Dit was een Action ding, maar is best een tijd meegegaan. Ik heb ook een blender van Action en dat ding maakt zo'n rotherrie, dus ik heb ook een Bosch blender op het oog nu.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Had ik laatste.. een goedkope van de Lidl of zo.. mn nieuwe Bosch werkt 300% beter ...
Ik dacht ik houd mij in en houd het netjes. Moest je het zonodig verpesten?quote:
Ja je moet een gokje wagen ik heb een koekenpan van de Action wil ik hem optillen heb ik het handvat alleen vastquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit was een Action ding, maar is best een tijd meegegaan. Ik heb ook een blender van Action en dat ding maakt zo'n rotherrie, dus ik heb ook een Bosch blender op het oog nu.
Gedver.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:36 schreef Ghostbuster het volgende:
Mijn Ex zette een keer z'on ding op een groente haksel accessoire, en die was vergeten de messen er af te halen zowat haar vingerszo bloeden
volgens mij maakt een blender sowieso herriequote:Op donderdag 28 maart 2019 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit was een Action ding, maar is best een tijd meegegaan. Ik heb ook een blender van Action en dat ding maakt zo'n rotherrie, dus ik heb ook een Bosch blender op het oog nu.
Mijne niet. Die staat altijd uit.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
volgens mij maakt een blender sowieso herrie
Die maken dan van een staafmixer een mitrailleur die zakmessen afschiet?quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Als ze die bij The A-team hadden gezet was het helemáál hilarisch geweest.
Ik heb nu deze :quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
waarom heb je er dan één?quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mijne niet. Die staat altijd uit.
Droplul.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mijne niet. Die staat altijd uit.
Dat was met McGyver toch?quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die maken dan van een staafmixer een mitrailleur die zakmessen afschiet?
Dan sta je wel even raar te kijkenquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja je moet een gokje wagen ik heb een koekenpan van de Action wil ik hem optillen heb ik het handvat alleen vast
quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die maken dan van een staafmixer een mitrailleur die zakmessen afschiet?
Je hebt herrie en pokkenherriequote:Op donderdag 28 maart 2019 21:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
volgens mij maakt een blender sowieso herrie
Ziet er mooi uit, maar ik denk dat ik het zonder staafmixer afkan, zo vaak gebruikte ik dat ding niet, een blender gebruik ik veel vaker, voor soep e.d.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nu deze :
[ afbeelding ]
erg aangenaam
Zolang de inhoud vd pan maar niet aan je voeten ligt.quote:
lastig he die voornemensquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Voor het geval er toch ooit een 'gezond doen' moment aan mocht breken.
Vertel mij wat.quote:
Wel leuk voor de kat, gehaktballen over de vloer.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zolang de inhoud vd pan maar niet aan je voeten ligt.
En toen begon het ineens te knetterenquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik had gisterenavond zowat de magnetron in de hens, ik had gebakken mosselen in de zak van de visboer die leek van papier, zat er folie in de rand zeg
Ja voep voep ik dacht was dat dan toen een vlamquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En toen begon het ineens te knetteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |