Caroline Hermans (dochter van Loek) die assistent is van Rutte. Rutte kon zich iets niet meer herinneren namelijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:48 schreef westwoodblvd het volgende:
Ik lees op Twitter over Caroline, wie is Caroline?
Zijn er echt mensen die dit geloven?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:49 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nee, is gewoon hoe het werkt. Geen stem betekent dat het naar de 3 grootste gaat.
Dat was een grapje dan, toch?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Rutte was het kwijt en riep om Caroline(denk zn assistent/woordvoerder)
Van de belastingdienstquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:49 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ja binnenkort dus weer een aanslag.
Had zo'n stemwijzer ingevuld.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen partij die de leraren wil helpen?
Verkeerde onderwerpen voor de verkeerde fractievoorzitters.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind dit hele debat ook bijzonder nietszeggend.
Geef mij je stempas anders maar.
Ja dat is het mooie toch.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:49 schreef monkyyy het volgende:
Letterlijk niets gaat veranderen na deze verkiezingen. Volgende week horen we niets meer over de 1e kamer.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:50 schreef Max23 het volgende:
[..]
Had zo'n stemwijzer ingevuld.
Kwamen 4 partijen met hetzelfde percentage uit, waaronder "Jezus leeft"![]()
![]()
ook jaquote:
Ook niet slim om dit met je moeder te kijken.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:50 schreef TserrofEnoch het volgende:
Ik kijk dit met iemand die nu helemaal gek geworden is en niet meer gaat stemmen.
Het debat werkt niet voor iedereen verhelderend.
Zie je wel!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zijn er echt mensen die dit geloven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |