Drukke dag gisterquote:
Rutte doet een beetje denken aan Balkenende die zich een heel debat lang moest laten souffleren door Donner.quote:
Hij was een tweede voorbeeld kwijt, kwam er niet meer op en zei nu weet ik het even niet meer oid. Riep de naam van zijn assistent wrs.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:43 schreef EipNiC het volgende:
[..]
Ik snap het niet; wat is er gaande dan
Rutte kwam met twee voorbeelden en kon niet op het tweede voorbeeld komen en riep toen Carolien. Dat is zijn assistent en dochter van VVD coryfee Loek Hermans.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:43 schreef EipNiC het volgende:
[..]
Ik snap het niet; wat is er gaande dan
Die kerel was met school gekapt toen ie er achter kwam dat het met belastinggeld gefinancieerd wordt. Waarschijnlijk toen ie 12 was.quote:
Mensen welke ze hier druk om makenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:45 schreef Bolasie het volgende:
[..]
De verwelking van onze taal moet een halt worden geroepen.
Ah, haha. Tja...quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:45 schreef Ryan3 het volgende:
Hij was een tweede voorbeeld kwijt, kwam er niet meer op en zei nu weet ik het even niet meer oid. Riep de naam van zijn assistent wrs.
Net had je het nog over de PvdA. Gaat snel bij jou.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:46 schreef Leonos het volgende:
Ga denk gewoon rutte stemmen. Prima gast.
Staat niet op de kaartquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:46 schreef Leonos het volgende:
Ben je er toch weer ingetuind.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:46 schreef Leonos het volgende:
Ja, weet het nietquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:46 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Net had je het nog over de PvdA. Gaat snel bij jou.
Legacy van Job Cohen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:46 schreef Confetti het volgende:
Asscher is gewoon te lief. Niemand raakt hier overtuigd van.
De VVD heeft me wat te veel de boel bedrogen. Al die linkse meuk trekt me ook niet. Ik denk dat ik de verkiezing gewoon even aan me voorbij laat gaan, al die politici zitten er alleen maar voor zichzelfquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:46 schreef Leonos het volgende:
Eeeh, bedankt!quote:
Wel in mijn vak.quote:
Ik ben niet anders van hem gewend.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:46 schreef Oscar. het volgende:
Wat zit Rutte een slecht verhaal te vertellen
Wrs wel ja, Rutte's dagen zijn geteld nu, ik schat in dat twitter ontploft.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:46 schreef tompsv18 het volgende:
Ze hadden beter gewoon Dijkhoff kunnen sturen.
Anti-terroristenhelden toch?quote:
Dat is sowieso niet handig, stem gaat dan naar de grootste?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De VVD heeft me wat te veel de boel bedrogen. Al die linkse meuk trekt me ook niet. Ik denk dat ik de verkiezing gewoon even aan me voorbij laat gaan, al die politici zitten er alleen maar voor zichzelf
Dat was Rutte toch?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:47 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Beetje ziekenhuizen naar de tering helpen. Lekker man
Ga denk gewoon Baudet stemmen. Prima gast.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:46 schreef Leonos het volgende:
kunnen ze wel meteen zichzelf behandelen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:47 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Beetje ziekenhuizen naar de tering helpen. Lekker man
Leonosquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:46 schreef Leonos het volgende:
Is dit een grap?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:47 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dat is sowieso niet handig, stem gaat dan naar de grootste?
stupide keuze.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:47 schreef DavidTwente het volgende:
[..]
Ga denk gewoon Baudet stemmen. Prima gast.
O heet dat tegenwoordig DSIquote:
Stem VVDquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:48 schreef Max23 het volgende:
Ik heb nog steeds geen idee waar ik op ga stemmen
Mwa, is niet Lodewijk zijn stijl. Heeft niks met beter te maken.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:47 schreef Tomatenboer het volgende:
Een betere opponent had gehakt gemaakt van Rutte zojuist.
nog een half uurquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:48 schreef Max23 het volgende:
Ik vind dit hele debat ook bijzonder nietszeggend.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:48 schreef Max23 het volgende:
Geen partij die de leraren wil helpen?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:48 schreef Max23 het volgende:
Code oranje voor jou danquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:48 schreef Max23 het volgende:
Ik vind dat ook helemaal niet gek, dat zeg ik ook niet. Ik constateer dat hij er nogal onrustig bij stond - hoe begrijpelijk ook, een indruk die je vaak niet bij hem hebt.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:44 schreef trein2000 het volgende: [..]
Gek he? Iets met spanning van gister
Lone wolf.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:48 schreef RubenSosa het volgende:
een turk die vrouwvriendelijk is? schaap in wolfskleren.
Heuj, maar geen dierenvlees hequote:
Laatste debat is CU - GLquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:48 schreef Buitendam het volgende:
Wilders het one trick pony weer als afsluiter.
Ja mijn naam was wel beter.quote:
Rutte was het kwijt en riep om Caroline(denk zn assistent/woordvoerder)quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:48 schreef westwoodblvd het volgende:
Ik lees op Twitter over Caroline, wie is Caroline?
Nee, is gewoon hoe het werkt. Geen stem betekent dat het naar de 3 grootste gaat.quote:
Ja binnenkort dus weer een aanslag.quote:
Ja natuurlijk heeft iemand je voorgelogen. Eigenlijk vind ik dat er een soort basisstaatsinrichting cursus moet komen voor mensen uberhaupt mogen stemmen.quote:
DAnKzij De VVdquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:49 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ja binnenkort dus weer een aanslag.
Sowquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja natuurlijk heeft iemand je voorgelogen. Eigenlijk vind ik dat er een soort basisstaatsinrichting cursus moet komen voor mensen uberhaupt mogen stemmen.
Caroline Hermans (dochter van Loek) die assistent is van Rutte. Rutte kon zich iets niet meer herinneren namelijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:48 schreef westwoodblvd het volgende:
Ik lees op Twitter over Caroline, wie is Caroline?
Zijn er echt mensen die dit geloven?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:49 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nee, is gewoon hoe het werkt. Geen stem betekent dat het naar de 3 grootste gaat.
Dat was een grapje dan, toch?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Rutte was het kwijt en riep om Caroline(denk zn assistent/woordvoerder)
Van de belastingdienstquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:49 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ja binnenkort dus weer een aanslag.
Had zo'n stemwijzer ingevuld.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen partij die de leraren wil helpen?
Verkeerde onderwerpen voor de verkeerde fractievoorzitters.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind dit hele debat ook bijzonder nietszeggend.
Geef mij je stempas anders maar.
Ja dat is het mooie toch.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:49 schreef monkyyy het volgende:
Letterlijk niets gaat veranderen na deze verkiezingen. Volgende week horen we niets meer over de 1e kamer.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:50 schreef Max23 het volgende:
[..]
Had zo'n stemwijzer ingevuld.
Kwamen 4 partijen met hetzelfde percentage uit, waaronder "Jezus leeft"![]()
![]()
ook jaquote:
Ook niet slim om dit met je moeder te kijken.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:50 schreef TserrofEnoch het volgende:
Ik kijk dit met iemand die nu helemaal gek geworden is en niet meer gaat stemmen.
Het debat werkt niet voor iedereen verhelderend.
Zie je wel!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zijn er echt mensen die dit geloven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |