafmixer een mitrailleur die zakmessen afschiet?
Je hebt herrie en pokkenherriequote:Op donderdag 28 maart 2019 21:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
volgens mij maakt een blender sowieso herrie
Ziet er mooi uit, maar ik denk dat ik het zonder staafmixer afkan, zo vaak gebruikte ik dat ding niet, een blender gebruik ik veel vaker, voor soep e.d.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nu deze :
[ afbeelding ]
erg aangenaam
Zolang de inhoud vd pan maar niet aan je voeten ligt.quote:
lastig he die voornemensquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Voor het geval er toch ooit een 'gezond doen' moment aan mocht breken.
Vertel mij wat.quote:
Wel leuk voor de kat, gehaktballen over de vloer.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zolang de inhoud vd pan maar niet aan je voeten ligt.
En toen begon het ineens te knetterenquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik had gisterenavond zowat de magnetron in de hens, ik had gebakken mosselen in de zak van de visboer die leek van papier, zat er folie in de rand zeg
Ja voep voep ik dacht was dat dan toen een vlamquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En toen begon het ineens te knetteren
ow voor soep doe ik dus de staafmixer...zo in de pan. Die blender gebruik ik net zo veel als L2Bquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit, maar ik denk dat ik het zonder staafmixer afkan, zo vaak gebruikte ik dat ding niet, een blender gebruik ik veel vaker, voor soep e.d.
Spullen voor in de keuken goedkoop inslaan wreekt zich meestal. Zo kocht ik ooit een wok, die tijdens het neerzetten, net uit de verpakking, gewoon om bleek te lazeren.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zolang de inhoud vd pan maar niet aan je voeten ligt.
Ik had ook een soort tv-blender, maar die begaf het ook.. Deze is ook prima voor de soep en de pureesquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit, maar ik denk dat ik het zonder staafmixer afkan, zo vaak gebruikte ik dat ding niet, een blender gebruik ik veel vaker, voor soep e.d.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Spullen voor in de keuken goedkoop inslaan wreekt zich meestal. Zo kocht ik ooit een wok, die tijdens het neerzetten, net uit de verpakking, gewoon om bleek te lazeren.Super zwaar handvat.
gratis vuurwerk in da housequote:Op donderdag 28 maart 2019 21:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja voep voep ik dacht was dat dan toen een vlam
Zo heftige shit ik was alleen bang dat de smaak van mijn mosselen was aangetastquote:
ik heb eens een braadslee gekocht die te breed voor mijn oven wasquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Spullen voor in de keuken goedkoop inslaan wreekt zich meestal. Zo kocht ik ooit een wok, die tijdens het neerzetten, net uit de verpakking, gewoon om bleek te lazeren.Super zwaar handvat.
Ach, ik eet regelmatig gemengde noten en krijg bij mijn ouders wel het één en ander voedzaams binnen als ik daar ben.quote:
Maar goed dat je in de buurt was.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja voep voep ik dacht was dat dan toen een vlam
*hand geeft*quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:45 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik heb eens een braadslee gekocht die te breed voor mijn oven was
ik heb wel eens zo'n klein oventje in de fik laten vliegen met tacoschelpen, ff m'n was ophangen en de vlammen sloegen uit dat ding. Oventje doet het nog steeds maar de tacoschelpen waren verbrandquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zo heftige shit ik was alleen bang dat de smaak van mijn mosselen was aangetast
Met de staafmixer vind ik dat best een klus, plus dat de soep er niet zo glad van wordt.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:43 schreef Charmian het volgende:
[..]
ow voor soep doe ik dus de staafmixer...zo in de pan. Die blender gebruik ik net zo veel als L2B
Wat is een tv-blender?quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had ook een soort tv-blender, maar die begaf het ook.. Deze is ook prima voor de soep en de purees
quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:46 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik heb wel eens zo'n klein oventje in de fik laten vliegen met tacoschelpen, ff m'n was ophangen en de vlammen sloegen uit dat ding. Oventje doet het nog steeds maar de tacoschelpen waren verbrand
Irritantquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:45 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik ben niet van het geld uitgeven maar als ik iets koop dan moet het ook goed en betrouwbaar zijn.quote:
quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:45 schreef Charmian het volgende:
[..]
Iets scheef houden en je soep zit tot aan het plafond.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met de staafmixer vind ik dat best een klus, plus dat de soep er niet zo glad van wordt.
nee, wibra heeft trouwens ook goedkope wegwerppannetjesquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
*hand geeft*
Maar dat kostte geen drol gelukkig.
Nee ik hou van zooi heerlijk die actionquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben niet van het geld uitgeven maar als ik iets koop dan moet het ook goed en betrouwbaar zijn.
Heb ik ook gehad,alleen het oventje in de tuin gegooid toen het ging fikken.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:46 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik heb wel eens zo'n klein oventje in de fik laten vliegen met tacoschelpen, ff m'n was ophangen en de vlammen sloegen uit dat ding. Oventje doet het nog steeds maar de tacoschelpen waren verbrand
Wegwerppannetjes? Zijn die van hennep of zo?quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:48 schreef Charmian het volgende:
[..]
nee, wibra heeft trouwens ook goedkope wegwerppannetjesen die vallen niet uitelkaar
Voor eenmalig gebruik.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee ik hou van zooi heerlijk die action
Ow ik had een tv-nicer dicer, heeft jaren ongebruikt in de kast gestaan, dus een paar maanden geleden maar naar de kringloop gebracht.quote:
ja joh, kwam door de handvaten, maar die kon ik zo ombuigen en dan past hij net....alleen ik gebruik 'm eigenlijk nooit...eigelijk best wel beschamende hebberigheidquote:
Nicer dicer jaquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ik had een tv-nicer dicer, heeft jaren ongebruikt in de kast gestaan, dus een paar maanden geleden maar naar de kringloop gebracht.
Ook jaquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Iets scheef houden en je soep zit tot aan het plafond.
living on the edge met soep makenquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Iets scheef houden en je soep zit tot aan het plafond.
Nou nee hoor, ik heb een paar jaar met mijn staafmixer gedaan en mijn blender gaat ook al een tijdje mee.quote:
Maar stel je hebt een grote pan vol soep, dat pas vast nooit in 1 ker in de blenderquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook ja![]()
Nu gooi ik het in de blender, knop om et voilà!
Wat is een nicer dicer?quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ik had een tv-nicer dicer, heeft jaren ongebruikt in de kast gestaan, dus een paar maanden geleden maar naar de kringloop gebracht.
Heeft goedkoop decoratie spul. De action is de winkel om langs te gaan voor diorama meuk.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Action is een klote winkel met dito producten.
Ik ben blij dat je het vraagt.quote:
Dan pak ik er even een extra pan bij.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar stel je hebt een grote pan vol soep, dat pas vast nooit in 1 ker in de blender
zonde, stekker uit het stopcontact en een natte theedoek erover. Die cursus kleine brandblusmiddelen kwam wel goed van pas toen. en het feit dat ik geen tuin heb en dan ongeveer 10 meter, door mijn woonkamer naar het balkon had moeten rennenquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad,alleen het oventje in de tuin gegooid toen het ging fikken.
nee, die noem ik zo omdat ze niet zo lang mee gaanquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wegwerppannetjes? Zijn die van hennep of zo?
Een mes dus?quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
een tv paprika / tomaat/patat/komkommer/uit en nog wat meer snijder
nog meer afwas ... hoeveel aardbollen was je ook al weer ?quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan pak ik er even een extra pan bij.
en die lijkt zo handigquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie een winterpeen. Misschien is het iets voor Recce.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een reuze handig snij apparaat. It's amazing!
[ afbeelding ]
Het is iets voor mensen die niet met een mes om kunnen gaan.quote:
Nee 15 minuten met een staafmixer in je soep hangen kost geen aardbollenquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:54 schreef chufi het volgende:
[..]
nog meer afwas ... hoeveel aardbollen was je ook al weer ?
nietquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Action is een klote winkel met dito producten.
ehm ja de inhoud van de pan netjes in die blender krijgen zou ik dan weer moeite mee hebbenquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook ja![]()
Nu gooi ik het in de blender, knop om et voilà!
Ik heb al mijn vingers nogquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
en die lijkt zo handig
maar dat is toch ook dat gevaarlijke ding, er is iets met die mesjes dacht ik
Kopen bij de action kost meer aardbollen iigquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee 15 minuten met een staafmixer in je soep hangen kost geen aardbollen
al die afwasquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan pak ik er even een extra pan bij.
Iets voor Driepinkquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is iets voor mensen die niet met een mes om kunnen gaan.
Echt in 2 max 3 minuten was ik klaarquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
15 minuten? hooguit een minuut, en dan heb je echt geen soep met brokkenquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stukjes in je soep!quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt in 2 max 3 minuten was ik klaar
Of het kwam door mijn goedkope Action staafmixer dat ik mijn soep niet glad kreegquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:58 schreef Charmian het volgende:
[..]
15 minuten? hooguit een minuut, en dan heb je echt geen soep met brokken
juistem Tillquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |