die man op linksquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:07 schreef Goudenvis het volgende:
[ afbeelding ]
@:wielrennerdt
@:mikeytt
@:plompzakker
@:banaanvragen![]()
![]()
zoals gisteren al gezegd stem ik in de staten verkiezing op PvdA, of dat in de nationale verkiezingen ook gaat zijn dat is een andere vraagquote:
Mei Li Vosquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
zoals gisteren al gezegd stem ik in de staten verkiezing op PvdA, of dat in de nationale verkiezingen ook gaat zijn dat is een andere vraag
mensen wien in 2019 nog 'oprutte' zeggenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:09 schreef Remqo het volgende:
Ja oprutte maar, de VoorVogeltjesDans partij heeft het toch wat laten afweten
Zonde. Weer een verloren stem dusquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
zoals gisteren al gezegd stem ik in de staten verkiezing op PvdA, of dat in de nationale verkiezingen ook gaat zijn dat is een andere vraag
Moeilijk woord. Ik stem gewoon op datgene wat goed is voor Nederland.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jullie zijn verloren stemmen aan het populisme
VVD populsime noemenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jullie zijn verloren stemmen aan het populisme
vvd dus ?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Moeilijk woord. Ik stem gewoon op datgene wat goed is voor Nederland.
heb het over FvDquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:11 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
VVD populsime noemen![]()
FVD en PVV![]()
____!!
jij denkt dat geroeptoeter en stoere jongetjes gedrag goed is voor nederland? ik denk dat je beter maar weer tekenfilms kan gaan kijkenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Moeilijk woord. Ik stem gewoon op datgene wat goed is voor Nederland.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:12 schreef Kiid het volgende:
Ik ken alleen pvv en fvd. Ik stem dit keer geen pvv omdat ik daar al de vorige keer op had gestemd en ze lopen nog steeds hier vrij rond.
Mensen die 'mensen wien' zeggen mogen samen met die opgepakte Turk de etensrestjes opeten uit hun onderbroekquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:10 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
mensen wien in 2019 nog 'oprutte' zeggen![]()
Rutte
Wegkijken is meer jouw ding begrijp ik hieruit?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
jij denkt dat geroeptoeter en stoere jongetjes gedrag goed is voor nederland? ik denk dat je beter maar weer tekenfilms kan gaan kijken
wegkijken voor wat?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wegkijken is meer jouw ding begrijp ik hieruit?
De realiteit van vandaag. Je stemt liever op een partij die de waarheid niet onder ogen ziet en feitelijk niks wil veranderen aan het Nederland van vandaag. Dat snap ik ook wel aangezien jij daaraan mee profiteert, maar ik stem dan liever op een partij die de oorzaak probeert weg te halen.quote:
Het is zijn uithangbord, sorry dat je het gemist hebtquote:
Ben je bang dat je op de eerste de beste boot terug wordt gezet? Je kan het best respectvol houdenquote:
Oh rustig maar meneertje dat is mij ontgaan. Prima.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
Is Grath een buitenlander?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ben je bang dat je op de eerste de beste boot terug wordt gezet? Je kan het best respectvol houden
Gisteren was ook een emotionele dag voor heel Nederlandquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh rustig maar meneertje dat is mij ontgaan. Prima.
de oorzaak is populisme, en extremisme, het is lastig om de eenlingen eruit te halen in het grote publiek, maar misschien een goed begin om partijen als denk fvd en pvv er gewoon geen podium meer voor te gevenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
De realiteit van vandaag. Je stemt liever op een partij die de waarheid niet onder ogen ziet en feitelijk niks wil veranderen aan het Nederland van vandaag. Dat snap ik ook wel aangezien jij daaraan mee profiteert, maar ik stem dan liever op een partij die de oorzaak probeert weg te halen.
had het liever nooit gewetenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is zijn uithangbord, sorry dat je het gemist hebt
Daarom ga ik ienemienemutte doenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Stem voor je toekomstige kinderen driepink. Zij verdienen een beter en veiliger Nederland
Als je uiteindelijk maar uitkomt op fvd dan vind ik het beste. Anders kan je beter niet stemmenquote:
Blijkbaar niet rechts genoeg dan.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:22 schreef Vanillekwark het volgende:
Linkse partijen
Mensen die links de schuld geven van de problemen in dit land terwijl we al 17 jaar een rechts kabinet hebben
Rechts
VVD
FvD
PVV
DENK
Nee hoor, dat is niet lastig. Gewoon op de boot terug bij de eerste tekenen van criminaliteit. Dan was die Turk 7 jaar geleden al Nederland uit geweest. Dan had het gister enkel gegaan over de oorwassing van Ajax tegen Az ipv Utrecht.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
de oorzaak is populisme, en extremisme, het is lastig om de eenlingen eruit te halen in het grote publiek, maar misschien een goed begin om partijen als denk fvd en pvv er gewoon geen podium meer voor te geven
Ik identificeer mezelf niet met jouw 'men'quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:23 schreef Driepink het volgende:
[..]
Blijkbaar niet rechts genoeg dan.
Want wat men tegenwoordig onder links verstaat = haal alle vluchtelingen maar hier heen
Mijn MEN typ je met hoofdlettersquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik identificeer mezelf niet met jouw 'men'
Dat is inderdaad links. Dat en natuurlijk de euro's pompen in het milieu terwijl alle kachels roken in de landen waar het er wel echt toedoetquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:23 schreef Driepink het volgende:
[..]
Blijkbaar niet rechts genoeg dan.
Want wat men tegenwoordig onder links verstaat = haal alle vluchtelingen maar hier heen
Terwijl het in de grand scheme of things nog best meevalt. Maar we zijn het gewoon niet gewendquote:
Maar ik mag nog steeds op je bruiloft komenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Elke dag weet je in mijn achting te dalen, dat is ook een kunst.
Ik ga nu rechts stemmen voor PS en in TK verkiezingen ga ik voor SPquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:22 schreef Vanillekwark het volgende:
Linkse partijen
Mensen die links de schuld geven van de problemen in dit land terwijl we al 17 jaar een rechts kabinet hebben
Rechts
VVD
FvD
PVV
DENK
Omdat VK toch niet gaat trouwenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:26 schreef Driepink het volgende:
[..]
Maar ik mag nog steeds op je bruiloft komen
Tuurlijk. Je bent de eerste die ik op het lijstje zetquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:26 schreef Driepink het volgende:
[..]
Maar ik mag nog steeds op je bruiloft komen
Kan je net zo goed niet stemmen. Je moet fvd stemmen als je ook maar iets geeft om Nederlandquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ga nu rechts stemmen voor PS en in TK verkiezingen ga ik voor SP
Ik mis de tijd dat er nog een fatsoenlijk politiek midden was. Alles moet tegenwoordig of helemaal links, of helemaal rechts zitten.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ga nu rechts stemmen voor PS en in TK verkiezingen ga ik voor SP
Jouw kinderlijke fantasie is echt aan te prijzen en maakt je een pracht persoon vriendquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:27 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dit denk jij, weet je wat voor lekkerding hij is
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Terwijl het in de grand scheme of things nog best meevalt. Maar we zijn het gewoon niet gewend
PlayStation wist niet dat jij een gamer was hahaquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:22 schreef Remqo het volgende:
Morgen als de stembussen open gaan, ga ik stemmen op PS, op waterschappen blanco, omdat ik toch niet weet wat ze doen, behalve belasting vragen.
Klasse vriend. Partij van de PlayStation zijn bazenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[..]
PlayStation wist niet dat jij een gamer was haha
Waarom niet? Ik ken hem persoonlijk goed en ik mag hem graag.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij bent niet goed bij je paasei
Je probeert te hard bij Flamarande.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:30 schreef Driepink het volgende:
Ik hou van @:le_professeur en van @:flamarande
Hey Azpi.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jij negeert me te hard![]()
Net alsof ik niet besta
FvD voor de eerste kamer, om wetten te kunnen blokkeren, zoals die achterlijke klimaatwet, immigratie tegenhouden en nog wat dingetjes uit de verlichting.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kan je net zo goed niet stemmen. Je moet fvd stemmen als je ook maar iets geeft om Nederland
Ik heb nog een PS3 als je het zo graag wil wetenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[..]
PlayStation wist niet dat jij een gamer was haha
Ik moest van het weekend nog aan je denken.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Graag zou ik een antwoord willen zien op de door mij gestelde vraag eerder vandaag
Ik ook!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb nog een PS3 als je het zo graag wil weten
Dat zou echt een droom zijn die uitkomtquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
FvD voor de eerste kamer, om wetten te kunnen blokkeren, zoals die achterlijke klimaatwet, immigratie tegenhouden en nog wat dingetjes uit de verlichting.
Maar als arbeider, dat is wat anders dan een harde werker uit VVD perspectief, heeft SP ook goede punten, minder Roegaren binnenhalen, ook Euro kritisch, maar wil geen Nexit
Daar heb je CDA en D66 voorquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik mis de tijd dat er nog een fatsoenlijk politiek midden was. Alles moet tegenwoordig of helemaal links, of helemaal rechts zitten.
Ik mis de rationele middenpartijen die zich beseffen dat er aan allebei de kanten van het spectrum goede en slechte ideeën heersen
Zou daar dagen over vol kunnen lullen als het moet, maar ik vind het mooi om te horen dat je aan mij dacht vriend. Ik moest van het weekend ook aan jou denkenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:34 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik moest van het weekend nog aan je denken.
Filmpje op yt gekeken over alle gebeurtenissen in de Dragonball canonduurde gewoon een half uur
Jij geeft best om pinguïns maar beseft dat jij ze toch niet kan reddenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:33 schreef Kiid het volgende:
Ik heb het verdomme nog steeds koud hier. Baal er echt van dat mijn collega zo'n milieu hippie is anders had ik de kachel gewoon dag en nacht op 23 graden staan hier. Kan mij die pinguins nou schelen.
O? Hoezo moest je aan mij denken?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zou daar dagen over vol kunnen lullen als het moet, maar ik vind het mooi om te horen dat je aan mij dacht vriend. Ik moest van het weekend ook aan jou denken
Dat is wel heel erg ouderwets. Wist je dat de Ps4 inmiddels al uit is?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb nog een PS3 als je het zo graag wil weten
Dat is misschien beter verwoord inderdaadquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij geeft best om pinguïns maar beseft dat jij ze toch niet kan redden
Wie koopt zoiets danquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb de mijne laatst verkocht voor 50 euro.
En je laat je vriendin jouw stem uitbrengen op GL.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat zou echt een droom zijn die uitkomt
Waarschijnlijk dezelfde mensen die links stemmen. Die mensen hebben geen flauw benul van de realiteit van vandaagquote:
Dan hoop ik dat hij in het echt wel normaal isquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik ken hem persoonlijk goed en ik mag hem graag.
Ik ga niet na een dag hard buffelen in de rij staan om vervolgens te horen dat Nederland weer links heeft gestemd. Die moeite wil ik mijzelf liever besparen. Kijk wel vanaf de sofa hoe ons land naar de klote wordt geholpenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
En je laat je vriendin jouw stem uitbrengen op GL.
Het stemhokje is van 7:30 tot 21:00 uur open
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |