Legacy van Job Cohen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:46 schreef Confetti het volgende:
Asscher is gewoon te lief. Niemand raakt hier overtuigd van.
De VVD heeft me wat te veel de boel bedrogen. Al die linkse meuk trekt me ook niet. Ik denk dat ik de verkiezing gewoon even aan me voorbij laat gaan, al die politici zitten er alleen maar voor zichzelfquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:46 schreef Leonos het volgende:
Ga denk gewoon rutte stemmen. Prima gast.
Eeeh, bedankt!quote:
Wel in mijn vak.quote:
Ik ben niet anders van hem gewend.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:46 schreef Oscar. het volgende:
Wat zit Rutte een slecht verhaal te vertellen
Wrs wel ja, Rutte's dagen zijn geteld nu, ik schat in dat twitter ontploft.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:46 schreef tompsv18 het volgende:
Ze hadden beter gewoon Dijkhoff kunnen sturen.
Anti-terroristenhelden toch?quote:
Dat is sowieso niet handig, stem gaat dan naar de grootste?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De VVD heeft me wat te veel de boel bedrogen. Al die linkse meuk trekt me ook niet. Ik denk dat ik de verkiezing gewoon even aan me voorbij laat gaan, al die politici zitten er alleen maar voor zichzelf
Dat was Rutte toch?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:47 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Beetje ziekenhuizen naar de tering helpen. Lekker man
Ga denk gewoon Baudet stemmen. Prima gast.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:46 schreef Leonos het volgende:
kunnen ze wel meteen zichzelf behandelen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:47 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Beetje ziekenhuizen naar de tering helpen. Lekker man
Leonosquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:46 schreef Leonos het volgende:
Is dit een grap?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:47 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dat is sowieso niet handig, stem gaat dan naar de grootste?
stupide keuze.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:47 schreef DavidTwente het volgende:
[..]
Ga denk gewoon Baudet stemmen. Prima gast.
O heet dat tegenwoordig DSIquote:
Stem VVDquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:48 schreef Max23 het volgende:
Ik heb nog steeds geen idee waar ik op ga stemmen
Mwa, is niet Lodewijk zijn stijl. Heeft niks met beter te maken.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:47 schreef Tomatenboer het volgende:
Een betere opponent had gehakt gemaakt van Rutte zojuist.
nog een half uurquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:48 schreef Max23 het volgende:
Ik vind dit hele debat ook bijzonder nietszeggend.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:48 schreef Max23 het volgende:
Geen partij die de leraren wil helpen?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:48 schreef Max23 het volgende:
Code oranje voor jou danquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:48 schreef Max23 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |