Drukke dag gisterquote:
Rutte doet een beetje denken aan Balkenende die zich een heel debat lang moest laten souffleren door Donner.quote:
Hij was een tweede voorbeeld kwijt, kwam er niet meer op en zei nu weet ik het even niet meer oid. Riep de naam van zijn assistent wrs.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:43 schreef EipNiC het volgende:
[..]
Ik snap het niet; wat is er gaande dan
Rutte kwam met twee voorbeelden en kon niet op het tweede voorbeeld komen en riep toen Carolien. Dat is zijn assistent en dochter van VVD coryfee Loek Hermans.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:43 schreef EipNiC het volgende:
[..]
Ik snap het niet; wat is er gaande dan
Die kerel was met school gekapt toen ie er achter kwam dat het met belastinggeld gefinancieerd wordt. Waarschijnlijk toen ie 12 was.quote:
Mensen welke ze hier druk om makenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:45 schreef Bolasie het volgende:
[..]
De verwelking van onze taal moet een halt worden geroepen.
Ah, haha. Tja...quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:45 schreef Ryan3 het volgende:
Hij was een tweede voorbeeld kwijt, kwam er niet meer op en zei nu weet ik het even niet meer oid. Riep de naam van zijn assistent wrs.
Net had je het nog over de PvdA. Gaat snel bij jou.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:46 schreef Leonos het volgende:
Ga denk gewoon rutte stemmen. Prima gast.
Staat niet op de kaartquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:46 schreef Leonos het volgende:
Ben je er toch weer ingetuind.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:46 schreef Leonos het volgende:
Ja, weet het nietquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:46 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Net had je het nog over de PvdA. Gaat snel bij jou.
Legacy van Job Cohen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:46 schreef Confetti het volgende:
Asscher is gewoon te lief. Niemand raakt hier overtuigd van.
De VVD heeft me wat te veel de boel bedrogen. Al die linkse meuk trekt me ook niet. Ik denk dat ik de verkiezing gewoon even aan me voorbij laat gaan, al die politici zitten er alleen maar voor zichzelfquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:46 schreef Leonos het volgende:
Eeeh, bedankt!quote:
Wel in mijn vak.quote:
Ik ben niet anders van hem gewend.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:46 schreef Oscar. het volgende:
Wat zit Rutte een slecht verhaal te vertellen
Wrs wel ja, Rutte's dagen zijn geteld nu, ik schat in dat twitter ontploft.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:46 schreef tompsv18 het volgende:
Ze hadden beter gewoon Dijkhoff kunnen sturen.
Anti-terroristenhelden toch?quote:
Dat is sowieso niet handig, stem gaat dan naar de grootste?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De VVD heeft me wat te veel de boel bedrogen. Al die linkse meuk trekt me ook niet. Ik denk dat ik de verkiezing gewoon even aan me voorbij laat gaan, al die politici zitten er alleen maar voor zichzelf
Dat was Rutte toch?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:47 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Beetje ziekenhuizen naar de tering helpen. Lekker man
Ga denk gewoon Baudet stemmen. Prima gast.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:46 schreef Leonos het volgende:
kunnen ze wel meteen zichzelf behandelen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:47 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Beetje ziekenhuizen naar de tering helpen. Lekker man
Leonosquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:46 schreef Leonos het volgende:
Is dit een grap?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:47 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dat is sowieso niet handig, stem gaat dan naar de grootste?
stupide keuze.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:47 schreef DavidTwente het volgende:
[..]
Ga denk gewoon Baudet stemmen. Prima gast.
O heet dat tegenwoordig DSIquote:
Stem VVDquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:48 schreef Max23 het volgende:
Ik heb nog steeds geen idee waar ik op ga stemmen
Mwa, is niet Lodewijk zijn stijl. Heeft niks met beter te maken.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:47 schreef Tomatenboer het volgende:
Een betere opponent had gehakt gemaakt van Rutte zojuist.
nog een half uurquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:48 schreef Max23 het volgende:
Ik vind dit hele debat ook bijzonder nietszeggend.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:48 schreef Max23 het volgende:
Geen partij die de leraren wil helpen?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:48 schreef Max23 het volgende:
Code oranje voor jou danquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:48 schreef Max23 het volgende:
Ik vind dat ook helemaal niet gek, dat zeg ik ook niet. Ik constateer dat hij er nogal onrustig bij stond - hoe begrijpelijk ook, een indruk die je vaak niet bij hem hebt.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:44 schreef trein2000 het volgende: [..]
Gek he? Iets met spanning van gister
Lone wolf.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:48 schreef RubenSosa het volgende:
een turk die vrouwvriendelijk is? schaap in wolfskleren.
Heuj, maar geen dierenvlees hequote:
Laatste debat is CU - GLquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:48 schreef Buitendam het volgende:
Wilders het one trick pony weer als afsluiter.
Ja mijn naam was wel beter.quote:
Rutte was het kwijt en riep om Caroline(denk zn assistent/woordvoerder)quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:48 schreef westwoodblvd het volgende:
Ik lees op Twitter over Caroline, wie is Caroline?
Nee, is gewoon hoe het werkt. Geen stem betekent dat het naar de 3 grootste gaat.quote:
Ja binnenkort dus weer een aanslag.quote:
Ja natuurlijk heeft iemand je voorgelogen. Eigenlijk vind ik dat er een soort basisstaatsinrichting cursus moet komen voor mensen uberhaupt mogen stemmen.quote:
DAnKzij De VVdquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:49 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ja binnenkort dus weer een aanslag.
Sowquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja natuurlijk heeft iemand je voorgelogen. Eigenlijk vind ik dat er een soort basisstaatsinrichting cursus moet komen voor mensen uberhaupt mogen stemmen.
Caroline Hermans (dochter van Loek) die assistent is van Rutte. Rutte kon zich iets niet meer herinneren namelijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:48 schreef westwoodblvd het volgende:
Ik lees op Twitter over Caroline, wie is Caroline?
Zijn er echt mensen die dit geloven?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:49 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nee, is gewoon hoe het werkt. Geen stem betekent dat het naar de 3 grootste gaat.
Dat was een grapje dan, toch?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Rutte was het kwijt en riep om Caroline(denk zn assistent/woordvoerder)
Van de belastingdienstquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:49 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Had zo'n stemwijzer ingevuld.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen partij die de leraren wil helpen?
Verkeerde onderwerpen voor de verkeerde fractievoorzitters.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind dit hele debat ook bijzonder nietszeggend.
Geef mij je stempas anders maar.
Ja dat is het mooie toch.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:49 schreef monkyyy het volgende:
Letterlijk niets gaat veranderen na deze verkiezingen. Volgende week horen we niets meer over de 1e kamer.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:50 schreef Max23 het volgende:
[..]
Had zo'n stemwijzer ingevuld.
Kwamen 4 partijen met hetzelfde percentage uit, waaronder "Jezus leeft"![]()
![]()
ook jaquote:
Ook niet slim om dit met je moeder te kijken.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:50 schreef TserrofEnoch het volgende:
Ik kijk dit met iemand die nu helemaal gek geworden is en niet meer gaat stemmen.
Het debat werkt niet voor iedereen verhelderend.
Zie je wel!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zijn er echt mensen die dit geloven?
Dan delen jullie dezelfde bizarre humorquote:
Ik vond haar altijd meer voor de yoghurt en zaad..quote:
Het is een soort uitdrukkingquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Was wel mijn moeder jaquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:51 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ook niet slim om dit met je moeder te kijken.
Thieme is echt niet zo diervriendelijk hoor..quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Thieme die het steeds over haar bouvier heeft.²
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Natuurlijk is het niet zo zwart-wit, maar niet stemmen heeft wel degelijk invloed op de zetels van de grootste partijen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
twitter:apjvalk twitterde op dinsdag 19-03-2019 om 21:46:57Straks debat tussen Kees van der Staaij en Carolien over de stelling: Het is tijd voor een vrouwelijke premier. #slotdebat reageer retweet
dit, geen actie, helemaal niets.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:51 schreef heywoodu het volgende:
Dit moet wel echt de meest kansloze stelling ooit zijn.
Ze moeten het hapklaar en simpel proberen te houden voor kuzuquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:51 schreef heywoodu het volgende:
Ja die stond bij mij ook vrij hoogquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]. Bij mij stond Denk bovenaan. (lol)
Hermans? Uit de crapuul-top-tien van de VVD.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Caroline Hermans (dochter van Loek) die assistent is van Rutte. Rutte kon zich iets niet meer herinneren namelijk.
Want daarvoor is de VVD verantwoordelijk..quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:49 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Wat zou caroline er van vinden?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:51 schreef heywoodu het volgende:
Ik weet niet wie dat is.quote:
Ja, ik vind het erg lastig dit keer. D66 valt voor mij ook af om die reden ja. En alles met een bijbel in de hand neem ik sowieso niet serieus.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:52 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja die stond bij mij ook vrij hoog![]()
Maar goed. in D66 heb ik ook weinig vertrouwen, als ze Jetten landelijk de grote man maken.
Vond Asscher wel erg sterk in het lijsttrekkersdebat laatst.
Even voor de mensen die het niet weten dan:quote:
Ja maar pauw en jinek!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:53 schreef YazooW het volgende:
Na deze uitzending trouwens een 3 kwartier lang reclameblok voor PVV en FVD.
volgens mij gaan terroristen over lijkenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Kijk die smerige Wilders. Gaat écht over lijken.²
Deden meer mensen dit maar, laffe politiek correcte houding overalquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Kijk die smerige Wilders. Gaat écht over lijken.²
Bron?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Even voor de mensen die het niet weten dan:
De verdeling wordt gemaakt op basis van de uitgebrachte stemmen. Niet uitgebrachte stemmen beïnvloeden die verdeling niet, de procenten worden gebracht op basis van de uitgebrachte stemmen.
Als je niet stemt, wordt je stem niet meegenomen in die verdeling. Hij wordt niet bij de grootste partij geteld
Wel een beetje een reli-wappiequote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:53 schreef -XOR- het volgende:
Marianne is heerlijk, jammer dat die Ewald Engelen er al op ligt.
Smerig dit, om de dag er na dit uit te buiten.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:54 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
volgens mij gaan terroristen over lijken
Beetje knoflooksaus zit er in.quote:
1 meer dan voor Mark.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:55 schreef Mikeytt het volgende:
Letterlijk 1 iemand die stond te klappen voor Geert
inderdaad die valt steeds in herhaling! Geert komt met een nieuw verhaal, nog niet vaak gehoord dit.quote:
Nogal wiedes; NPO selecteert haar publiek.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:55 schreef Mikeytt het volgende:
Letterlijk 1 iemand die stond te klappen voor Geert
Nou ja, kraker. Hét dingetje waar Wilders al jaren mee bezig is en wat zo ongeveer zijn enige riedel is, en dat als stelling gebruikenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:54 schreef koemleit het volgende:
Dit is eigenlijk de enige kraker als je het zo bekijkt.
0,0007%quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:56 schreef monkyyy het volgende:
Hoeveel D66 stemmers zouden overstappen naar PVV?
circa 0.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:56 schreef monkyyy het volgende:
Hoeveel D66 stemmers zouden overstappen naar PVV?
Doet hij altijd al best lang.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:56 schreef 2dope het volgende:
Wordt dat ticje van Geert steeds erger? Dat 'ie de binnenkant van z'n wang likt ofzo
Klopt, maar Wilders over Islam levert altijd vuurwerk, wat een bullshit het ook is.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, kraker. Hét dingetje waar Wilders al jaren mee bezig is en wat zo ongeveer zijn enige riedel is, en dat als stelling gebruiken
quote:
Het is geen lamaquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Jette spuugt keihard in die lelijke face van Wilders.²
Oké, ik geloof jequote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)eld-6134631-a1540794
Speciaal voor jou
Ja, het waait inderdaad veel harder.quote:
Volgens mij is het naar gelang zijn carrière geïntensifieerd.quote:
Die lijkt me ook wel cijfers uit zijn duim zuigen ja, zelfde niveau als Baudetquote:
Alphen is gewoon extreem gevaarlijk dusquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:57 schreef Zipportal het volgende:
Ja, en bij Alpen aan de Rijn is ook een kraan omgeflikkerd, Jetten.
Schuld van de stijgende zeespiegelquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:57 schreef Zipportal het volgende:
Ja, en bij Alpen aan de Rijn is ook een kraan omgeflikkerd, Jetten.
En hij legt het vuur aan de schenen van die lelijke Wilders.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:58 schreef -Chakotay- het volgende:
Jetten met zijn bibberende stem..
slappe zak is het, met het utierlijk van een braaf schooljochie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |