Thierry Baudetquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Noem eens een standpunt van die club dat je bevalt.
ik zal ook de stemwijzer eens invullen, weet er genoeg vanquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:45 schreef Zosk het volgende:
Groen Links en Partij voor de Dieren stonden met 26% onderaan in mijn ingevulde stemwijzer, verrassend
GroenLinks stond bij mij helemaal bovenaanquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:45 schreef Zosk het volgende:
Groen Links en Partij voor de Dieren stonden met 26% onderaan in mijn ingevulde stemwijzer, verrassend
Apart, ja.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:45 schreef Zosk het volgende:
Maximillian klinkt gezelligquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Charlotte, Liam, Maximilian en Yusuf.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
GroenLinks stond bij mij helemaal bovenaan
Ja no shit, jij bent de mannelijke Crackquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
GroenLinks stond bij mij helemaal bovenaan
Populistische partijenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dit zijn idd van die redenaties die die populistische partijen gebruiken. Vooral niet je keuze baseren op het partijprogramma, maar op oneliners en gemeenschappelijke vijanden![]()
Ja, ik had al een beetje dat beeld van de gemiddelde FvD'er ja... 'lekker recalcitrant' op een partij stemmen waar je nog niet eens het program van gelezen hebt.quote:
Is goedquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zal ook de stemwijzer eens invullen, weet er genoeg van
Ja.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:46 schreef Der_Mann het volgende:
1. Wilde zwijnen
In Noord-Brabant moeten alle wilde zwijnen worden afgeschoten.
zijn alle vragen van dit kaliber
quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja no shit, jij bent de mannelijke Crack
ja dit bedoel ik, WEET IK VEELquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:46 schreef Der_Mann het volgende:
1. Wilde zwijnen
In Noord-Brabant moeten alle wilde zwijnen worden afgeschoten.
zijn alle vragen van dit kaliber
Dit klopt wel een beetje, maar ik ga geen GroenLinks stemmen hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja no shit, jij bent de mannelijke Crack
Thierry Baudet.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, ik had al een beetje dat beeld van de gemiddelde FvD'er ja... 'lekker recalcitrant' op een partij stemmen waar je nog niet eens het program van gelezen hebt.
Hulde.
Oprecht verrastquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit klopt wel een beetje, maar ik ga geen GroenLinks stemmen hoor
Ik lees de partijprogramma's en maak op basis daarvan mijn beslissing jaquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Populistische partijenjij laat je niet gek maken en vaart je eigen koers zeker?
Belachelijkquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik lees de partijprogramma's en maak op basis daarvan mijn beslissing ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |