ik spuug nooit misquote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik had een kleine toevoeging gedaan
Ja als je laatste goede topic in 2015 is geopend is het armoede troef hequote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:02 schreef TARDIS. het volgende:
@:vanillekwark KLB / Het mysterie van eend112 en VanDerWoodsen
Durf je niet, oproerkraaier?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:03 schreef Goudenvis het volgende:
[ afbeelding ]
Wie plaatst deze gif in het danny toppa
Ik ben gestopt met topics posten nadat de Vogeltjesdanskliek furore maakte en de ziel uit de KLB zoog.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja als je laatste goede topic in 2015 is geopend is het armoede troef he
maar jouw laatste goede topic was NOOIT GELEDEN! HAHAHAHAquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja als je laatste goede topic in 2015 is geopend is het armoede troef he
hahaatjesquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar jouw laatste goede topic was NOOIT GELEDEN! HAHAHAHA
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:05 schreef Goudenvis het volgende:
[ afbeelding ]NUL komma NUL ruggengraat met die spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik vind @Danny gewoon een baasquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
NUL komma NUL ruggengraat met die spoiler [ afbeelding ] [ afbeelding ]
link?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:14 schreef Der_Mann het volgende:
welke smiecht heeft mijn uitstekende moedergrap weggehaald uit het topic van @:Aiciu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |