Welke? Alle VVD topics worden geslotenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ga even naar een topic met andere 19-jarigen a.u.b.
Lijkt me niet meer dan normaal.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben net even naar het toilet geweest en heb er op gemasturbeerd.
Mag ik je het volgende topic aanraden?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:35 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Welke? Alle VVD topics worden gesloten
Ja dus dan blijven we lekker hierquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mag ik je het volgende topic aanraden?
KLB / [SC] Café de Klaag #8 - wees welkom
edit: ik zie dat deze gesloten isgoed gedaan @:Vanillekwark
die VK is me toch in het ootje genomen. eerst de SC sluiten, dan overgehaald worden om het weer te openen door mensen die er nooit meer gingen postenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mag ik je het volgende topic aanraden?
KLB / [SC] Café de Klaag #8 - wees welkom
edit: ik zie dat deze gesloten isgoed gedaan @:Vanillekwark
Ik moest wel lachen hoor. Maar inderdaad, hadden ze hem goed tuk van de VD-divisie.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die VK is me toch in het ootje genomen. eerst de SC sluiten, dan overgehaald worden om het weer te openen door mensen die er nooit meer gingen posten
zo'n bazinga zie je zelden
lekkerquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is niet te hopen, jij hebt immers de kop al dik zat.
Ben je een boer ofzoquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
sowquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik wel, wat dan?quote:
woistjawelquote:
hey broerquote:
goed nieuws vriendquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:04 schreef Kiid het volgende:
Werd vannacht wakker met hele erge hoofdpijn )=
Heb daardoor bijna 2 uur wakker gelegen. Dat maakte mij erg verdrietig
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat het bij azpi is gebeurd en niet bij een ander
Dat is zo.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Yoquote:
quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het wel weer een stuk beter inmiddels. Anders had ik een moeilijke dag gehad hier op het werkquote:
Je hebt het al zo zwaarquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het wel weer een stuk beter inmiddels. Anders had ik een moeilijke dag gehad hier op het werk
Rechtstaat in NLquote:De rechtbank heeft dit verzoek op 31 januari 2019 afgewezen. Verdachte is daartegen in hoger beroep gegaan bij het gerechtshof Arnhem-Leeuwarden. Het gerechtshof heeft de behandeling van het hoger beroep op de zitting van 20 februari 2019 aangehouden om de verdachte op een volgende zitting in persoon te horen. Nadat de verdachte vervolgens ter zitting van het gerechtshof op 27 februari 2019 uitdrukkelijk had verklaard ook mee te zullen werken aan een persoonlijkheidsonderzoek en een rapportage van de reclassering heeft het gerechtshof - conform de standpunten van de verdediging en het OM - de voorlopige hechtenis van verdachte per 1 maart 2019 wederom onder voorwaarden geschorst.
Ja, ik ben er nog van aan het bijkomenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Typisch dat jij je aangesproken voelt
Tja, zo zijn we in Nederland nou eenmaal geworden en daar maken ze dankbaar misbruik van. Als je in die zandbak 1 keer zoiets flikt dan leer je het daarna wel af. In NL kan je nog jarenlang in beroep net zo lang tot ze het vergetenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Rechtstaat in NLrechters in NL
de kinderlijke naïviteit en tegen het achterlijke en goedgelovige aan van de mensen die moeten beslissen over die zieke geesten
Tranentrekkend.
Jammer dat we daar van afhankelijk zijn.
Kloptquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Tja, zo zijn we in Nederland nou eenmaal geworden en daar maken ze dankbaar misbruik van. Als je in die zandbak 1 keer zoiets flikt dan leer je het daarna wel af. In NL kan je nog jarenlang in beroep net zo lang tot ze het vergeten
Wat die lui flikten is ook inhumaan, tand om tand enzulksquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
KloptBelgische IS ganger veroordeeld om opgehangen te worden in Irak. Daar kan het wel.
Sommige mensen moet je gewoon niet terug willen tussen de relatief normale burgers.
maarja inhumaan he ofzo
Zo simpel zou het kunnen zijnquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
Wat die lui flikten is ook inhumaan, tand om tand enzulks
Echt he, kut landquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Rechtstaat in NLrechters in NL
de kinderlijke naïviteit en tegen het achterlijke en goedgelovige aan van de mensen die moeten beslissen over die zieke geesten
Tranentrekkend.
Jammer dat we daar van afhankelijk zijn.
Dat is waar jaquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij de onschuld zelve bent
wat is er zo erg aan je huidige leven in nederland dat je graag naar een ander land zou willen verhuizen?quote:
Heb slecht ontbetenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat is er zo erg aan je huidige leven in nederland dat je graag naar een ander land zou willen verhuizen?
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:34 schreef TARDIS. het volgende:
Gvd geen normaal antwoord uit te krijgen: Crack vind je Nederland kut of niet.
Wat denk je zelf?quote:
Hoezo kut land gelijk? of nee laat maar ik heb hier geen zin in en geen tijd voor...quote:
goeie manier om preventief een discussie te winnenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoezo kut land gelijk? of nee laat maar ik heb hier geen zin in en geen tijd voor...
Hier hebben we het over gehad, jouw normaal is niet de mijnequote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:34 schreef TARDIS. het volgende:
Gvd geen normaal antwoord uit te krijgen: Crack vind je Nederland kut of niet.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
goeie manier om preventief een discussie te winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |