Zet hem in je sig.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
zou hier bijna #HaagsOut voor vervangen
Pfff, beetje jammer weerquote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:41 schreef Der_Mann het volgende:
intertoys gaat hier toch sluiten, net even naar binnen geweest
echt stuntprijzen die 10% korting, viel bijna flauw
er was 1 werknemer in de hele winkel en dat was een zielige meneer die iedereen bedroevend begroette bij de ingangquote:
Bij mij stond er vandaag een bewaker voor de deur van kantoor.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er was 1 werknemer in de hele winkel en dat was een zielige meneer die iedereen bedroevend begroette bij de ingang
wat voor waardevols heb je daarquote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Bij mij stond er vandaag een bewaker voor de deur van kantoor.
Niet eens iemand achter de kassa?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er was 1 werknemer in de hele winkel en dat was een zielige meneer die iedereen bedroevend begroette bij de ingang
Opportunistisch kutmannetje ben jequote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:41 schreef Der_Mann het volgende:
intertoys gaat hier toch sluiten, net even naar binnen geweest
echt stuntprijzen die 10% korting, viel bijna flauw
Niet zo gek, met maar een kleine 10% korting..quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij was dat ook zijn taak maar niemand kocht iets
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Opportunistisch kutmannetje ben je
Doe eens lief tegen Hermanquote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Opportunistisch kutmannetje ben je
had hem bijna bespuugdquote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:47 schreef Driepink het volgende:
[..]
Niet zo gek, met maar een kleine 10% korting..
Maar niet gedaan neem ik aan?quote:
ik spuug nooit misquote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik had een kleine toevoeging gedaan
Ja als je laatste goede topic in 2015 is geopend is het armoede troef hequote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:02 schreef TARDIS. het volgende:
@:vanillekwark KLB / Het mysterie van eend112 en VanDerWoodsen
Durf je niet, oproerkraaier?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:03 schreef Goudenvis het volgende:
[ afbeelding ]
Wie plaatst deze gif in het danny toppa
Ik ben gestopt met topics posten nadat de Vogeltjesdanskliek furore maakte en de ziel uit de KLB zoog.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja als je laatste goede topic in 2015 is geopend is het armoede troef he
maar jouw laatste goede topic was NOOIT GELEDEN! HAHAHAHAquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja als je laatste goede topic in 2015 is geopend is het armoede troef he
hahaatjesquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar jouw laatste goede topic was NOOIT GELEDEN! HAHAHAHA
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:05 schreef Goudenvis het volgende:
[ afbeelding ]NUL komma NUL ruggengraat met die spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik vind @Danny gewoon een baasquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
NUL komma NUL ruggengraat met die spoiler [ afbeelding ] [ afbeelding ]
link?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:14 schreef Der_Mann het volgende:
welke smiecht heeft mijn uitstekende moedergrap weggehaald uit het topic van @:Aiciu
Geen goeie score voor een pretty boi.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:42 schreef TARDIS. het volgende:
Niet te geloven dat het al bijna twee jaar geleden is dat ik een vrouw heb belaagd
Gadverdammequote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zijn allemaal van die studentjes in een vereniging die als een eenheidsworst voor VVD stemmen.
Ik heb TR gezetquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:14 schreef Der_Mann het volgende:
welke smiecht heeft mijn uitstekende moedergrap weggehaald uit het topic van @:Aiciu
Dan kan ik het niet zien, sorryquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hélemáál weg, Driepink
GEWOON FOETSIE
Als je VVD stemt mag ie weer terugquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hélemáál weg, Driepink
GEWOON FOETSIE
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:02 schreef TARDIS. het volgende:
@:vanillekwark KLB / Het mysterie van eend112 en VanDerWoodsen
quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:43 schreef 2NutZ het volgende:
Van mijn part zijn ze beiden dood. Echt who cares
ik heb nooit gestemd, ik zal nooit stemmen, ik vind politiek een van de minst interessante dingen op aarde, ik kan niet eens meer dan 3 partijen opnoemenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:17 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Als je VVD stemt mag ie weer terug
da we kutquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:17 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik moet we schijten maar ben bang dat die bezorger da net komt
dat heb ik ook altijd, je kunt niet gewoon ff schijten of online gamen of koptelefoon opzetten als je op die hoerenbezorger wachtquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:17 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik moet we schijten maar ben bang dat die bezorger da net komt
Dat heeft niks te maken met het feit dat je politiek niet interessant vindtquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb nooit gestemd, ik zal nooit stemmen, ik vind politiek een van de minst interessante dingen op aarde, ik kan niet eens meer dan 3 partijen opnoemen
arrividerci
ik weet het verschil tussen links en rechts niet eensquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:18 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Dat heeft niks te maken met het feit dat je politiek niet interessant vindt
Links is waar je duim rechts zit als je je handpalm naar beneden houquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik weet het verschil tussen links en rechts niet eens
ja maar wat is rechtsquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:19 schreef Driepink het volgende:
[..]
Links is waar je duim rechts zit als je je handpalm naar beneden hou
Alles.quote:
Welke? Alle VVD topics worden geslotenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ga even naar een topic met andere 19-jarigen a.u.b.
Lijkt me niet meer dan normaal.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben net even naar het toilet geweest en heb er op gemasturbeerd.
Mag ik je het volgende topic aanraden?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:35 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Welke? Alle VVD topics worden gesloten
Ja dus dan blijven we lekker hierquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mag ik je het volgende topic aanraden?
KLB / [SC] Café de Klaag #8 - wees welkom
edit: ik zie dat deze gesloten isgoed gedaan @:Vanillekwark
die VK is me toch in het ootje genomen. eerst de SC sluiten, dan overgehaald worden om het weer te openen door mensen die er nooit meer gingen postenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mag ik je het volgende topic aanraden?
KLB / [SC] Café de Klaag #8 - wees welkom
edit: ik zie dat deze gesloten isgoed gedaan @:Vanillekwark
Ik moest wel lachen hoor. Maar inderdaad, hadden ze hem goed tuk van de VD-divisie.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die VK is me toch in het ootje genomen. eerst de SC sluiten, dan overgehaald worden om het weer te openen door mensen die er nooit meer gingen posten
zo'n bazinga zie je zelden
lekkerquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is niet te hopen, jij hebt immers de kop al dik zat.
Ben je een boer ofzoquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
sowquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik wel, wat dan?quote:
woistjawelquote:
hey broerquote:
goed nieuws vriendquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:04 schreef Kiid het volgende:
Werd vannacht wakker met hele erge hoofdpijn )=
Heb daardoor bijna 2 uur wakker gelegen. Dat maakte mij erg verdrietig
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat het bij azpi is gebeurd en niet bij een ander
Dat is zo.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Yoquote:
quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het wel weer een stuk beter inmiddels. Anders had ik een moeilijke dag gehad hier op het werkquote:
Je hebt het al zo zwaarquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het wel weer een stuk beter inmiddels. Anders had ik een moeilijke dag gehad hier op het werk
Rechtstaat in NLquote:De rechtbank heeft dit verzoek op 31 januari 2019 afgewezen. Verdachte is daartegen in hoger beroep gegaan bij het gerechtshof Arnhem-Leeuwarden. Het gerechtshof heeft de behandeling van het hoger beroep op de zitting van 20 februari 2019 aangehouden om de verdachte op een volgende zitting in persoon te horen. Nadat de verdachte vervolgens ter zitting van het gerechtshof op 27 februari 2019 uitdrukkelijk had verklaard ook mee te zullen werken aan een persoonlijkheidsonderzoek en een rapportage van de reclassering heeft het gerechtshof - conform de standpunten van de verdediging en het OM - de voorlopige hechtenis van verdachte per 1 maart 2019 wederom onder voorwaarden geschorst.
Ja, ik ben er nog van aan het bijkomenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Typisch dat jij je aangesproken voelt
Tja, zo zijn we in Nederland nou eenmaal geworden en daar maken ze dankbaar misbruik van. Als je in die zandbak 1 keer zoiets flikt dan leer je het daarna wel af. In NL kan je nog jarenlang in beroep net zo lang tot ze het vergetenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Rechtstaat in NLrechters in NL
de kinderlijke naïviteit en tegen het achterlijke en goedgelovige aan van de mensen die moeten beslissen over die zieke geesten
Tranentrekkend.
Jammer dat we daar van afhankelijk zijn.
Kloptquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Tja, zo zijn we in Nederland nou eenmaal geworden en daar maken ze dankbaar misbruik van. Als je in die zandbak 1 keer zoiets flikt dan leer je het daarna wel af. In NL kan je nog jarenlang in beroep net zo lang tot ze het vergeten
Wat die lui flikten is ook inhumaan, tand om tand enzulksquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
KloptBelgische IS ganger veroordeeld om opgehangen te worden in Irak. Daar kan het wel.
Sommige mensen moet je gewoon niet terug willen tussen de relatief normale burgers.
maarja inhumaan he ofzo
Zo simpel zou het kunnen zijnquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
Wat die lui flikten is ook inhumaan, tand om tand enzulks
Echt he, kut landquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Rechtstaat in NLrechters in NL
de kinderlijke naïviteit en tegen het achterlijke en goedgelovige aan van de mensen die moeten beslissen over die zieke geesten
Tranentrekkend.
Jammer dat we daar van afhankelijk zijn.
Dat is waar jaquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij de onschuld zelve bent
wat is er zo erg aan je huidige leven in nederland dat je graag naar een ander land zou willen verhuizen?quote:
Heb slecht ontbetenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat is er zo erg aan je huidige leven in nederland dat je graag naar een ander land zou willen verhuizen?
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:34 schreef TARDIS. het volgende:
Gvd geen normaal antwoord uit te krijgen: Crack vind je Nederland kut of niet.
Wat denk je zelf?quote:
Hoezo kut land gelijk? of nee laat maar ik heb hier geen zin in en geen tijd voor...quote:
goeie manier om preventief een discussie te winnenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoezo kut land gelijk? of nee laat maar ik heb hier geen zin in en geen tijd voor...
Hier hebben we het over gehad, jouw normaal is niet de mijnequote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:34 schreef TARDIS. het volgende:
Gvd geen normaal antwoord uit te krijgen: Crack vind je Nederland kut of niet.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
goeie manier om preventief een discussie te winnen
Van @HPLC geleerd.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
goeie manier om preventief een discussie te winnen
Nederland heeft meer kleur dankzij jouw bestaan.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hier hebben we het over gehad, jouw normaal is niet de mijne
Ik ben dol op Nederland maar is ook echt het enige land dat ik ken dus moet nog ooit even ergens anders heen
nooit van gehoordquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:40 schreef Driepink het volgende:
Ik vind dat nieuwe nummer van Davina Michelle echt een lekker nummertje
rozequote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nederland heeft meer kleur dankzij jouw bestaan.
Zoals ikquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:40 schreef Crack_ het volgende:
Waarom zijn sommige mensen zo lekker terwijl ze lelijk zijn, man man
dit slaat nergens opquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:40 schreef Crack_ het volgende:
Daarom ben ik blauw geworden, allemaal dankzij Crackquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nederland heeft meer kleur dankzij jouw bestaan.
Of hoe heette die rooie ook alweer?quote:
ik dacht dat het dankzij de labiele keuzes van VK wasquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:42 schreef Driepink het volgende:
[..]
Daarom ben ik blauw geworden, allemaal dankzij Crack
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:40 schreef Driepink het volgende:
Ik vind dat nieuwe nummer van Davina Michelle echt een lekker nummertje
Vertel ons hoe dat ging.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:42 schreef Driepink het volgende:
[..]
Daarom ben ik blauw geworden, allemaal dankzij Crack
Gaat het weer over Post Malone?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:40 schreef Crack_ het volgende:
Ik mag hugecooll welquote:
wat is met mij?quote:
Die is wel echt lelijk maar heeft wel echt dikke charmes. Gek wel, ja.quote:
Jij bent de enige leuke rooie op FOK!quote:
Sorry.quote:
Nou nou nou NOUquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is al knap genoeg dat dat lukt met je gewicht
Vond het knapper van @haags_kwartiertje dat hij met dat oude lijf van hem nog zo ver door zijn knietjes konquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is al knap genoeg dat dat lukt met je gewicht
Valt wel mee hoor, niemand is echt groot geschapen, alleen @Amaranthaquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dus nu is je anus bruut kapot gemaakt?
en qua penisformaat?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, niemand is echt groot geschapen, alleen @:amarantha
Ja ga zo even in de bieb zitten en dan genietenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ga lekker fappen op lelijke mensen joh
Beetje zoals die kinderen van laatst die 10 jaar geleden al Nederland uit moesten maar constant blijven procederen tegen het vonnis. Dan is nu ineens het argument dat ze hier een hele bestaan hebben opgebouwdquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
KloptBelgische IS ganger veroordeeld om opgehangen te worden in Irak. Daar kan het wel.
Sommige mensen moet je gewoon niet terug willen tussen de relatief normale burgers.
maarja inhumaan he ofzo
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Beetje zoals die kinderen van laatst die 10 jaar geleden al Nederland uit moesten maar constant blijven procederen tegen het vonnis. Dan is nu ineens het argument dat ze hier een hele bestaan hebben opgebouwd. Zoiets kan alleen hier
Ja, mooi hequote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Beetje zoals die kinderen van laatst die 10 jaar geleden al Nederland uit moesten maar constant blijven procederen tegen het vonnis. Dan is nu ineens het argument dat ze hier een hele bestaan hebben opgebouwd. Zoiets kan alleen hier
Driepinkquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:20 schreef TARDIS. het volgende:
Wat past er nog meer niet binnen de policy?
leer gewoon koffie drinken met je flikkerige theezakjequote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:06 schreef Der_Mann het volgende:
die vuige hoeren hier hebben de citroen en bosfruit thee vervangen met dropthee en groene thee
zijn ze helemaal besodemieterd man
Weet niet zeker maar ik vermoed dat het begint met een B en eindigt op raddie hahHahaquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:20 schreef TARDIS. het volgende:
mensen die koffie moeten drinken om wakker te blijven zijn pas mietjesquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
leer gewoon koffie drinken met je flikkerige theezakje
wie heeft het over wakker blijvenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mensen die koffie moeten drinken om wakker te blijven zijn pas mietjes
@Kiid een paar uur geledenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wie heeft het over wakker blijven
Oh vandaar.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij past niet omdat hij overgewicht heeft, jolige vriend
Degene die je quote past daar sowieso niet binnen aangezien hij behoorlijk aan de maat isquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:20 schreef TARDIS. het volgende:
Hahahahaha goeie weerquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:21 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Weet niet zeker maar ik vermoed dat het begint met een B en eindigt op raddie hahHaha
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Degene die je quote past daar sowieso niet binnen aangezien hij behoorlijk aan de maat is
verzin je eigen grapjes @Kiidquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij past niet omdat hij overgewicht heeft, jolige vriend
vandaar dat je wakker bleef door je hoofdpijn idioot debiel mongoolquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kan ik mij niet voorstellen aangezien ik nooit koffie drink. Mijn lichaam is een tempel
Kan iedereen overkomen. Kan net zo goed een tumor zijn, weet jij veel.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vandaar dat je wakker bleef door je hoofdpijn idioot debiel mongool
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kan iedereen overkomen. Kan net zo goed een tumor zijn, weet jij veel.
Ging nog wel wat vroeger naar bed zodat ik weer fruitig voor de dag kon komen. Dan gooit je lichaam weer een curvebal. Het is mij ook nooit gegund he Hermannquote:
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kan iedereen overkomen. Kan net zo goed een tumor zijn, weet jij veel.
Als het maar snel over is dan want heb geen zin in een pijnlijke lijdensweg. Daarvoor heb ik FOK alquote:
Nee ik ben geen gekke YoungCapitaltussenpersoon.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:30 schreef Kiid het volgende:
Kennen jullie het gevoel dat je een chick uitnodigt en dan vurig hoopt op een lekkerding, maar dat het vervolgens een draak blijkt te zijn? Voel mij dan echt bedrogen en heb ik geen zin meer om het gesprek voort te zetten
Ik niet, maar ik heb er nooit 1 gehad dus kan er ook niet over oordelen. Misschien zou ik er dan wel zin in hebbenquote:
Wat ben je welquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee ik ben geen gekke YoungCapitaltussenpersoon.
dus je hebt ook nooit zin in leuke posts hahaquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik heb er nooit 1 gehad dus kan er ook niet over oordelen. Misschien zou ik er dan wel zin in hebben
Was dat maar zo. Dan had ik kindloos kunnen blijven, maar ik word min of meer gedwongen om mij voort te planten.quote:
Doorlopendquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus je hebt ook nooit zin in leuke posts haha
lol kiid heeft een kinderwens of is gecucked in het krijgen van kinderen lolquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Was dat maar zo. Dan had ik kindloos kunnen blijven, maar ik word min of meer gedwongen om mij voort te planten.
2equote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
lol kiid heeft een kinderwens of is gecucked in het krijgen van kinderen lol
zwak en voortplanten halloquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Was dat maar zo. Dan had ik kindloos kunnen blijven, maar ik word min of meer gedwongen om mij voort te planten.
De wereld gaat naar de kut, what you talking aboutquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:32 schreef Kiid het volgende:
Al ben ik het de wereld wel min of meer verschuldigd om mij voort te planten. Dit DNA voor mezelf houden is crimineel
Als dat een reden zou zijn om je niet voort te planten dan had fok geen bestaansrecht gehad. Dus we moeten het omarmen en niet tegen verzettenquote:
Daarom juist. Is er toch nog een lichtpuntjequote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De wereld gaat naar de kut, what you talking about
en domquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als dat een reden zou zijn om je niet voort te planten dan had fok geen bestaansrecht gehad. Dus we moeten het omarmen en niet tegen verzetten
nice, zullen wij ook geen kinderen krijgen maar wel beetje oefenenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De wereld gaat naar de kut, what you talking about
sneller kapotquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daarom juist. Is er toch nog een lichtpuntje
Jij stemt fvd?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:34 schreef Kiid het volgende:
Maar als je morgen stemt op fvd dan help je al mee om de wereld een stukje te verbeteren, Crack
Oefenen zonder de intentie om kinderen te krijgen is een lijdensweg zonder toekomstquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
nice, zullen wij ook geen kinderen krijgen maar wel beetje oefenen
met kinderen?! Nee gadverdammequote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
nice, zullen wij ook geen kinderen krijgen maar wel beetje oefenen
haha jaquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jij niet?!
Kan je net zo goed niet stemmen. Dan blijft het tenminste neutraal
Ik wel makker, twijfelde tussen pvv en fvdquote:
En wat heeft je tot FvD doen overgaan, makkerquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wel makker, twijfelde tussen pvv en fvd
Forum voor Democratie van de TSJAAD Thierryquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:39 schreef Der_Mann het volgende:
misschien heb ik niet goed opgelet op school maar wat de fuck is fvd
uhuquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:40 schreef Vanillekwark het volgende:
FvD is de grootste bedreiging voor Nederland op dit moment.
Thierry is wat knapper dan Geert.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En wat heeft je tot FvD doen overgaan, makker
het laatste wat ik van de politiek kan herinneren is jan peter balkenende die van een skateboard viel en iets met niet links, niet rechts maar recht door zeequote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Forum voor Democratie van de TSJAAD Thierry
Precies. Niet al die criminelen en gekken, maar fvd. Helemaal omdat het vol met blanken zit.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:40 schreef Vanillekwark het volgende:
FvD is de grootste bedreiging voor Nederland op dit moment.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het laatste wat ik van de politiek kan herinneren is jan peter balkenende die van een skateboard viel en iets met niet links, niet rechts maar recht door zee
weet niet of dat nog heel relevant is vandaag de dag
Nee niet allemaal.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:42 schreef Crack_ het volgende:
Leven we allemaal in hetzelfde land of wat
Thierry Baudet is een van die gekkenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Precies. Niet al die criminelen en gekken, maar fvd. Helemaal omdat het vol met blanken zit.
Dit. De grootste crimineel die er is. Ruttequote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Thierry Baudet is een van die gekken
Slimme gekkies helpquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Thierry Baudet is een van die gekken
Rutte vind ik ook maar kutquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit. De grootste crimineel die er is. Rutte
Noem eens een standpunt van die club dat je bevalt.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:44 schreef 2NutZ het volgende:
Dus voor iedereen die nog twijfelde om op FvD te stemmen. VK is tegen dus dan weet je dat je goed zit.
Dit zijn idd van die redenaties die die populistische partijen gebruiken. Vooral niet je keuze baseren op het partijprogramma, maar op oneliners en gemeenschappelijke vijandenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:44 schreef 2NutZ het volgende:
Dus voor iedereen die nog twijfelde om op FvD te stemmen. VK is tegen dus dan weet je dat je goed zit.
Thierry Baudetquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Noem eens een standpunt van die club dat je bevalt.
ik zal ook de stemwijzer eens invullen, weet er genoeg vanquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:45 schreef Zosk het volgende:
Groen Links en Partij voor de Dieren stonden met 26% onderaan in mijn ingevulde stemwijzer, verrassend
GroenLinks stond bij mij helemaal bovenaanquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:45 schreef Zosk het volgende:
Groen Links en Partij voor de Dieren stonden met 26% onderaan in mijn ingevulde stemwijzer, verrassend
Apart, ja.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:45 schreef Zosk het volgende:
Maximillian klinkt gezelligquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Charlotte, Liam, Maximilian en Yusuf.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
GroenLinks stond bij mij helemaal bovenaan
Ja no shit, jij bent de mannelijke Crackquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
GroenLinks stond bij mij helemaal bovenaan
Populistische partijenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dit zijn idd van die redenaties die die populistische partijen gebruiken. Vooral niet je keuze baseren op het partijprogramma, maar op oneliners en gemeenschappelijke vijanden![]()
Ja, ik had al een beetje dat beeld van de gemiddelde FvD'er ja... 'lekker recalcitrant' op een partij stemmen waar je nog niet eens het program van gelezen hebt.quote:
Is goedquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zal ook de stemwijzer eens invullen, weet er genoeg van
Ja.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:46 schreef Der_Mann het volgende:
1. Wilde zwijnen
In Noord-Brabant moeten alle wilde zwijnen worden afgeschoten.
zijn alle vragen van dit kaliber
quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja no shit, jij bent de mannelijke Crack
ja dit bedoel ik, WEET IK VEELquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:46 schreef Der_Mann het volgende:
1. Wilde zwijnen
In Noord-Brabant moeten alle wilde zwijnen worden afgeschoten.
zijn alle vragen van dit kaliber
Dit klopt wel een beetje, maar ik ga geen GroenLinks stemmen hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja no shit, jij bent de mannelijke Crack
Thierry Baudet.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, ik had al een beetje dat beeld van de gemiddelde FvD'er ja... 'lekker recalcitrant' op een partij stemmen waar je nog niet eens het program van gelezen hebt.
Hulde.
Oprecht verrastquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit klopt wel een beetje, maar ik ga geen GroenLinks stemmen hoor
Ik lees de partijprogramma's en maak op basis daarvan mijn beslissing jaquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Populistische partijenjij laat je niet gek maken en vaart je eigen koers zeker?
Belachelijkquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik lees de partijprogramma's en maak op basis daarvan mijn beslissing ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |