die man op linksquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:07 schreef Goudenvis het volgende:
[ afbeelding ]
@:wielrennerdt
@:mikeytt
@:plompzakker
@:banaanvragen![]()
![]()
zoals gisteren al gezegd stem ik in de staten verkiezing op PvdA, of dat in de nationale verkiezingen ook gaat zijn dat is een andere vraagquote:
Mei Li Vosquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
zoals gisteren al gezegd stem ik in de staten verkiezing op PvdA, of dat in de nationale verkiezingen ook gaat zijn dat is een andere vraag
mensen wien in 2019 nog 'oprutte' zeggenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:09 schreef Remqo het volgende:
Ja oprutte maar, de VoorVogeltjesDans partij heeft het toch wat laten afweten
Zonde. Weer een verloren stem dusquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
zoals gisteren al gezegd stem ik in de staten verkiezing op PvdA, of dat in de nationale verkiezingen ook gaat zijn dat is een andere vraag
Moeilijk woord. Ik stem gewoon op datgene wat goed is voor Nederland.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jullie zijn verloren stemmen aan het populisme
VVD populsime noemenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jullie zijn verloren stemmen aan het populisme
vvd dus ?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Moeilijk woord. Ik stem gewoon op datgene wat goed is voor Nederland.
heb het over FvDquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:11 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
VVD populsime noemen![]()
FVD en PVV![]()
____!!
jij denkt dat geroeptoeter en stoere jongetjes gedrag goed is voor nederland? ik denk dat je beter maar weer tekenfilms kan gaan kijkenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Moeilijk woord. Ik stem gewoon op datgene wat goed is voor Nederland.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:12 schreef Kiid het volgende:
Ik ken alleen pvv en fvd. Ik stem dit keer geen pvv omdat ik daar al de vorige keer op had gestemd en ze lopen nog steeds hier vrij rond.
Mensen die 'mensen wien' zeggen mogen samen met die opgepakte Turk de etensrestjes opeten uit hun onderbroekquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:10 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
mensen wien in 2019 nog 'oprutte' zeggen![]()
Rutte
Wegkijken is meer jouw ding begrijp ik hieruit?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
jij denkt dat geroeptoeter en stoere jongetjes gedrag goed is voor nederland? ik denk dat je beter maar weer tekenfilms kan gaan kijken
wegkijken voor wat?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wegkijken is meer jouw ding begrijp ik hieruit?
De realiteit van vandaag. Je stemt liever op een partij die de waarheid niet onder ogen ziet en feitelijk niks wil veranderen aan het Nederland van vandaag. Dat snap ik ook wel aangezien jij daaraan mee profiteert, maar ik stem dan liever op een partij die de oorzaak probeert weg te halen.quote:
Het is zijn uithangbord, sorry dat je het gemist hebtquote:
Ben je bang dat je op de eerste de beste boot terug wordt gezet? Je kan het best respectvol houdenquote:
Oh rustig maar meneertje dat is mij ontgaan. Prima.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
Is Grath een buitenlander?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ben je bang dat je op de eerste de beste boot terug wordt gezet? Je kan het best respectvol houden
Gisteren was ook een emotionele dag voor heel Nederlandquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh rustig maar meneertje dat is mij ontgaan. Prima.
de oorzaak is populisme, en extremisme, het is lastig om de eenlingen eruit te halen in het grote publiek, maar misschien een goed begin om partijen als denk fvd en pvv er gewoon geen podium meer voor te gevenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
De realiteit van vandaag. Je stemt liever op een partij die de waarheid niet onder ogen ziet en feitelijk niks wil veranderen aan het Nederland van vandaag. Dat snap ik ook wel aangezien jij daaraan mee profiteert, maar ik stem dan liever op een partij die de oorzaak probeert weg te halen.
had het liever nooit gewetenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is zijn uithangbord, sorry dat je het gemist hebt
Daarom ga ik ienemienemutte doenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Stem voor je toekomstige kinderen driepink. Zij verdienen een beter en veiliger Nederland
Als je uiteindelijk maar uitkomt op fvd dan vind ik het beste. Anders kan je beter niet stemmenquote:
Blijkbaar niet rechts genoeg dan.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:22 schreef Vanillekwark het volgende:
Linkse partijen
Mensen die links de schuld geven van de problemen in dit land terwijl we al 17 jaar een rechts kabinet hebben
Rechts
VVD
FvD
PVV
DENK
Nee hoor, dat is niet lastig. Gewoon op de boot terug bij de eerste tekenen van criminaliteit. Dan was die Turk 7 jaar geleden al Nederland uit geweest. Dan had het gister enkel gegaan over de oorwassing van Ajax tegen Az ipv Utrecht.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
de oorzaak is populisme, en extremisme, het is lastig om de eenlingen eruit te halen in het grote publiek, maar misschien een goed begin om partijen als denk fvd en pvv er gewoon geen podium meer voor te geven
Ik identificeer mezelf niet met jouw 'men'quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:23 schreef Driepink het volgende:
[..]
Blijkbaar niet rechts genoeg dan.
Want wat men tegenwoordig onder links verstaat = haal alle vluchtelingen maar hier heen
Mijn MEN typ je met hoofdlettersquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik identificeer mezelf niet met jouw 'men'
Dat is inderdaad links. Dat en natuurlijk de euro's pompen in het milieu terwijl alle kachels roken in de landen waar het er wel echt toedoetquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:23 schreef Driepink het volgende:
[..]
Blijkbaar niet rechts genoeg dan.
Want wat men tegenwoordig onder links verstaat = haal alle vluchtelingen maar hier heen
Terwijl het in de grand scheme of things nog best meevalt. Maar we zijn het gewoon niet gewendquote:
Maar ik mag nog steeds op je bruiloft komenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Elke dag weet je in mijn achting te dalen, dat is ook een kunst.
Ik ga nu rechts stemmen voor PS en in TK verkiezingen ga ik voor SPquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:22 schreef Vanillekwark het volgende:
Linkse partijen
Mensen die links de schuld geven van de problemen in dit land terwijl we al 17 jaar een rechts kabinet hebben
Rechts
VVD
FvD
PVV
DENK
Omdat VK toch niet gaat trouwenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:26 schreef Driepink het volgende:
[..]
Maar ik mag nog steeds op je bruiloft komen
Tuurlijk. Je bent de eerste die ik op het lijstje zetquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:26 schreef Driepink het volgende:
[..]
Maar ik mag nog steeds op je bruiloft komen
Kan je net zo goed niet stemmen. Je moet fvd stemmen als je ook maar iets geeft om Nederlandquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ga nu rechts stemmen voor PS en in TK verkiezingen ga ik voor SP
Ik mis de tijd dat er nog een fatsoenlijk politiek midden was. Alles moet tegenwoordig of helemaal links, of helemaal rechts zitten.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ga nu rechts stemmen voor PS en in TK verkiezingen ga ik voor SP
Jouw kinderlijke fantasie is echt aan te prijzen en maakt je een pracht persoon vriendquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:27 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dit denk jij, weet je wat voor lekkerding hij is
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Terwijl het in de grand scheme of things nog best meevalt. Maar we zijn het gewoon niet gewend
PlayStation wist niet dat jij een gamer was hahaquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:22 schreef Remqo het volgende:
Morgen als de stembussen open gaan, ga ik stemmen op PS, op waterschappen blanco, omdat ik toch niet weet wat ze doen, behalve belasting vragen.
Klasse vriend. Partij van de PlayStation zijn bazenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[..]
PlayStation wist niet dat jij een gamer was haha
Waarom niet? Ik ken hem persoonlijk goed en ik mag hem graag.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij bent niet goed bij je paasei
Je probeert te hard bij Flamarande.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:30 schreef Driepink het volgende:
Ik hou van @:le_professeur en van @:flamarande
Hey Azpi.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jij negeert me te hard![]()
Net alsof ik niet besta
FvD voor de eerste kamer, om wetten te kunnen blokkeren, zoals die achterlijke klimaatwet, immigratie tegenhouden en nog wat dingetjes uit de verlichting.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kan je net zo goed niet stemmen. Je moet fvd stemmen als je ook maar iets geeft om Nederland
Ik heb nog een PS3 als je het zo graag wil wetenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[..]
PlayStation wist niet dat jij een gamer was haha
Ik moest van het weekend nog aan je denken.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Graag zou ik een antwoord willen zien op de door mij gestelde vraag eerder vandaag
Ik ook!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb nog een PS3 als je het zo graag wil weten
Dat zou echt een droom zijn die uitkomtquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
FvD voor de eerste kamer, om wetten te kunnen blokkeren, zoals die achterlijke klimaatwet, immigratie tegenhouden en nog wat dingetjes uit de verlichting.
Maar als arbeider, dat is wat anders dan een harde werker uit VVD perspectief, heeft SP ook goede punten, minder Roegaren binnenhalen, ook Euro kritisch, maar wil geen Nexit
Daar heb je CDA en D66 voorquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik mis de tijd dat er nog een fatsoenlijk politiek midden was. Alles moet tegenwoordig of helemaal links, of helemaal rechts zitten.
Ik mis de rationele middenpartijen die zich beseffen dat er aan allebei de kanten van het spectrum goede en slechte ideeën heersen
Zou daar dagen over vol kunnen lullen als het moet, maar ik vind het mooi om te horen dat je aan mij dacht vriend. Ik moest van het weekend ook aan jou denkenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:34 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik moest van het weekend nog aan je denken.
Filmpje op yt gekeken over alle gebeurtenissen in de Dragonball canonduurde gewoon een half uur
Jij geeft best om pinguïns maar beseft dat jij ze toch niet kan reddenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:33 schreef Kiid het volgende:
Ik heb het verdomme nog steeds koud hier. Baal er echt van dat mijn collega zo'n milieu hippie is anders had ik de kachel gewoon dag en nacht op 23 graden staan hier. Kan mij die pinguins nou schelen.
O? Hoezo moest je aan mij denken?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zou daar dagen over vol kunnen lullen als het moet, maar ik vind het mooi om te horen dat je aan mij dacht vriend. Ik moest van het weekend ook aan jou denken
Dat is wel heel erg ouderwets. Wist je dat de Ps4 inmiddels al uit is?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb nog een PS3 als je het zo graag wil weten
Dat is misschien beter verwoord inderdaadquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij geeft best om pinguïns maar beseft dat jij ze toch niet kan redden
Wie koopt zoiets danquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb de mijne laatst verkocht voor 50 euro.
En je laat je vriendin jouw stem uitbrengen op GL.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat zou echt een droom zijn die uitkomt
Waarschijnlijk dezelfde mensen die links stemmen. Die mensen hebben geen flauw benul van de realiteit van vandaagquote:
Dan hoop ik dat hij in het echt wel normaal isquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik ken hem persoonlijk goed en ik mag hem graag.
Ik ga niet na een dag hard buffelen in de rij staan om vervolgens te horen dat Nederland weer links heeft gestemd. Die moeite wil ik mijzelf liever besparen. Kijk wel vanaf de sofa hoe ons land naar de klote wordt geholpenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
En je laat je vriendin jouw stem uitbrengen op GL.
Het stemhokje is van 7:30 tot 21:00 uur open
Ja, maar als links er zwaar aan hangt zwaait het ook overquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
CDA heeft ook een gigantische trek naar rechts gemaakt hoor.
Ik heb ooit GroenLinks gestemd toen ik nog in de wereld geloofdequote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dezelfde mensen die links stemmen. Die mensen hebben geen flauw benul van de realiteit van vandaag
Ik heb ook wel wat problemen met sommige policies van ze die duidelijk vanwege een gelovige visie opgesteld zijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja, maar als links er zwaar aan hangt zwaait het ook over
En nu is er daardoor geen wereld meer over om in te gelovenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik heb ooit GroenLinks gestemd toen ik nog in de wereld geloofde
Misschien geeft jouw ene stem net het zetje naar rechts.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ga niet na een dag hard buffelen in de rij staan om vervolgens te horen dat Nederland weer links heeft gestemd. Die moeite wil ik mijzelf liever besparen. Kijk wel vanaf de sofa hoe ons land naar de klote wordt geholpen
val toch van de wereld af, flaptostiquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
En nu is er daardoor geen wereld meer over om in te geloven
Ik denk dat het sowieso niet tegen te houden is, uitstel van executiequote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
En nu is er daardoor geen wereld meer over om in te geloven
Nee, zo wanhopig ben ik niet. Als je het schoon wilt hebben dan haal je er maar een douchestraal overheen. Mijn tong is alleen voor lekker etenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Misschien geeft jouw ene stem net het zetje naar rechts.
En anders, niet zeuren en die zure kut likken die je voorgeschoteld krijgt
Google eens naar zwaartekrachtquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
val toch van de wereld af, flaptosti
Pechtold vond ik ook maar matig, maar goed, het partijprogramma is wel goedquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik stemde altijd D66 maar ik vind Rob Jetten geen geschikte peer.
Bizarquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zomaar iemand. Ik bood hem in een advertentie aan en hij zei: hey is goed.
lekker eten dat straks alleen maar in een plasticfabriek wordt gemaakt als je niet een beetje aan het milieu doetquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, zo wanhopig ben ik niet. Als je het schoon wilt hebben dan haal je er maar een douchestraal overheen. Mijn tong is alleen voor lekker eten
Ik weet niet zeker of jij de geschikte persoon bent om mij hierover advies te geven.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is een verloren stem. Dan heb ik liever dat je niet stemt
Vroeg of laat dooft de zon en gaan we er allemaal aan dus het is ook allemaal gelul in de marge dat we doen. We kunnen beter zorgen voor een beter nu dan een betere morgen, maar we liggen liever nu krom voor misschien een betere morgen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik denk dat het sowieso niet tegen te houden is, uitstel van executie
waarom stem je dan op fvd als je zo duidelijk in wetenschap gelooft? of geloof je niet dat de opwarming van de aarde een hoax is?quote:
Mond, verwarde spraak en arm.quote:
GVquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:32 schreef Goudenvis het volgende:
Ik hou van @:wielrennerdt en @:plompzakker
Zal mij een rotzorg zijn waar het gemaakt wordt als het maar lekker smaakt. Met groente heb ik toch al niet zoveel dus die weilanden hoeven wij van mij allemaal nietquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
lekker eten dat straks alleen maar in een plasticfabriek wordt gemaakt als je niet een beetje aan het milieu doet
Vanwaar deze gedachtegangquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of jij de geschikte persoon bent om mij hierover advies te geven.
Voordat dat gebeurt hebben we onszelf al uitgeroeid, met het huidige tempo.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vroeg of laat dooft de zon en gaan we er allemaal aan dus het is ook allemaal gelul in de marge dat we doen. We kunnen beter zorgen voor een beter nu dan een betere morgen, maar we liggen liever nu krom voor misschien een betere morgen.
Beffen onder de douche was wel een goede ervaring, wel het zoet niet het zuurquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, zo wanhopig ben ik niet. Als je het schoon wilt hebben dan haal je er maar een douchestraal overheen. Mijn tong is alleen voor lekker eten
Feit dat je niet iedere nacht tegen het plafond aan dondert lijkt mij reden genoeg om te geloven in de zwaartekracht, beste McGrathquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
waarom stem je dan op fvd als je zo duidelijk in wetenschap gelooft? of geloof je niet dat de opwarming van de aarde een hoax is?
Mij niet gezien. Dan sta ik weer buiten de straal en leid ik alleen maar kou. Douchen doe je solo of anders beter helemaal nietquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Beffen onder de douche was wel een goede ervaring, wel het zoet niet het zuur
Dat kan prima samen hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mij niet gezien. Dan sta ik weer buiten de straal en leid ik alleen maar kou. Douchen doe je solo of anders beter helemaal niet
geldklopperijquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Feit dat je niet iedere nacht tegen het plafond aan dondert lijkt mij reden genoeg om te geloven in de zwaartekracht, beste McGrath
Maar dat de opwarming geldklopperij is hoeft niemand aan te twijfelen.
Het is grappig dat we allerlei maatregelen willen nemen om het klimaat te redden, maar de grootste oorzaak, bevolkingsgroei, geen halt toeroepen. Hoe denk je dan ook maar enige stappen te kunnen zetten als er alleen maar vervuilers bijkomen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vroeg of laat dooft de zon en gaan we er allemaal aan dus het is ook allemaal gelul in de marge dat we doen. We kunnen beter zorgen voor een beter nu dan een betere morgen, maar we liggen liever nu krom voor misschien een betere morgen.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het is grappig dat we allerlei maatregelen willen nemen om het klimaat te redden, maar de grootste oorzaak, bevolkingsgroei, geen halt toeroepen. Hoe denk je dan ook maar enige stappen te kunnen zetten als er alleen maar vervuilers bijkomen.
foutje van VKquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:50 schreef TARDIS. het volgende:
Waarom heeft het openen van die Klaagkroeg er alleen maar toe geleid dat die Vogeltjesdansfanfare hier de boel komt vervuilen?
Maar ik roep dat ook altijd. Ik heb eerder vanochtend nog een pleidooi tegen de geboorte van het kind gehouden.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
hij zegt dat je eens moet stoppen met voortplanten, lijkt me niet ideaal TARDIS.
Mja, dan kan je alle recente negatieve ontwikkelingen op dit forum wel in zijn schoenen schuiven.quote:
Kijk alleen eens in de koelkast hoeveel plastic er ligt, brood, een pakje boter, vleeswaren, kaas, groenten in een zakje, een pakje yoghurt..... zulke dingen kunnen ook anders verpakt wordenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het is grappig dat we allerlei maatregelen willen nemen om het klimaat te redden, maar de grootste oorzaak, bevolkingsgroei, geen halt toeroepen. Hoe denk je dan ook maar enige stappen te kunnen zetten als er alleen maar vervuilers bijkomen.
grotendeels is het ook allemaal zijn schuldquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mja, dan kan je alle recente negatieve ontwikkelingen op dit forum wel in zijn schoenen schuiven.
harde woorden ditquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
grotendeels is het ook allemaal zijn schuld
Ik.quote:
Ha Nootmans.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:54 schreef 2NutZ het volgende:
Twijfelde tussen pvv en fvd maar toch maar fvd
Maar heb je daar een oplossing voor? is het niet beter te beginnen die gemakkelijker zijn op te lossen dan domme mensen die wel weer teveel kinderen nemen, dan het normale gezin met 2 kinderen. volgens mij heeft fvd ook geen oplossing voor domme mensenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat is niet het enige harde op dit momentquote:
Het andere harde is je kloppend lid bij het denken aan een links kabinet zekerquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is niet het enige harde op dit moment
Nee, de andere is de steen in zijn hand die hij door een raam met een FvD poster gaat gooienquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Het andere harde is je kloppend lid bij het denken aan een links kabinet zeker
Het verschil is, naarmate de welvaart toeneemt, neemt men minder kinderen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
Maar heb je daar een oplossing voor? is het niet beter te beginnen die gemakkelijker zijn op te lossen dan domme mensen die wel weer teveel kinderen nemen, dan het normale gezin met 2 kinderen. volgens mij heeft fvd ook geen oplossing voor domme mensen
welvaart als in de mensen zelf, niet als in de staat. en volgens mij is de mens onder dit rechtse kabinet niet veel welvarender geworden, op een kleine groep na dan.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het verschil is, naarmate de welvaart toeneemt, neemt men minder kinderen.
Waarom, vroeger wierp een vrouw 12 kinderen en was blij dat er 3 volwassen werden, omdat de rest gewoon simpel dood ging. Net zoals dat ondervoede vogeltje in het nest die net het wormpje niet kan pakken
Of juist genocide voor het menselijk ras om daarna de planeet de komende 4 miljard jaar haar gang te laten gaan.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:06 schreef Vanillekwark het volgende:
Gewoon wereldwijde 1-kind-politirk jatoch
maar hoe moet het dan met de incest, die moet wel intact blijvenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:06 schreef Vanillekwark het volgende:
Vriend, dat klinkt mij als muziek in de oren.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Of juist genocide voor het menselijk ras om daarna de planeet de komende 4 miljard jaar haar gang te laten gaan.
Je kunt toch tweedelijnsincest plegen door je nichtje te bezwangeren.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
maar hoe moet het dan met de incest, die moet wel intact blijven
als je geen broertjes en zusjes hebt heb je ook geen ooms en tantes en dus ook geen neefjes en nichtjesquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je kunt toch tweedelijnsincest plegen door je nichtje te bezwangeren.
Zoals een groot FOK!ker eens schreef: 'niets mis met nichtjes palen'
en iedereen boven de 80 gewoon opruimenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:06 schreef Vanillekwark het volgende:
Dang. Dat is een hele goeie. Dan toch lekker je moeder neuken ofzo.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
als je geen broertjes en zusjes hebt heb je ook geen ooms en tantes en dus ook geen neefjes en nichtjes
Ff de kwast over Auswitch heen en hij kan weer een paar rondjes meequote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Of juist genocide voor het menselijk ras om daarna de planeet de komende 4 miljard jaar haar gang te laten gaan.
Kijk eens naar Japan, ook vol vergrijzing, en de gemiddelde Jap zit liever met een fictieve Lolita te spelen dan een vrouw. Toch kom je er moeilijk binnen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
welvaart als in de mensen zelf, niet als in de staat. en volgens mij is de mens onder dit rechtse kabinet niet veel welvarender geworden, op een kleine groep na dan.
Tong80quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en iedereen boven de 80 gewoon opruimen
stelletje autistenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
Kijk eens naar Japan, ook vol vergrijzing, en de gemiddelde Jap zit liever met een fictieve Lolita te spelen dan een vrouw. Toch kom je er moeilijk binnen.
Hoe dan?
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en iedereen boven de 80 gewoon opruimen
Fictieve Lolita's kosten minder geld, zijn niet zuur en zijn er alleen als het je uitkomt.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
Kijk eens naar Japan, ook vol vergrijzing, en de gemiddelde Jap zit liever met een fictieve Lolita te spelen dan een vrouw. Toch kom je er moeilijk binnen.
Hoe dan?
En de app-aankopen dan?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Fictieve Lolita's kosten minder geld, zijn niet zuur en zijn er alleen als het je uitkomt.
Ik snap ze wel
nee lekker de hele tijd heen en weer reizen is wat nederland nodig heeftquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:15 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Gewoon latten, dat is goedkoopst en minste onderhoud
Geef je nummer gewoon vrij, dan kunnen we allemaal bellenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:15 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Juist niet hè, dan moet je twee huizen verwarmen, dubbel aantal witgoed enzoquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:15 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Wie zegt dat ze 2 huishoudens betaalt?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:16 schreef McGrath het volgende:
beetje 2 huishoudens runnen terwijl het er makkelijk 1 had kunnen zijn, ja dat latten is echt de toekomstdomme snol
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Geef je nummer gewoon vrij, dan kunnen we allemaal bellen
niet zij persoonlijk, maar dat is beetje het hele punt van een latrelatie hé, dat je allebei je eigen huis hebtquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze 2 huishoudens betaalt?
ik zeg toch ook niet dat zij alles betaalt? het kan natuurlijk zijn dat hij in een doos onder een brug leeft, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk als je latten ideaal noemt.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze 2 huishoudens betaalt?
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
En de app-aankopen dan?
Dan is een vriendin mss nog goedkoper
Dat geloof ik nietquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
En de app-aankopen dan?
Dan is een vriendin mss nog goedkoper
Sow, koekoekquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:16 schreef McGrath het volgende:
beetje 2 huishoudens runnen terwijl het er makkelijk 1 had kunnen zijn, ja dat latten is echt de toekomstdomme snol
Is goed Theo.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Melk in de koffie,
Als je niet van koffie houdt, zuip dan wat anders
Dump je chick, en begin met daten met Bulma, ze weet wel wanneer je moet herladenquote:
klasse kwarkquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Melk in de koffie,
Doe niet zo raar.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Melk in de koffie,
Na 159055 keer callcenterwerk kwam je er nog niet achterquote:
Waarschijnlijk net zoiets als die beller die mij laatst wist te vertellen dat er ook vrouwen aan de telefoon zaten die betaald kregenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Na 159055 keer callcenterwerk kwam je er nog niet achter
Ik ben blij dat we gratis bellenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:23 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Waarschijnlijk net zoiets als die beller die mij laatst wist te vertellen dat er ook vrouwen aan de telefoon zaten die betaald kregen
Kom maar opquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik verkracht je waar je bij staat
Zegt er eenquote:
Niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:28 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Zegt er een![]()
Wanneer ga je weer tellen?
Heb je tips?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dump je chick, en begin met daten met Bulma, ze weet wel wanneer je moet herladen
Toch heb je een hobby/werk die vragen oproept, is het echt niet iets voorquote:
En velen met ons, gelukkig.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Toch heb je een hobby/werk die vragen oproept, is het echt niet iets voor
GC / [Vraag wat je wil]: een inventarisatie.
Ik ging choken toen ik ook mijn opwachting daar mocht doenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ga mee naar Zuid Amerika, waar de chica's gewilliger, maar ook jaloerzer zijnquote:
Nee, wie weet hoeveel vaste bellers hier rondhangen en ineens van hun roze wolk worden geslagen door alle waarhedenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Smaakt hun puni ook naar chocolade of is dat gewoon net als bij een blanke?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ga mee naar Zuid Amerika, waar de chica's gewilliger, maar ook jaloerzer zijn
Welk nummer ben je bereikbaar? Kan wel een verzetje gebruikenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:32 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee, wie weet hoeveel vaste bellers hier rondhangen en ineens van hun roze wolk worden geslagen door alle waarheden
Het is anoniem en je hoeft niet alle shit te delen, wellicht zijn er wel meerden die die aan sexfoontjees doenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:32 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee, wie weet hoeveel vaste bellers hier rondhangen en ineens van hun roze wolk worden geslagen door alle waarheden
chocolade komt daar vandaan hequote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Smaakt hun puni ook naar chocolade of is dat gewoon net als bij een blanke?
Dan zou ik het wel overwegen want vind chocolade best lekker. Misschien met dat zoute erbij zou het een goede combinatie zijnquote:
Welnee.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:36 schreef Driepink het volgende:
[..]
Het voelt nu aan alsof je je thuisbasis verraadt
Bij toeval eens een collega tegen gekomen, maar dat is wel lachen. Maar nee, wil er in de loop van het jaar ook mee stoppen en iets anders gaan doen, na 15 jaar vind ik het wel welletjes geweestquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is anoniem en je hoeft niet alle shit te delen, wellicht zijn er wel meerden die die aan sexfoontjees doen
MEN was puur een middel waarmee haags zijn doel mee heeft bereikt.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:36 schreef Driepink het volgende:
[..]
Als ik jou aan een Mexicaanse kut daar krijg, dan kijk ik alles van DBSquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan zou ik het wel overwegen want vind chocolade best lekker. Misschien met dat zoute erbij zou het een goede combinatie zijn
Jij snapt hem 👊quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
MEN was puur een middel waarmee haags zijn doel mee heeft bereikt.
MEN is leuk johquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
MEN was puur een middel waarmee haags zijn doel mee heeft bereikt.
Ben ik een doetje?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
jij ook, maar dat wisten we al door je gegil toen je een vuistje in je anus kreeg
VVD staat volgens mij voor: Veel VogeltjesDans.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:42 schreef Goudenvis het volgende:
HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE HAHAHAH HIER DE BRANDWEER KUNT U MIJ HOREN
@:wielrennerdt
@:plompzakker
Dit klinkt als een challenge die ik maar wat graag aan wil gaanquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als ik jou aan een Mexicaanse kut daar krijg, dan kijk ik alles van DBS
Ik kom nooit in MENquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:36 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jazeker.quote:
Onder je ruige exterieur schuilt een zorgzame en lieve jongemanquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wist ik niet, maar ik had een vermoeden.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jij bent overal welkom.
Als ik een vrouw was stelde ik al mijn gaten beschikbaar.
Dacht juist andersom.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Onder je ruige exterieur schuilt een zorgzame en lieve jongeman
Zeker.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:52 schreef Driepink het volgende:
[..]
Onder je zorgzame en lieve exterieur schuilt een ruige jongeman?
VVD is de beste partij in Nederland. Het staat voor Volkspartij voor Vrijheid en Democratie. Zoek het maar eens op Google!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
VVD staat volgens mij voor: Veel VogeltjesDans.
Ik pas hiervoor
In de praktijk lukt het niet erg, maar als je vogeltjespoep wil adoreren of de partij staat je vrij.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:05 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
VVD is de beste partij in Nederland. Het staat voor Volkspartij voor Vrijheid en Democratie. Zoek het maar eens op Google!
Hey poepiequote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:09 schreef 2NutZ het volgende:
Grappig ja die newbies met hun geforceerde vvd geneuzel
Verdonk wat een figuur was dat zeg.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:10 schreef Remqo het volgende:
Ik heb toen op Verdonk gestemd, maar Rutte werd het.
Sindsdien niet meer op VVD gestemd
Recht door zee.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:10 schreef Remqo het volgende:
Ik heb toen op Verdonk gestemd, maar Rutte werd het.
Sindsdien niet meer op VVD gestemd
hoi prutteltjequote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Verdonk wat een figuur was dat zeg.
De stemhokjes zijn morgen pas open, mafklapperquote:
Lees die post ervoorquote:
Zijn allemaal van die studentjes in een vereniging die als een eenheidsworst voor VVD stemmen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:09 schreef 2NutZ het volgende:
Grappig ja die newbies met hun geforceerde vvd geneuzel
Lik mn poes.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hij stelt toch een vraag, hij denkt helemaal niets.
Al die aanname's tegenwoordig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |