Ik vond haar altijd meer voor de yoghurt en zaad..quote:
Het is een soort uitdrukkingquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zijn er echt mensen die dit geloven?
Was wel mijn moeder jaquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:51 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ook niet slim om dit met je moeder te kijken.
Thieme is echt niet zo diervriendelijk hoor..quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Thieme die het steeds over haar bouvier heeft.²
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Natuurlijk is het niet zo zwart-wit, maar niet stemmen heeft wel degelijk invloed op de zetels van de grootste partijen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zijn er echt mensen die dit geloven?
twitter:apjvalk twitterde op dinsdag 19-03-2019 om 21:46:57Straks debat tussen Kees van der Staaij en Carolien over de stelling: Het is tijd voor een vrouwelijke premier. #slotdebat reageer retweet
dit, geen actie, helemaal niets.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:51 schreef heywoodu het volgende:
Dit moet wel echt de meest kansloze stelling ooit zijn.
Ze moeten het hapklaar en simpel proberen te houden voor kuzuquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:51 schreef heywoodu het volgende:
Dit moet wel echt de meest kansloze stelling ooit zijn.
Ja die stond bij mij ook vrij hoogquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]. Bij mij stond Denk bovenaan. (lol)
Hermans? Uit de crapuul-top-tien van de VVD.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Caroline Hermans (dochter van Loek) die assistent is van Rutte. Rutte kon zich iets niet meer herinneren namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |