Thierry is wat knapper dan Geert.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En wat heeft je tot FvD doen overgaan, makker
het laatste wat ik van de politiek kan herinneren is jan peter balkenende die van een skateboard viel en iets met niet links, niet rechts maar recht door zeequote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Forum voor Democratie van de TSJAAD Thierry
Precies. Niet al die criminelen en gekken, maar fvd. Helemaal omdat het vol met blanken zit.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:40 schreef Vanillekwark het volgende:
FvD is de grootste bedreiging voor Nederland op dit moment.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het laatste wat ik van de politiek kan herinneren is jan peter balkenende die van een skateboard viel en iets met niet links, niet rechts maar recht door zee
weet niet of dat nog heel relevant is vandaag de dag
Nee niet allemaal.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:42 schreef Crack_ het volgende:
Leven we allemaal in hetzelfde land of wat
Thierry Baudet is een van die gekkenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Precies. Niet al die criminelen en gekken, maar fvd. Helemaal omdat het vol met blanken zit.
Dit. De grootste crimineel die er is. Ruttequote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Thierry Baudet is een van die gekken
Slimme gekkies helpquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Thierry Baudet is een van die gekken
Rutte vind ik ook maar kutquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit. De grootste crimineel die er is. Rutte
Noem eens een standpunt van die club dat je bevalt.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:44 schreef 2NutZ het volgende:
Dus voor iedereen die nog twijfelde om op FvD te stemmen. VK is tegen dus dan weet je dat je goed zit.
Dit zijn idd van die redenaties die die populistische partijen gebruiken. Vooral niet je keuze baseren op het partijprogramma, maar op oneliners en gemeenschappelijke vijandenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:44 schreef 2NutZ het volgende:
Dus voor iedereen die nog twijfelde om op FvD te stemmen. VK is tegen dus dan weet je dat je goed zit.
Thierry Baudetquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Noem eens een standpunt van die club dat je bevalt.
ik zal ook de stemwijzer eens invullen, weet er genoeg vanquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:45 schreef Zosk het volgende:
Groen Links en Partij voor de Dieren stonden met 26% onderaan in mijn ingevulde stemwijzer, verrassend
GroenLinks stond bij mij helemaal bovenaanquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:45 schreef Zosk het volgende:
Groen Links en Partij voor de Dieren stonden met 26% onderaan in mijn ingevulde stemwijzer, verrassend
Apart, ja.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:45 schreef Zosk het volgende:
Maximillian klinkt gezelligquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Charlotte, Liam, Maximilian en Yusuf.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
GroenLinks stond bij mij helemaal bovenaan
Ja no shit, jij bent de mannelijke Crackquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
GroenLinks stond bij mij helemaal bovenaan
Populistische partijenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dit zijn idd van die redenaties die die populistische partijen gebruiken. Vooral niet je keuze baseren op het partijprogramma, maar op oneliners en gemeenschappelijke vijanden![]()
Ja, ik had al een beetje dat beeld van de gemiddelde FvD'er ja... 'lekker recalcitrant' op een partij stemmen waar je nog niet eens het program van gelezen hebt.quote:
Is goedquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zal ook de stemwijzer eens invullen, weet er genoeg van
Ja.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:46 schreef Der_Mann het volgende:
1. Wilde zwijnen
In Noord-Brabant moeten alle wilde zwijnen worden afgeschoten.
zijn alle vragen van dit kaliber
quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja no shit, jij bent de mannelijke Crack
ja dit bedoel ik, WEET IK VEELquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:46 schreef Der_Mann het volgende:
1. Wilde zwijnen
In Noord-Brabant moeten alle wilde zwijnen worden afgeschoten.
zijn alle vragen van dit kaliber
Dit klopt wel een beetje, maar ik ga geen GroenLinks stemmen hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja no shit, jij bent de mannelijke Crack
Thierry Baudet.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, ik had al een beetje dat beeld van de gemiddelde FvD'er ja... 'lekker recalcitrant' op een partij stemmen waar je nog niet eens het program van gelezen hebt.
Hulde.
Oprecht verrastquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit klopt wel een beetje, maar ik ga geen GroenLinks stemmen hoor
Ik lees de partijprogramma's en maak op basis daarvan mijn beslissing jaquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Populistische partijenjij laat je niet gek maken en vaart je eigen koers zeker?
Belachelijkquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik lees de partijprogramma's en maak op basis daarvan mijn beslissing ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |