Van @HPLC geleerd.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
goeie manier om preventief een discussie te winnen
Nederland heeft meer kleur dankzij jouw bestaan.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hier hebben we het over gehad, jouw normaal is niet de mijne
Ik ben dol op Nederland maar is ook echt het enige land dat ik ken dus moet nog ooit even ergens anders heen
nooit van gehoordquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:40 schreef Driepink het volgende:
Ik vind dat nieuwe nummer van Davina Michelle echt een lekker nummertje
rozequote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nederland heeft meer kleur dankzij jouw bestaan.
Zoals ikquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:40 schreef Crack_ het volgende:
Waarom zijn sommige mensen zo lekker terwijl ze lelijk zijn, man man
dit slaat nergens opquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:40 schreef Crack_ het volgende:
Daarom ben ik blauw geworden, allemaal dankzij Crackquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nederland heeft meer kleur dankzij jouw bestaan.
Of hoe heette die rooie ook alweer?quote:
ik dacht dat het dankzij de labiele keuzes van VK wasquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:42 schreef Driepink het volgende:
[..]
Daarom ben ik blauw geworden, allemaal dankzij Crack
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:40 schreef Driepink het volgende:
Ik vind dat nieuwe nummer van Davina Michelle echt een lekker nummertje
Vertel ons hoe dat ging.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:42 schreef Driepink het volgende:
[..]
Daarom ben ik blauw geworden, allemaal dankzij Crack
Gaat het weer over Post Malone?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:40 schreef Crack_ het volgende:
Ik mag hugecooll welquote:
wat is met mij?quote:
Die is wel echt lelijk maar heeft wel echt dikke charmes. Gek wel, ja.quote:
Jij bent de enige leuke rooie op FOK!quote:
Sorry.quote:
Nou nou nou NOUquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is al knap genoeg dat dat lukt met je gewicht
Vond het knapper van @haags_kwartiertje dat hij met dat oude lijf van hem nog zo ver door zijn knietjes konquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is al knap genoeg dat dat lukt met je gewicht
Valt wel mee hoor, niemand is echt groot geschapen, alleen @Amaranthaquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dus nu is je anus bruut kapot gemaakt?
en qua penisformaat?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, niemand is echt groot geschapen, alleen @:amarantha
Ja ga zo even in de bieb zitten en dan genietenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ga lekker fappen op lelijke mensen joh
Beetje zoals die kinderen van laatst die 10 jaar geleden al Nederland uit moesten maar constant blijven procederen tegen het vonnis. Dan is nu ineens het argument dat ze hier een hele bestaan hebben opgebouwdquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
KloptBelgische IS ganger veroordeeld om opgehangen te worden in Irak. Daar kan het wel.
Sommige mensen moet je gewoon niet terug willen tussen de relatief normale burgers.
maarja inhumaan he ofzo
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Beetje zoals die kinderen van laatst die 10 jaar geleden al Nederland uit moesten maar constant blijven procederen tegen het vonnis. Dan is nu ineens het argument dat ze hier een hele bestaan hebben opgebouwd. Zoiets kan alleen hier
Ja, mooi hequote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Beetje zoals die kinderen van laatst die 10 jaar geleden al Nederland uit moesten maar constant blijven procederen tegen het vonnis. Dan is nu ineens het argument dat ze hier een hele bestaan hebben opgebouwd. Zoiets kan alleen hier
Driepinkquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:20 schreef TARDIS. het volgende:
Wat past er nog meer niet binnen de policy?
leer gewoon koffie drinken met je flikkerige theezakjequote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:06 schreef Der_Mann het volgende:
die vuige hoeren hier hebben de citroen en bosfruit thee vervangen met dropthee en groene thee
zijn ze helemaal besodemieterd man
Weet niet zeker maar ik vermoed dat het begint met een B en eindigt op raddie hahHahaquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:20 schreef TARDIS. het volgende:
mensen die koffie moeten drinken om wakker te blijven zijn pas mietjesquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
leer gewoon koffie drinken met je flikkerige theezakje
wie heeft het over wakker blijvenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mensen die koffie moeten drinken om wakker te blijven zijn pas mietjes
@Kiid een paar uur geledenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wie heeft het over wakker blijven
Oh vandaar.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij past niet omdat hij overgewicht heeft, jolige vriend
Degene die je quote past daar sowieso niet binnen aangezien hij behoorlijk aan de maat isquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:20 schreef TARDIS. het volgende:
Hahahahaha goeie weerquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:21 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Weet niet zeker maar ik vermoed dat het begint met een B en eindigt op raddie hahHaha
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Degene die je quote past daar sowieso niet binnen aangezien hij behoorlijk aan de maat is
verzin je eigen grapjes @Kiidquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij past niet omdat hij overgewicht heeft, jolige vriend
vandaar dat je wakker bleef door je hoofdpijn idioot debiel mongoolquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kan ik mij niet voorstellen aangezien ik nooit koffie drink. Mijn lichaam is een tempel
Kan iedereen overkomen. Kan net zo goed een tumor zijn, weet jij veel.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vandaar dat je wakker bleef door je hoofdpijn idioot debiel mongool
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kan iedereen overkomen. Kan net zo goed een tumor zijn, weet jij veel.
Ging nog wel wat vroeger naar bed zodat ik weer fruitig voor de dag kon komen. Dan gooit je lichaam weer een curvebal. Het is mij ook nooit gegund he Hermannquote:
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kan iedereen overkomen. Kan net zo goed een tumor zijn, weet jij veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |