Ik vind dat ook helemaal niet gek, dat zeg ik ook niet. Ik constateer dat hij er nogal onrustig bij stond - hoe begrijpelijk ook, een indruk die je vaak niet bij hem hebt.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:44 schreef trein2000 het volgende: [..]
Gek he? Iets met spanning van gister
Lone wolf.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:48 schreef RubenSosa het volgende:
een turk die vrouwvriendelijk is? schaap in wolfskleren.
Heuj, maar geen dierenvlees hequote:
Laatste debat is CU - GLquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:48 schreef Buitendam het volgende:
Wilders het one trick pony weer als afsluiter.
Ja mijn naam was wel beter.quote:
Rutte was het kwijt en riep om Caroline(denk zn assistent/woordvoerder)quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:48 schreef westwoodblvd het volgende:
Ik lees op Twitter over Caroline, wie is Caroline?
Nee, is gewoon hoe het werkt. Geen stem betekent dat het naar de 3 grootste gaat.quote:
Ja binnenkort dus weer een aanslag.quote:
Ja natuurlijk heeft iemand je voorgelogen. Eigenlijk vind ik dat er een soort basisstaatsinrichting cursus moet komen voor mensen uberhaupt mogen stemmen.quote:
DAnKzij De VVdquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:49 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ja binnenkort dus weer een aanslag.
Sowquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja natuurlijk heeft iemand je voorgelogen. Eigenlijk vind ik dat er een soort basisstaatsinrichting cursus moet komen voor mensen uberhaupt mogen stemmen.
Caroline Hermans (dochter van Loek) die assistent is van Rutte. Rutte kon zich iets niet meer herinneren namelijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:48 schreef westwoodblvd het volgende:
Ik lees op Twitter over Caroline, wie is Caroline?
Zijn er echt mensen die dit geloven?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:49 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nee, is gewoon hoe het werkt. Geen stem betekent dat het naar de 3 grootste gaat.
Dat was een grapje dan, toch?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Rutte was het kwijt en riep om Caroline(denk zn assistent/woordvoerder)
Van de belastingdienstquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:49 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ja binnenkort dus weer een aanslag.
Had zo'n stemwijzer ingevuld.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen partij die de leraren wil helpen?
Verkeerde onderwerpen voor de verkeerde fractievoorzitters.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind dit hele debat ook bijzonder nietszeggend.
Geef mij je stempas anders maar.
Ja dat is het mooie toch.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:49 schreef monkyyy het volgende:
Letterlijk niets gaat veranderen na deze verkiezingen. Volgende week horen we niets meer over de 1e kamer.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:50 schreef Max23 het volgende:
[..]
Had zo'n stemwijzer ingevuld.
Kwamen 4 partijen met hetzelfde percentage uit, waaronder "Jezus leeft"![]()
![]()
ook jaquote:
Ook niet slim om dit met je moeder te kijken.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:50 schreef TserrofEnoch het volgende:
Ik kijk dit met iemand die nu helemaal gek geworden is en niet meer gaat stemmen.
Het debat werkt niet voor iedereen verhelderend.
Zie je wel!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zijn er echt mensen die dit geloven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |