Mijn type is het niet...quote:Op maandag 18 maart 2019 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor de mensen die de foto gemist hebben
[ afbeelding ]
En Manon is de mevrouw naast Guus?quote:Op maandag 18 maart 2019 22:03 schreef TillyB het volgende:
Die Manon had een post gemaakt op insta, met een lap tekst erbij, plus nog extra text in een reactie eronder. Zit al 10 minuten door HoppaaaPowervrouw!#doeslief Anja comments te scrollen om de rest van die reactie te vinden.
Ja daar gaat het overquote:Op maandag 18 maart 2019 22:03 schreef TillyB het volgende:
Die Manon had een post gemaakt op insta, met een lap tekst erbij, plus nog extra text in een reactie eronder. Zit al 10 minuten door HoppaaaPowervrouw!#doeslief Anja comments te scrollen om de rest van die reactie te vinden.
Ja, Manon Meijers, nooit gezien op tv? Ze deed ooit zo'n make-over programma met Thijs Willekes, random mensen op straat aanvallen op hun outfit.quote:
Karma is a bitch.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:06 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja, Manon Meijers, nooit gezien op tv? Ze deed ooit zo'n make-over programma met Thijs Willekes, random mensen op straat aanvallen op hun outfit.
Ze geeft zichzelf in ieder geval nog extra wat aandacht.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:03 schreef TillyB het volgende:
Alsof zij net gezegd heeft dat ze een geladen pistool in haar rechterhand op zijn buik gericht heeft.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Guus kijkt als een konijn in de koplampen.
quote:Op maandag 18 maart 2019 22:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Doe die post even daar laat ze zien dat ze toch wel knap is
Nee dat vind ze zelf denk ikquote:Op maandag 18 maart 2019 22:07 schreef TillyB het volgende:
[..]Alsof het daar om gaat, Ghost van der Gijp
Nee, dat soort programma's kijk ik niet.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:06 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja, Manon Meijers, nooit gezien op tv? Ze deed ooit zo'n make-over programma met Thijs Willekes, random mensen op straat aanvallen op hun outfit.
Whehe. "Blijven lachen, Guus."quote:Op maandag 18 maart 2019 22:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Alsof zij net gezegd heeft dat ze een geladen pistool in haar rechterhand op zijn buik gericht heeft.
"Halt! Modepolitie!"quote:Op maandag 18 maart 2019 22:06 schreef TillyB het volgende:
[..]
De Modepolitie ja, walchelijk programma.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:06 schreef TillyB het volgende:
[..]
Handen even onder de kraan houden.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:06 schreef Lyza666 het volgende:
Droge handen en geen handcrčme kunnen vinden.
#kleineergernissen
Olijfolie, bodylotion.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:06 schreef Lyza666 het volgende:
Droge handen en geen handcrčme kunnen vinden.
#kleineergernissen
Wel stoer!quote:Op maandag 18 maart 2019 22:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
"Halt! Modepolitie!"
En als je dan zag hoe ze er zelf bij liepen
Ohja dat had ik helemaal verdrongenquote:Op maandag 18 maart 2019 22:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
"Halt! Modepolitie!"
En als je dan zag hoe ze er zelf bij liepen
Olijfoliequote:
quote:Op maandag 18 maart 2019 22:12 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Damn de perfecte viswijf accessoire gevonden
Ik zag in Tilly's topic dat die Johan Baum daar aan het lassen is.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:11 schreef Recce het volgende:
Musk is nog steeds dingen in de open lucht bij elkaar aan het laten lassen. Dit gevaarte moet de komende dagen gaan vliegen:
[ afbeelding ]
Een raket die de ruimte in moet gaan, wordt ook in de buitenlucht aan elkaar gelast. Ik weet niet hoe serieus ik dit allemaal moet nemen.
Zo simpelquote:Op maandag 18 maart 2019 22:11 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
OlijfolieDat helpt misschien wel maar goor.
Bodylotion maar even proberen, da's een beter idee.
Danku
Komt ze uit Katwijk?quote:Op maandag 18 maart 2019 22:12 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie ogen wel. Maar jeumig die visdingenquote:Op maandag 18 maart 2019 22:12 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
En als je dan je bulder lach doet gaan die vissen dansenquote:Op maandag 18 maart 2019 22:12 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op maandag 18 maart 2019 22:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zo simpelOlijfolie was slechts een ingeving.
quote:Op maandag 18 maart 2019 22:12 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk is Alsido niet verhuisd naar de VS.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zag in Tilly's topic dat die Johan Baum daar aan het lassen is.
Dan gaat het nog even duren.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopelijk is Alsido niet verhuisd naar de VS.
Do the viswijf dancequote:Op maandag 18 maart 2019 22:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En als je dan je bulder lach doet gaan die vissen dansen
quote:Op maandag 18 maart 2019 22:03 schreef TillyB het volgende:
Stiefouderdag? Wat is is dat nou weer voor achterlijk gedoe?quote:
Ja eigenlijk wel een goudmijn aan overdressede Anja kneuterigheidquote:Op maandag 18 maart 2019 22:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou het is wel een debiel wijf ook als je die Insta zo leest
En ze heten gewoon Pepijn, Sarah, Teun en Julesquote:
Wat bezield die Guus zeg, misschien is hij bang dat ze hem in mekaar mept als hij het uit maaktquote:Op maandag 18 maart 2019 22:18 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel een goudmijn aan overdressede Anja kneuterigheid
Stiefouderdag? Het is elke dag stiefouderdag!quote:Op maandag 18 maart 2019 22:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stiefouderdag? Wat is is dat nou weer voor achterlijk gedoe?
Dat wil je niet weten.geloof me maar.quote:
Ik las ooit zo'n Linda-achtig magazine waar een gezin hun huis liet zien. Eén kinderkamer had een bruine muur en daarnaast een witte muur met grote bruine letters 'B R U I N' erop. OMDAT DAT KIND BRUIN HEETTE. BRUIN!!!!! L;KJAJF;LKDA;JLKF;ALJKSquote:Op maandag 18 maart 2019 22:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Pepster![]()
Hier in Amsterdam struikel je over de Bikkels en Splinters.
Ik zou er R2D2 van makenquote:Op maandag 18 maart 2019 22:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, het ding is wel zo'n beetje klaar. Het ziet er niet uit:
[ afbeelding ]
Ooooohquote:Op maandag 18 maart 2019 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ze heten gewoon Pepijn, Sarah, Teun en Jules![]()
Dit wist ik niet, maar heb ik zojuist opgezocht.
Ik geloof je direct.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten.geloof me maar.
Dat is gewoon kindermishandeling!quote:Op maandag 18 maart 2019 22:21 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik las ooit zo'n Linda-achtig magazine waar een gezin hun huis liet zien. Eén kinderkamer had een bruine muur en daarnaast een witte muur met grote bruine letters 'B R U I N' erop. OMDAT DAT KIND BRUIN HEETTE. BRUIN!!!!! L;KJAJF;LKDA;JLKF;ALJKS
hi ha ho ben jij de GHOSTwriter van Gijpquote:Op maandag 18 maart 2019 22:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wat bezield die Guus zeg, misschien is hij bang dat ze hem in mekaar mept als hij het uit maakt
Om te janken dit!quote:Op maandag 18 maart 2019 22:21 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik las ooit zo'n Linda-achtig magazine waar een gezin hun huis liet zien. Eén kinderkamer had een bruine muur en daarnaast een witte muur met grote bruine letters 'B R U I N' erop. OMDAT DAT KIND BRUIN HEETTE. BRUIN!!!!! L;KJAJF;LKDA;JLKF;ALJKS
Abonnee gespotquote:Op maandag 18 maart 2019 22:21 schreef TillyB het volgende:
[..]
Bruin? Zo noem je je paard.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:21 schreef TillyB het volgende:
[..]
Er was wel een tijd dat je een vibrator kreeg als je een abo op de Linda nam hoor.quote:
Ik was wel abonnee ja. Maar dat Bruin verhaal was volgens mij al voor de Linda überhaupt bestond, heel lang geleden maar ik zal het nooit vergeten die brute kindermishandeling.quote:
Mensenquote:Op maandag 18 maart 2019 22:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bruin? Zo noem je je paard.
Een ex-collega van me heeft haar twee zoons Panter en Ridder genoemd.
Dat is zo'n gezichtsmassage-apparaat toch?quote:Op maandag 18 maart 2019 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er was wel een tijd dat je een vibrator kreeg als je een abo op de Linda nam hoor.
Had je de Linda voor de breipatronen?quote:Op maandag 18 maart 2019 22:24 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik was wel abonnee ja. Maar dat Bruin verhaal was volgens mij al voor de Linda überhaupt bestond, heel lang geleden maar ik zal het nooit vergeten die brute kindermishandeling.
Ja die kon je 2 blokken verderop nog horenquote:Op maandag 18 maart 2019 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er was wel een tijd dat je een vibrator kreeg als je een abo op de Linda nam hoor.
quote:Op maandag 18 maart 2019 22:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bruin? Zo noem je je paard.
Een ex-collega van me heeft haar twee zoons Panter en Ridder genoemd.
Bruin komt uit het boek Dik Trom,die personage heette Bruin Boon.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:21 schreef TillyB het volgende:
[..]
Is zeer goed bij een verstopte neus.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is zo'n gezichtsmassage-apparaat toch?
Ja bijvoorbeeldquote:Op maandag 18 maart 2019 22:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is zo'n gezichtsmassage-apparaat toch?
Flinke gok gespotquote:Op maandag 18 maart 2019 22:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Is zeer goed bij een verstopte neus.
Zoals Deisyy zou zeggen: walchelijkquote:Op maandag 18 maart 2019 22:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Bruin komt uit het boek Dik Trom,die personage heette Bruin Boon.
Tsja, Mr Grey dan?quote:
Oh sorry, ik haalde de Linda en de Libelle door elkaar in m'n hoofd.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nah de Linda was best leuk in het begin
Die heeft ze ookquote:Op maandag 18 maart 2019 22:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh sorry, ik haalde de Linda en de Libelle door elkaar in m'n hoofd.
De Linda is een CHLOSSIEquote:Op maandag 18 maart 2019 22:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh sorry, ik haalde de Linda en de Libelle door elkaar in m'n hoofd.
quote:
HENKquote:Op maandag 18 maart 2019 22:29 schreef Superbadeendje het volgende:
Nu het toch over namen gaat. Welke naam moet ik mijn nieuwe parkietje geven? Mannetje.
Bruinquote:Op maandag 18 maart 2019 22:29 schreef Superbadeendje het volgende:
Nu het toch over namen gaat. Welke naam moet ik mijn nieuwe parkietje geven? Mannetje.
Rood, of Zwartje.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:29 schreef Superbadeendje het volgende:
Geen idee! Maar ik weet ook niet of dat kindje uit de Linda ook bruin was.quote:
Wat heb je op?quote:Op maandag 18 maart 2019 22:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Ben sowieso te lam om te tikken lekker hoor smileys
Linda is niet bruin.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee! Maar ik weet ook niet of dat kindje uit de Linda ook bruin was.
Kanarie.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:29 schreef Superbadeendje het volgende:
Qua alcohol of sex?quote:Op maandag 18 maart 2019 22:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik sta al 10 jaar droog, ik ben solidair met de vrouwen in deze slowchat
Of Piet?quote:
Waar ben je lam van dan?quote:Op maandag 18 maart 2019 22:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou geen drank ik ben alcoholvrij
Ahum!quote:Op maandag 18 maart 2019 22:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Van de terroristendag en ik was vroeg op voor mijn doenquote:
Las ik nou dat jouw dochter daar in de buurt was?quote:Op maandag 18 maart 2019 22:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Van de terroristendag en ik was vroeg op voor mijn doen
Dat vind ik ook wel een leuke.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
Badeend,ik vind Leo wel een mooie naam.
Ik voel een liedje opkomenquote:Op maandag 18 maart 2019 22:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
Badeend,ik vind Leo wel een mooie naam.
10 jaar pas? Broekie.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zocht hem op en bedacht dat het jammer was dat jij het niet kon horenquote:
Wat enger is is dat ik hem zonder begeleiding kan zingen.quote:
Winkyquote:Op maandag 18 maart 2019 22:29 schreef Superbadeendje het volgende:
En aan Lomp En Onhandig.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:38 schreef TillyB het volgende:
Bij Leo moet ik aan Bizzey denken, dat is niks voor de Eend
Ja op school wel hoor, deden gelijk alles op slot, maar meer over het eventuele ophalen, maar viel mee de NS deed eens zijn werkquote:Op maandag 18 maart 2019 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Las ik nou dat jouw dochter daar in de buurt was?
Vroeg het mandje in dan maar
quote:
quote:Op maandag 18 maart 2019 22:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Noem 'm Parkie. Kan hij de kooi gaan checken.
Stinky Winky? Dat is toch gemeen.quote:
Wat een stress en onrust, nu fijn weer thuis gelukkigquote:Op maandag 18 maart 2019 22:42 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja op school wel hoor, deden gelijk alles op slot, maar meer over het eventuele ophalen, maar viel mee de NS deed eens zijn werk
Die is ook wel leuk.quote:
Je bent zelf gemeenquote:Op maandag 18 maart 2019 22:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Stinky Winky? Dat is toch gemeen.
Jaquote:Op maandag 18 maart 2019 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een stress en onrust, nu fijn weer thuis gelukkig
Oh dat is hier zeer bekendquote:
Als iemand hier lomp en onhandig doet noem ik hem altijd Leo.quote:
quote:Op maandag 18 maart 2019 22:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En toen waren je Lonka's zeker ook nog eens op?
ik was nogal druk vanavondquote:Op maandag 18 maart 2019 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zocht hem op en bedacht dat het jammer was dat jij het niet kon horen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan hebben we de tijd om iets te zoeken![]()
Een neef van mij heeft zijn naam laten veranderen door dat liedje.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh dat is hier zeer bekendniemand noemt zijn kind LEO meer
quote:Op maandag 18 maart 2019 22:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Als je van verwarring houdt zou ik die parkiet Mario noemen.
quote:Op maandag 18 maart 2019 22:45 schreef FANN het volgende:
[..]
ik was nogal druk vanavond![]()
Er is weer een probleem opgelosti.p.v. een bank.. 2x deze ligt perfect !!!
Je link doet het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan hebben we de tijd om iets te zoeken
TEAM BAKSTEEN
Mja ik weet niet of dat nou z'on verbetering isquote:Op maandag 18 maart 2019 22:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een neef van mij heeft zijn naam laten veranderen door dat liedje.
Hij heet nu Linse.
Snap ik,je moet het op zijn Fries uitspreken.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mja ik weet niet of dat nou z'on verbetering is
[..]
Zitten jullie nu op luchtbedden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan hebben we de tijd om iets te zoeken
[..]
Maar hoe moet je daarop zitten en eten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan hebben we de tijd om iets te zoeken![]()
Je bank ook echt al in stukken
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
[..]
Nog kleingeld gevonden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan hebben we de tijd om iets te zoeken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Huuuuuuuhquote:Op maandag 18 maart 2019 22:50 schreef FANN het volgende:
[..]
bij mij wel maar hij moet effe laden![]()
[ afbeelding ]
volgens mij is de verkeerde trouwens die van ons heeft een
Automatische pomp
Mario is idd ook wel leuk. En het is wel een toffe poster en verwarring in de kooi gaat het ook wel brengen. Ik hoop maar dat lotje het accepteert dat ze er een vriendje bijkrijgt.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:45 schreef Scrutinizer het volgende:
ja voor effetjes... maar zit beter dan die bankquote:Op maandag 18 maart 2019 22:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zitten jullie nu op luchtbedden?
Lotje & Mario. Dat bekt lekker als stelletje.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mario is idd ook wel leuk. En het is wel een toffe poster en verwarring in de kooi gaat het ook wel brengen. Ik hoop maar dat lotje het accepteert dat ze er een vriendje bijkrijgt.
Is het wel een ruime kooi? Kun je niet eerst Mario naast haar in een eigen/tijdelijke kooi zetten? Dan kunnen ze even wennen.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mario is idd ook wel leuk. En het is wel een toffe poster en verwarring in de kooi gaat het ook wel brengen. Ik hoop maar dat lotje het accepteert dat ze er een vriendje bijkrijgt.
Straks krijg je Winston van de Postcodeloterij op bezoek en zit je live op tv op je luchtbed.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:52 schreef FANN het volgende:
[..]
ja voor effetjes... maar zit beter dan die bank![]()
kan os dat nou schelenals we maar lekker film, kunnen kieken.......
En Mo zit de hele dag sjit te roken.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, loopt ook op methaan, dat zit vast ook in de scheten van Winnie.
Ik heb wel een ruime kooi.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is het wel een ruime kooi? Kun je niet eerst Mario naast haar in een eigen/tijdelijke kooi zetten? Dan kunnen ze even wennen.
daar doen we toch niet aan meequote:Op maandag 18 maart 2019 22:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Straks krijg je Winston van de Postcodeloterij op bezoek en zit je live op tv op je luchtbed.
Ja, die probeert uit alle macht zich niet druk te maken.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En Mo zit de hele dag sjit te roken.
quote:Op maandag 18 maart 2019 22:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat moet je 'm gewoon niet vertellen.
Bij hem is het alleen geen methaan maar methalvehaan.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, die probeert uit alle macht zich niet druk te maken.
Nog niet, maar ik wil er één bij hebben. Parkieten zijn gezelschapsdieren. en wie weet ga ik ook nog kleintjes krijgen.quote:
oe....quote:Op maandag 18 maart 2019 22:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die parkiet Pretzi noemen is ook wel wat.
Godver, wat slecht.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij hem is het alleen geen methaan maar methalvehaan.
Lotje, da's een vrouwtje.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:01 schreef FANN het volgende:
[..]
oe....hoe heet die eerste dan? en zijn het allebei mannetjes?
vragen vragen...![]()
Heb je de hele tijd parkietenseks in de achtergrond.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik wil er één bij hebben. Parkieten zijn gezelschapsdieren. en wie weet ga ik ook nog kleintjes krijgen.
is wel leuk maar eh,,, dan heb je straks een volaire nodig toch>quote:Op maandag 18 maart 2019 23:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik wil er één bij hebben. Parkieten zijn gezelschapsdieren. en wie weet ga ik ook nog kleintjes krijgen.
Mijn parkiet is een eigenwijs kreng dus een vrouwtje. degene die ik ga halen is een mannetje.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:01 schreef FANN het volgende:
[..]
oe....hoe heet die eerste dan? en zijn het allebei mannetjes?
vragen vragen...![]()
Linke Leo! Bekt dat, of wat.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:04 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.... Lotje en Leo....![]()
Ja dat klinkt wel
Dan moet hij hem Donald noemen.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
En het mannetje is een geile negerparkiet.
quote:Op maandag 18 maart 2019 23:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Daniel Arends krijgt bloemen na afloop van zijn show, zegt hij heb ik zolang doorgespeeld het bloemenmeisje is 10 jaar te oud
Hij huurde figuranten in om zijn pa te pesten.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet trots op. Wellicht ben ik familie van Seth Gaaikema en is het genetisch.
Dat klinkt vrij plausibel.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet trots op. Wellicht ben ik familie van Seth Gaaikema en is het genetisch.
Ik wet: het pleit mij niet vrij en het wordt er niet minder slecht van, maar het is wel een verzachtende omstandigheid.quote:
Waarom?quote:Op maandag 18 maart 2019 23:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hij huurde figuranten in om zijn pa te pesten.
Jij wet?quote:Op maandag 18 maart 2019 23:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik wet: het pleit mij niet vrij en het wordt er niet minder slecht van, maar het is wel een verzachtende omstandigheid.
Je ziet: ik ben er nog steeds een beetje van slag van.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij wet?
We zullen er rekening mee houden.
Ik niet, ik sla hem zo op zijn oog.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij wet?
We zullen er rekening mee houden.
O, ik dacht je bedoelde dat-ie mensen betaalde om belletje te trekken bij z'n vader of 'm in de weg te staan of zoquote:
sla jij vaak?quote:Op maandag 18 maart 2019 23:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik niet, ik sla hem zo op zijn oog.
Wie ga je daarvoor meebrengen, manke Nelis?quote:Op maandag 18 maart 2019 23:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik niet, ik sla hem zo op zijn oog.
quote:Op maandag 18 maart 2019 23:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O, ik dacht je bedoelde dat-ie mensen betaalde om belletje te trekken bij z'n vader of 'm in de weg te staan of zo
In ieder geval gooi je hoge ogen voor de Seth Gaaikema-award volgend jaar.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je ziet: ik ben er nog steeds een beetje van slag van.
Dat heb ik nog nooit gedaan.quote:
quote:Op maandag 18 maart 2019 23:26 schreef Recce het volgende:
[..]
In ieder geval gooi je hoge ogen voor de Seth Gaaikema-award volgend jaar.
Als het nog in de fles zit, zeker?quote:Op maandag 18 maart 2019 23:29 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ook niet, ik ga gewoon yoghurt gooien
quote:Op maandag 18 maart 2019 23:29 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ook niet, ik ga gewoon yoghurt gooien
neeheeee was 1xquote:Op maandag 18 maart 2019 23:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als het nog in de fles zit, zeker?
Met yoghurt gooien kan ik mij nog wel iets van herinneren.quote:
Ja, wat was het vetpercentage? Dat is wel van belang om te weten.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Griekse? Van die 10% vet versie?
nu alweer vergeten?quote:Op maandag 18 maart 2019 23:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met yoghurt gooien kan ik mij nog wel iets van herinneren.
Ik denk dat het gewone Yoghurt was, volle, geen halfvolle natuurlijkquote:Op maandag 18 maart 2019 23:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, wat was het vetpercentage? Dat is wel van belang om te weten.
Met suiker? Honing?quote:Op maandag 18 maart 2019 23:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewone Yoghurt was, volle, geen halfvolle natuurlijk
Dat blijft stukken beter plakken dan die links gedraaide vetarme meuk.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, wat was het vetpercentage? Dat is wel van belang om te weten.
Jij weet.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat blijft stukken beter plakken dan die links gedraaide vetarme meuk.
het parelkettinkje zat wel vol denk ikquote:Op maandag 18 maart 2019 23:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat blijft stukken beter plakken dan die links gedraaide vetarme meuk.
Je kan het ook niet laten.quote:
Het was zo als het was... meer kan ik er niet van makenquote:Op maandag 18 maart 2019 23:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Je omschreef het voortreffelijk. Ik zag het tenminste meteen voor me.
Daar zit wel behoorlijk veel vet in!quote:Op maandag 18 maart 2019 23:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewone Yoghurt was, volle, geen halfvolle natuurlijk
Ik lig al een uur dubbel om de reacties hier.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:40 schreef FANN het volgende:
[..]
die moet je kauwen... anders verslik je je...
quote:Op maandag 18 maart 2019 23:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Even de deur tegen je hoofd slaan.
Ik heb net een kopje kamillethee op.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:42 schreef FANN het volgende:
[..]
vast wel...![]()
Dit gaat nergens meer over... ik ga effe Thee zetten...
twitter:KevinMKruse twitterde op maandag 18-03-2019 om 14:24:06The RNC Deputy Finance Chairman who's under investigation for money laundering is a different guy from the RNC Deputy Finance Chairman who pleaded guilty in a federal fraud case and they're both different from the RNC Finance Chairman who's accused of rape and sexual misconduct. reageer retweet
Jouw actie destijds was precies op het juiste moment.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Het was zo als het was... meer kan ik er niet van maken
twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 18-03-2019 om 23:29:29While the press doesn’t like writing about it, nor do I need them to, I donate my yearly Presidential salary of $400,000.00 to different agencies throughout the year, this to Homeland Security. If I didn’t do it there would be hell to pay from the FAKE NEWS MEDIA! https://t.co/xqIGUOwh4x reageer retweet
Goeie club wel die RNCquote:Op maandag 18 maart 2019 23:44 schreef Recce het volgende:
twitter:KevinMKruse twitterde op maandag 18-03-2019 om 14:24:06The RNC Deputy Finance Chairman who's under investigation for money laundering is a different guy from the RNC Deputy Finance Chairman who pleaded guilty in a federal fraud case and they're both different from the RNC Finance Chairman who's accused of rape and sexual misconduct. reageer retweet
Dat verdient-ie alleen al terug aan de extra verhuur van golfkarretjes aan z'n eigen beveiliging in z'n eigen 'Winter White House'.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:46 schreef Recce het volgende:
Ondertussen vergeten we dat Donnie in stilte veel goeds doet:twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 18-03-2019 om 23:29:29While the press doesn’t like writing about it, nor do I need them to, I donate my yearly Presidential salary of $400,000.00 to different agencies throughout the year, this to Homeland Security. If I didn’t do it there would be hell to pay from the FAKE NEWS MEDIA! https://t.co/xqIGUOwh4x reageer retweet
Ja, dat terugverdienen gaat vrij hard. De Democraten gaan dat vast ook onderzoeken, maar ze mogen nou wel eens haast gaan maken. Straks zit die clown er nog vier jaar.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat verdient-ie alleen al terug aan de extra verhuur van golfkarretjes aan z'n eigen beveiliging in z'n eigen 'Winter White House'.
Het wordt sowieso tijd om een Trumpje van de jongere generatie aan te klagen. Vanaf dat moment gaat het hard, denk ik.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat terugverdienen gaat vrij hard. De Democraten gaan dat vast ook onderzoeken, maar ze mogen nou wel eens haast gaan maken. Straks zit die clown er nog vier jaar.
Dan kan Trump hele gekke dingen gaan doen, ben ik bang.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het wordt sowieso tijd om een Trumpje van de jongere generatie aan te klagen. Vanaf dat moment gaat het hard, denk ik.
Dat soort dingen vindt Sebassie niet leukquote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:00 schreef Recce het volgende:
Het was allemaal bijna nog erger geweest voor Ferrari. Leclerc raakte de achterband van Vettel.![]()
https://www.formula1.com/(...)QK8ZB8aRuNsbEEx.html
Je hebt al weer muziek hoor ikquote:Op maandag 18 maart 2019 23:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jouw actie destijds was precies op het juiste moment.
Wat is nou eigenlijk dat huilgeluid dat toeneemt met de snelheid bij Verstappen? Het is niet de motor, want die varieert natuurlijk veel in toeren door het opschakelen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat soort dingen vindt Sebassie niet leuk
Ja, het was vrij vlot voor elkaar. Alleen live draaien wilde nog niet. Zal wel een ander ip adres moeten hebben.quote:
Zou wel leuk zijn als we hier in Nederland Ivanka aan zouden kunnen houden voor belastingontduiking of zo.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan kan Trump hele gekke dingen gaan doen, ben ik bang.
Waar hangt die server?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, het was vrij vlot voor elkaar. Alleen live draaien wilde nog niet. Zal wel een ander ip adres moeten hebben.
Versnellingsbak/differentieel?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat is nou eigenlijk dat huilgeluid dat toeneemt met de snelheid bij Verstappen? Het is niet de motor, want die varieert natuurlijk veel in toeren door het opschakelen.
Dan gaat de VS Nederland binnenvallen. Ze hebben toch een plan klaarliggen voor als er Amerikanen door het Strafhof zouden worden vastgehouden?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als we hier in Nederland Ivanka aan zouden kunnen houden voor belastingontduiking of zo.
Beter zetten we haar dan niet in Den Haag vast.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan gaat de VS Nederland binnenvallen. Ze hebben toch een plan klaarliggen voor als er Amerikanen door het Strafhof zouden worden vastgehouden?
quote:
Iets anders kan ik ook zo snel niet bedenken. Ik weet niet waar de elektromotor aangrijpt, maar die maakt vast niet z'n hard geluid.quote:
Hoi Petzi.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |