Geen goeie score voor een pretty boi.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:42 schreef TARDIS. het volgende:
Niet te geloven dat het al bijna twee jaar geleden is dat ik een vrouw heb belaagd
Gadverdammequote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zijn allemaal van die studentjes in een vereniging die als een eenheidsworst voor VVD stemmen.
Ik heb TR gezetquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:14 schreef Der_Mann het volgende:
welke smiecht heeft mijn uitstekende moedergrap weggehaald uit het topic van @:Aiciu
Dan kan ik het niet zien, sorryquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hélemáál weg, Driepink
GEWOON FOETSIE
Als je VVD stemt mag ie weer terugquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hélemáál weg, Driepink
GEWOON FOETSIE
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:02 schreef TARDIS. het volgende:
@:vanillekwark KLB / Het mysterie van eend112 en VanDerWoodsen
quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:43 schreef 2NutZ het volgende:
Van mijn part zijn ze beiden dood. Echt who cares
ik heb nooit gestemd, ik zal nooit stemmen, ik vind politiek een van de minst interessante dingen op aarde, ik kan niet eens meer dan 3 partijen opnoemenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:17 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Als je VVD stemt mag ie weer terug
da we kutquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:17 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik moet we schijten maar ben bang dat die bezorger da net komt
dat heb ik ook altijd, je kunt niet gewoon ff schijten of online gamen of koptelefoon opzetten als je op die hoerenbezorger wachtquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:17 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik moet we schijten maar ben bang dat die bezorger da net komt
Dat heeft niks te maken met het feit dat je politiek niet interessant vindtquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb nooit gestemd, ik zal nooit stemmen, ik vind politiek een van de minst interessante dingen op aarde, ik kan niet eens meer dan 3 partijen opnoemen
arrividerci
ik weet het verschil tussen links en rechts niet eensquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:18 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Dat heeft niks te maken met het feit dat je politiek niet interessant vindt
Links is waar je duim rechts zit als je je handpalm naar beneden houquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik weet het verschil tussen links en rechts niet eens
ja maar wat is rechtsquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:19 schreef Driepink het volgende:
[..]
Links is waar je duim rechts zit als je je handpalm naar beneden hou
Alles.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |