wat is er zo erg aan je huidige leven in nederland dat je graag naar een ander land zou willen verhuizen?quote:
Heb slecht ontbetenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat is er zo erg aan je huidige leven in nederland dat je graag naar een ander land zou willen verhuizen?
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:34 schreef TARDIS. het volgende:
Gvd geen normaal antwoord uit te krijgen: Crack vind je Nederland kut of niet.
Wat denk je zelf?quote:
Hoezo kut land gelijk? of nee laat maar ik heb hier geen zin in en geen tijd voor...quote:
goeie manier om preventief een discussie te winnenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoezo kut land gelijk? of nee laat maar ik heb hier geen zin in en geen tijd voor...
Hier hebben we het over gehad, jouw normaal is niet de mijnequote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:34 schreef TARDIS. het volgende:
Gvd geen normaal antwoord uit te krijgen: Crack vind je Nederland kut of niet.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
goeie manier om preventief een discussie te winnen
Van @HPLC geleerd.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
goeie manier om preventief een discussie te winnen
Nederland heeft meer kleur dankzij jouw bestaan.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hier hebben we het over gehad, jouw normaal is niet de mijne
Ik ben dol op Nederland maar is ook echt het enige land dat ik ken dus moet nog ooit even ergens anders heen
nooit van gehoordquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:40 schreef Driepink het volgende:
Ik vind dat nieuwe nummer van Davina Michelle echt een lekker nummertje
rozequote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nederland heeft meer kleur dankzij jouw bestaan.
Zoals ikquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:40 schreef Crack_ het volgende:
Waarom zijn sommige mensen zo lekker terwijl ze lelijk zijn, man man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |