Voor eenmalig gebruik.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee ik hou van zooi heerlijk die action
Ow ik had een tv-nicer dicer, heeft jaren ongebruikt in de kast gestaan, dus een paar maanden geleden maar naar de kringloop gebracht.quote:
ja joh, kwam door de handvaten, maar die kon ik zo ombuigen en dan past hij net....alleen ik gebruik 'm eigenlijk nooit...eigelijk best wel beschamende hebberigheidquote:
Nicer dicer jaquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ik had een tv-nicer dicer, heeft jaren ongebruikt in de kast gestaan, dus een paar maanden geleden maar naar de kringloop gebracht.
Ook jaquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Iets scheef houden en je soep zit tot aan het plafond.
living on the edge met soep makenquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Iets scheef houden en je soep zit tot aan het plafond.
Nou nee hoor, ik heb een paar jaar met mijn staafmixer gedaan en mijn blender gaat ook al een tijdje mee.quote:
Maar stel je hebt een grote pan vol soep, dat pas vast nooit in 1 ker in de blenderquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook ja![]()
Nu gooi ik het in de blender, knop om et voilà!
Wat is een nicer dicer?quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ik had een tv-nicer dicer, heeft jaren ongebruikt in de kast gestaan, dus een paar maanden geleden maar naar de kringloop gebracht.
Heeft goedkoop decoratie spul. De action is de winkel om langs te gaan voor diorama meuk.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Action is een klote winkel met dito producten.
Ik ben blij dat je het vraagt.quote:
Dan pak ik er even een extra pan bij.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar stel je hebt een grote pan vol soep, dat pas vast nooit in 1 ker in de blender
zonde, stekker uit het stopcontact en een natte theedoek erover. Die cursus kleine brandblusmiddelen kwam wel goed van pas toen. en het feit dat ik geen tuin heb en dan ongeveer 10 meter, door mijn woonkamer naar het balkon had moeten rennenquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad,alleen het oventje in de tuin gegooid toen het ging fikken.
nee, die noem ik zo omdat ze niet zo lang mee gaanquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wegwerppannetjes? Zijn die van hennep of zo?
Een mes dus?quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
een tv paprika / tomaat/patat/komkommer/uit en nog wat meer snijder
nog meer afwas ... hoeveel aardbollen was je ook al weer ?quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan pak ik er even een extra pan bij.
en die lijkt zo handigquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie een winterpeen. Misschien is het iets voor Recce.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een reuze handig snij apparaat. It's amazing!
[ afbeelding ]
Het is iets voor mensen die niet met een mes om kunnen gaan.quote:
Nee 15 minuten met een staafmixer in je soep hangen kost geen aardbollenquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:54 schreef chufi het volgende:
[..]
nog meer afwas ... hoeveel aardbollen was je ook al weer ?
nietquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Action is een klote winkel met dito producten.
ehm ja de inhoud van de pan netjes in die blender krijgen zou ik dan weer moeite mee hebbenquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook ja![]()
Nu gooi ik het in de blender, knop om et voilà!
Ik heb al mijn vingers nogquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
en die lijkt zo handig
maar dat is toch ook dat gevaarlijke ding, er is iets met die mesjes dacht ik
Kopen bij de action kost meer aardbollen iigquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee 15 minuten met een staafmixer in je soep hangen kost geen aardbollen
al die afwasquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan pak ik er even een extra pan bij.
Iets voor Driepinkquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is iets voor mensen die niet met een mes om kunnen gaan.
Echt in 2 max 3 minuten was ik klaarquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
15 minuten? hooguit een minuut, en dan heb je echt geen soep met brokkenquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stukjes in je soep!quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt in 2 max 3 minuten was ik klaar
Of het kwam door mijn goedkope Action staafmixer dat ik mijn soep niet glad kreegquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:58 schreef Charmian het volgende:
[..]
15 minuten? hooguit een minuut, en dan heb je echt geen soep met brokken
juistem Tillquote:
quote:
Jep, die mag alleen met ficherpreis omgaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |