Welke? Alle VVD topics worden geslotenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ga even naar een topic met andere 19-jarigen a.u.b.
Lijkt me niet meer dan normaal.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben net even naar het toilet geweest en heb er op gemasturbeerd.
Mag ik je het volgende topic aanraden?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:35 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Welke? Alle VVD topics worden gesloten
Ja dus dan blijven we lekker hierquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mag ik je het volgende topic aanraden?
KLB / [SC] Café de Klaag #8 - wees welkom
edit: ik zie dat deze gesloten isgoed gedaan @:Vanillekwark
die VK is me toch in het ootje genomen. eerst de SC sluiten, dan overgehaald worden om het weer te openen door mensen die er nooit meer gingen postenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mag ik je het volgende topic aanraden?
KLB / [SC] Café de Klaag #8 - wees welkom
edit: ik zie dat deze gesloten isgoed gedaan @:Vanillekwark
Ik moest wel lachen hoor. Maar inderdaad, hadden ze hem goed tuk van de VD-divisie.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die VK is me toch in het ootje genomen. eerst de SC sluiten, dan overgehaald worden om het weer te openen door mensen die er nooit meer gingen posten
zo'n bazinga zie je zelden
lekkerquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is niet te hopen, jij hebt immers de kop al dik zat.
Ben je een boer ofzoquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
sowquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik wel, wat dan?quote:
woistjawelquote:
hey broerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |